Entertainment alle pijlers

Hollands next top model

09-03-2007 20:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag a.s. begint de nieuwe serie.

Hieronder zal ik de foto's van de deelnemers plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
"Goh, gisteren moest bij Loareal geloof ik de zonneproducten worden aangeprezen???" ik vond die meiden allemaal juist zo vuurrood op de borst / schouders. lekkere reclame dan.vind het ook jammer dat bodil er uit is. was toch mijn favo. die andere twee kippetjes, christa en sabrina kan ik niet uit elkaar houden. hebben van die doorsnee gezichtjes. goed selling point voor een model *kuch* kim is wel mooi, maar vind ik te eenzijdig. ik snap trouwens niet dat ze telkens zo zaten te zeuren dat bodil te dik was. hallo, heb je dat gratenpak huis in die rode jurk gezien? bodil heeft tenminste een mooi vol figuur, incl. borsten, ipv die platte kippeborstjes van die andere twee. snap ook niet dat bodil er uit moest, terwijl iedereen zo ontroerd was van haar toespraakje. die ene truus (chista of sabrina) stond halverwege alleen maar schaapachtig te grinniken. beiden hadden ze evenveel "ikjes" in hun toespraakje.qua engels: wat ik bijzonder slecht vond (ook van de wanna be models) is dat de juryronde niet volledig in het engels werd gedaan. nu zat de zuidafrikaanse maar een beetje stom er bij, en die kreeg dus totaal andere indruk dan dat de modelletjes in hun toespraak zeiden. en ze kreeg ook amper wat mee van het overleg met de andere juryleden, of althans, die indruk werd sterk bij mij gewekt door het geselecteerde tv materiaal. maar goed, het engels van betrokken dames (en heer) was ws. te slecht om iets zinnigs te kunnen zeggen. die ene truus (christa of sabrina) wat die zei over het engels, ik lag onder de bank van het lachen. en zij wil het maken in de internationale fashion scene? helaas zien we aan lichtend voorbeeld sanne dat dat soort domme schaapjes het nog best ver schopt. ennieweej, ik heb me weer heerlijk een uurtje vermaakt op de bank. nog 2 afleveringen? of is de finale met 3 dames?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat vond ik ook al wat vreemd, dat het niet in het Engels ging. Had ze eventueel dan al een dag ervoor die opdracht gegeven ofzo. Maar nu zat die vrouw er maar bij, terwijl het er -zoals verschillende mensen hier al zeiden geloof ik- wel op lijkt dat ze invloed heeft uitgeoefend op de beslissing Bodil weg te sturen...
Alle reacties Link kopieren
Christa is inderdaad veel te mager, de jurken die ze draagt vallen als losse lapjes stof om haar heen. Bodil vult de jurken tenminste. Volgens mij zei Mart Visser dat ook, dat Bodil gemaakt is voor zijn jurken.



Te dik......pffffff moet niet gekker worden. Ben verder ook benieuwd wie er gaat winnen. Christa is nog het meest te kneden denk ik, maar Kim heeft het enthousiasme wat ook nodig is. Ik gok dus op Kim (maar dat is niet mijn persoonlijke keuze)
Alle reacties Link kopieren
Vanavond dus een terugblik en kijkje bij de meiden thuis. Grr, nog weekje wachten op de finale dus.
Alle reacties Link kopieren
Ja jammer dat we nu nog niet de finale krijgen! De uitending zal wel grotendeels gevuld worden met terugblikken en dan nog wat kijkjes in het priveleven van de meiden. Nou daar zitten we op te wachten! Niet dus. Hoewel ik de voorstukjes van Sabrina als pizzakoerier wel weer grappig vond. Maar het zijn dus denk ik vooral heeeeel veeeel terugblikken. Saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht dat Christa wint. Sommigen vinden haar niet mooi ofzo, maar daar gaat het dus niet echt om hè... Kijk maar naar Sanne met d'r 10 tanden :?
Alle reacties Link kopieren
Denk ook dat Crista wint. Zij zal waarschijnlijk meeste geld opleveren voor het modellenbureau. Juist omdat ze blond, lang en dun is. Vind haar gezicht wel het mooiste van de drie die er nu nog bijzitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik lach me echt kapot om dat programma. Die Dildo met z'n onopvallende reclame voor L'Oreal, dat mens van Glamour die eruitziet als een zwerfster...

De meisjes (vooral Kim) vind ik wel leuk, al is die Sabrina behoorlijk arrogant, jammer dat Bodil weg is en is Christa volgens mij écht oliedom.



Het leukste én het slechtse vind ik toch wel Yfke, ik zit écht met plaatsvervangende schaamte achter m'n pc. Haar Nederlands is om te huilen, dan denk je dat het komt omdat ze veel Engels spreekt, maar haar Engels haalt het niveau van een middelbare scholier nog niet eens!! Echt verschrikkelijk, ik schaam me voor mijn Nederlands paspoort :o



Maar het blijft leuke tv;)
Alle reacties Link kopieren
Ik lach me echt kapot om dat programma. Die Dildo met z'n onopvallende reclame voor L'Oreal,
ONopvallende?????
Alle reacties Link kopieren
Waarom vinden jullie Crista toch zo erg?!!! Op mij komt ze juist over

als een leuke spontane meid. En hoezo dom? Sorry, zag al de teksten

over Crista en ik moest gewoon even reageren, vind het zo sneu voor

Crista hoe er over haar gepraat wordt. Ik heb niet alle afleveringen

gezien, maar van wat ik tot nu toe heb gezien vind ik het wel meevallen

met het domme en ook wel met het magere. En dat ze geen borsten heeft,

daar kan zij toch niks aan doen? Lees vaak genoeg topics hier op Viva

over vrouwen die niet tevreden zijn met hun kleine borsten en aan hen

wordt dan vooral geadviseerd om geen siliconen te nemen, maar als een

nogal platte vrouw dan op tv verschijnt wordt ze hartstikke afgekraakt.

Beetje tegenstrijdig, of ligt dat aan mij?!!!
Alle reacties Link kopieren
Muis80, ben het met je eens hoor. Vind Kim stuk simpeler overkomen dan Christa. En Bodil was stiller en schijteriger. Wat mij betreft mag ze winnen en ik denk dat ze het best goed zal kunnen gaan doen.

En zó weinig borst heeft ze niet eens, kijk maar naar die bodypaintfotoshoot. Ze is dun, maar verhoudingen kloppen prima.
Alle reacties Link kopieren
Die vriend van kim is ook niet moeders mooiste....
Alle reacties Link kopieren




quote: persephone83 reageerde



Ik lach me echt kapot om dat programma. Die Dildo met z'n onopvallende reclame voor L'Oreal,ONopvallende?????
Denk dat dit ironisch bedoeld is Neetoch :P
Alle reacties Link kopieren
dan zou het ironieteken (een soort uitroepteken als bliksemschichtje) toch wel handig zijn :$
Alle reacties Link kopieren
Porblemen met luisteren is iets heeeeel anders dan een probleem met je gehoor, Rosalie...
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
zij is wel 1000 keer leuker dan die yfke!
Alle reacties Link kopieren
Wie? Rosalie?
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Ha fijn, ze gooien er weer een stem element in
Alle reacties Link kopieren
Oooww is het publieksstemmen? Dat had ik niet meegekregen. Denk dat Kim dan heel veel kans maakt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk voor Christa op dit moment. Vond haar vreselijk maar ik moet zeggen dat ze de laatste tijd qua persoonlijkheid leuker wordt en ik vind haar toch het meest model ondanks dat ze op de catwalk niet zo goed is.

Kim vind ik ook nog steeds wel goed en een schat van een meid, maar ik moet zeggen dat ik haar deze aflevering echt heel simpel vond overkomen, ook met die vriend erbij enzo. Maar dat maakt voor model niet uit natuurlijk.

Sabrina vind ik gewoon een arrogante trut. Ik gun het haar niet om te winnen en snap eigenlijk ook niet wat iedereen van het programma zo goed aan haar wint. Ik vind Kim en Christa veel en veel mooier op foto's! Zolang 1 van die 2 wint vind ik het prima :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor Kim!!



Vind naar naast mooi ook heel ontwapenend. Een een goed gevoel voor humor.

Christa vind ik te zoetjes (onnozel zoals onze king of style zei) Ik vind haar ook het prototype van een gelovig meisje

Sabrina vind ik ook niet bijzonder. Niet mooi, niet lelijk. Jammer dat ze tegen haar niets zeiden over haar 'karakter'  
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik hoop dat Kim wint. Wat een leuk meisje is dat. Hoe langer de serie duurt, hoe leuker ik haar vind. Christa mag ook wel winnen, maar in ieder geval Sabrina niet!
Alle reacties Link kopieren
Die Rosalie idd met haar "probleem met luisteren". Na deze aflevering gun ik het Kim wel het meest, op een of andere manier. Met de terugblik op alle afleveringen vind ik Christa toch ook wel erg mooi.

De kijkers mogen stemmen? Of gaat het alleen om dat degene die de winnaar hebben geraden kans maken op een prijs?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat Christa vind, maar haar opmerking over het reclameblaadje van v&d":Waar komen al die modellen vandaan??" En toen heb ik de v&d gebeld", ik vond het niet echt slim. ALs je dan net doet alsof je dit al altijd wilt, waarom vraag je je dan nog af waar de modellen vandaan komen??Dan weet je toch wel van het bestaan van modellenbureaus???
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel natuurlijk:Ik hoop dat Christa wint...:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven