Entertainment alle pijlers

Hollands next top model

09-03-2007 20:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag a.s. begint de nieuwe serie.

Hieronder zal ik de foto's van de deelnemers plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch die Kim bij Life en Cooking, mijn god had ze dat nog rotter de strot uit kunnen krijgen?! En Maan die had dr hoofd tussen d'r schouders verstopt :D. Ik denk dat we wel weer kunnen lachen bij HNTM..

 Ik denk overigens dat Bodil een goede kans maakt (hoewel het nog vroeg is om dat te zeggen uiteraard)
Alle reacties Link kopieren
Wat zei Kim dan? Ik heb het gister niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Het ging meer om de manier hoe ze zei waarom ze model wilde worden. Heel lullig en sloom, en zo keek ze ook uit dr ogen. M'n vriend en ik barstten tegelijkertijd in lachen uit, zo van wat een apart figuur zeg.
Alle reacties Link kopieren
ik heb 't gisteren ook gezien bij life and cooking. wat een stelletje mutsen zeg. ze hadden ook allemaal zo'n originele tekst. "ik doe mee omdat ik graag top model wil worden", "ik doe mee omdat dit een goede kans is". allemaal zeiden ze ongeveer hetzelfde.

maar was 't niet kim die er achter zei dat ze zich zelf helemaal geweldig vond???
Alle reacties Link kopieren
Wordt het nog herhaald?
Alle reacties Link kopieren


ik heb 't gisteren ook gezien bij life and cooking. wat een stelletje mutsen zeg. ze hadden ook allemaal zo'n originele tekst. "ik doe mee omdat ik graag top model wil worden", "ik doe mee omdat dit een goede kans is". allemaal zeiden ze ongeveer hetzelfde.

maar was 't niet kim die er achter zei dat ze zich zelf helemaal geweldig vond???




Ja klopt Mayls. Ben heel benieuwd hoe ze vanavond is.

Verschrikkelijk inderdaad die redenen die ze opnoemden; dit is mijn kans om topmodel te worden. De volgende.. dit is de ultieme kans om topmodel te worden enzovoorts. Gaaap. Ik vind ze eigenlijk allemaal wel op elkaar lijken. Dit vond ik niet met de eerste serie. Maar goed ik hoop wel dat er een loeder inzit zoals Jade bij ANTM, maakt het kijken plezierig :P
Alle reacties Link kopieren
Oeh ik vind River echt mooi...ik vind de olsen twins ook altijd erg mooi (op het uitgemergelde na dan) maar zij lijkt daar inderdaad wel op...En is Lois dan haar tweelingzus? Die heeft er ook wel wat van weg maar ik vind River volgens mij mooier.Vind ze allemaal wel mooi behalve Maan...beetje vreemde eend in de bijt maar meestal komen die het verst.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens: zijn die meiden gecast op hun vreemde naam ofzo?Bodil, River, Maan, Gioia.......
Ik vind de Olsen Twin ook mooi. Behalve dan die onnozele houding waarmee ze op foto's staan en de nog onnozeler blik waarmee ze de camera inkijken.Maar ik vind ze wel mooi! En inderdaad deze meisjes lijker er erg op.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Tyra Talkshow zijn nu (bijna) alle modellen uit de vorige series ANTM te gast en laten ze veel dingen zien enzo. Is wel grappig om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Tyra Talkshow zijn nu (bijna) alle modellen uit de vorige series ANTM te gast en laten ze veel dingen zien enzo. Is wel grappig om te zien.




Bedankt voor de tip.

Ik vond het wel leuk om te zien. Ik heb Nicole niet horen praten. Heeft zij nog iets gezegd aan het begin?

Lisa is echt een gek kind. Wel leuk spontaan hoor, maar een beetje té.
Alle reacties Link kopieren
Huh die Maan is heel anders dan ze op de foto overkomt. Had niet verwacht dat ze 'alternatief' zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je dat juist wel al aan haar foto kan zien. Leuke meid. Hou wel van eigenzinnige alternative tiepjes (zeg borodini, de kleuterklas van mn dochter denkt dat ik me iedere dag verkleed met kleren uit mn verkleedkist :D)



Leuk om weer te kijken, heb voor de rest nog niet echt een mening over de meisjes. Komt nog wel ;)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Nu Holland's Next Top Model en America's Next Top Model voor één keertje pal achter elkaar te zien waren, viel het me des te meer op: HNTM is zó amateuristisch vergeleken bij ANTM! Alles is nèt een tandje minder: de modellen, de setting, de presentatrice, de jury... Misschien komt dat ook omdat je als Nederlander (die naar een Nederlandse modellenshow kijkt) nu eenmaal een scherpere kijk hebt op hoe bijvoorbeeld die meisjes zijn; een muisje uit de provincie met bijbehorende tongval herken je ook als zodanig, terwijl ik het 'southern accent' van Danielle in ANTM juist wel charmant vond... en dat zal op zich ook wel meetellen, natuurlijk.

En dan dit nog: ik trek Yfke zo slecht!! :o Ze maakt echt constant taalfouten (ze zei een paar keer "een meisje waarmee..."), het is niet om aan te horen... en dat West-Friese accent draagt ook niet echt bij aan een kosmopolitische uitstraling.



Kim is inderdaad wel echt een raar meisje, haha! Ik snapte heel goed wat die Britse fotograaf zei, dat ze haar poses de hele tijd een erotische lading geeft. Ik vond het trouwens ook wel verrassend dat Gioia er als eerste uit moest, dat had ik zeker niet verwacht. Ze kwam een beetje corporaal over, maar ik had wel het idee dat ze enige potentie had... Maan vind ik echt weird, en eigenlijk veel te alternatief voor deze wedstrijd. Niet 'te alternatief' in de zin van 'te afwijkend', maar dat ze er echt uitziet als een ultralinkse kraker :) Bengü en Bodil vind ik wel leuk... dat zijn tot nu toe mijn favorieten!
Alle reacties Link kopieren
Nah! Mijn favoriet is er al uit

Ik vond Gioia een van de mooiste, maar helaas.



Is het jullie ook opgevallen dat ze nu spreken van Yfkebriefke?

Gejat van het vivaforum? ;)



De jury van ik ook maar zo zo.

Viel me op dat de fotograaf vaak een hele andere mening had dan de rest van de jury. Tsja.. en wie heeft er dan gelijk?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks aan doen, ik vind Kim overkomen alsof ze niet 100% is..

Bodil viel me tegen, een beetje een parelketting meisje, wel heel aardig.

Tarinama (of zoiets) vond ik goed, leuke meid ook.

Wat een stomme prijs, een dure auto voor 17 en 18 jarige meiden..
Alle reacties Link kopieren
Rosalie van Bremen was ook weer vriendelijk zeg! In het begin van het programma bij de intervieuws: het kan me niet schelen waar je vandaan komt. Wat doet ze daar toch?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zat er ook gelijk weer naast. Ik vond Gioa (ehm hoe?) en Sabrina het mooist en die stonden gister gelijk bij de laatste twee. Vind de tweeling wel mooi, maar beetje saai, lang voorhoofd. Ik heb nog geen favoriet. Ik vind Maan niet mooi, maar wel lekker nuchter: 'ik moet er wel aan wennen dat de meiden steeds overal zo om gillen'. Hihi, ik vind dat zelf ook altijd zo overdreven!
Alle reacties Link kopieren
Heeft Kim een spraakgebrek of zo? Ze praat zo raar.



Ik heb nog niet echt een favoriet, denk alleen dat Crista gaat winnen. Ze is een Sanne-kloon, blond en spreekt slecht Engels.



Yfke blijf ik stom vinden, ze presenteert zo verschrikkelijk levenloos. En dan al die meiden dat ze haar zo verschrikkelijk mooi vinden, ik vind dat wel meevallen.
Alle reacties Link kopieren


Rosalie van Bremen was ook weer vriendelijk zeg! In het begin van het programma bij de intervieuws: het kan me niet schelen waar je vandaan komt. Wat doet ze daar toch?



proberen een slap aftreksel te zijn van Janice Dickinson? :D
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ik vond het vergeleken met HNTM 1 jaar wél wat professioneler. Dat idee met die rode en groene knop vond ik wel leuk. En na de fotoshoot lieten ze ook echt een jury-overleg zien, en dat had de vorige editie niet, en toen ergerde ik me er rot aan.



Maar Yfke blijft natuurlijk een drama-presentatrice. Dat gratis kledingrek; was wel zo aardig geweest als dat een beetje verdeeld werd. Nu hadden sommige meisjes heel veel en anderen maar 1 ding.



Ik vond Kim echt vreselijk met die onwijze wenkbrauwen en die verschrikkelijke uitspraak. die mag er van mij snel uit. Misschien wordt het na de make-over nog wel wat als ze flink gaan epileren ofzo.Verder vond ik die 2 blonde meisjes wel heel mooi op de foto's staan. Ik heb nog niet een favoriet. Ik vond Goija wel heel mooi en daar ben ik niet de enige in zo te lezen, maar toch is ze er meteen uit. Maan vind ik best leuk, niet zo'n gilwijf als de rest.



En die Sabrina; hylarisch. "ik heb ook al meegedaan aan missverkiezingen in Spanje en Turkije enzo en daar catwalk ervaring opgedaan" :D bij de verkiezing Miss Salou zeker.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een namen!



Ik heb de fotshoot zelf niet gezien,  maar ik vind het jammer dat Goisa ( ??) eruit is! Ik vond haar wel mooi! En kim vind ik eigenlijk ook wel wat hebben, maar ik heb haar niet veel horen praten...



Sandra en Christa vind ik tot nu toe maar een beetje standaard en saai.



Die tweeling vind ik ook wel leuk.



Tanimara en Shanella ( ??) vind ik het mooist.



Maan vind ik echt helemaal niks, ik vond het jammer dat zij er niet meteen uit vloog.
Alle reacties Link kopieren
En die Sabrina; hylarisch. "ik heb ook al meegedaan aan missverkiezingen in Spanje en Turkije enzo en daar catwalk ervaring opgedaan" :D bij de verkiezing Miss Salou zeker.
Oja Sabrina: nou daar vind ik ook niks aan. Die vind zichzelf geloof ik wel mooi....
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel zodra Yfke haar mond opentrok had ik alweer de neiging om haar op mute te zetten. Zoals zij praat is echt niet normaal. Het lijkt wel alsof ze élk woord benadrukt en de spontaniteit is ver te zoekenOok vind ik haar echt arrogant...ze pretendeert constant alles te weten en heeft het maar over hoe zij het zou doen en wat ze allemaal al niet heeft meegemaakt etc.T is echt te erg voor woorden.Tyra doet dat ook maar toch anders.....en het past ook meer in het amerikaanse concept, waar alles toch wat overdrevener is.- De tweeling vind ik mooi....volgens mij kan je echt een gave shoot doen met alleen hun tweeen..dat worden echt mooie foto's. Ze lijken echt wel op de Olsen Twins. T zou leuk zijn als de finale tussen hun gaat, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.- Maan vind ik in de verste verte niet mooi maar dat kan ook door die vreselijke haarkleur komen. Wie weet knapt ze op na de metamorfoseVind haar wel grappig overigens.- Die Sabrina vind ik niet mooi en ze is ZO druk...die had er van mij wel als eerste uit gemogen.Dat gegil van die meiden daar werd ik wel helemaal kriegel van.....maar ja dat hoort er blijkbaar bij. ik vind de jury in Nederland ook zo vreselijk...zo verheven en arrogant.In ANTM zeggen ze ook wel eens harde dingen, maar op een andere manier.Dat blonde wijf links met die idiote zwarte kraag (ze leek wel een gier) heeft altijd alleen maar commentaar en op een manier waarvan je denkt: "dat had ook wel anders gekund"Dan nog die vreselijke Karin Sverink (ofzo) die zelf absoluut geen glamour heeft...ik weet niet, ze irriteren me gewoon
Alle reacties Link kopieren


Trouwens: zijn die meiden gecast op hun vreemde naam ofzo?

Bodil, River, Maan, Gioia.......







Dat was ook mijn eerste gedachte! :D



Maar wat een hysterisch gegil de hele tijd zeg! En dan wil ik het geluid ook al uitzetten als Yfke aan het woord komt. Ik weet niet of ik dit de hele serie vol ga houden hoor!

Nu al janken als de eerste het huis uit gaat, hoe lang kenden die meiden elkaar nou?



Ik dacht bij dat Yfke briefke ook meteen aan degene die dat vorig seizoen hier het forum op gooide; ik zou mijn rechten claimen als ik jou was! ;)



Verder heb ik nog geen echte favoriet, vind het knap dat jullie al weten wie wie is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven