Entertainment alle pijlers

Hollands next top model

09-03-2007 20:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag a.s. begint de nieuwe serie.

Hieronder zal ik de foto's van de deelnemers plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een saaaaaaie aflevering...





Ik hoop dat Sabrina niet wint. Vind Kim en en Christa beide wel leuk. Ze waren ook nog alledrie bij Jensen. Ze gingen overal zo bloedserieus op in!
Alle reacties Link kopieren
Het maakt mij niet zoveel uit of Kim of Christa wint. Vind ze beide evengoed. Kim is echt een supermooi meisje. Christa misschien wat geschikter als model. Ik gun het Kim ook wel, volgens mij heeft ze best wel een moeilijk leven gehad. (die vriend trouwens....aaaaahhh! Heeft vast 'n heel goed karakter ;))



Qua 'domheid' vind ik het niet zoveel uitmaken...ik vind Christa niet zo onnozel als wel gezegd wordt hier. Eerder naief. Dat is Kim ook. Beide wel ontwapenend. Ik denk dat je van Kim haar gepraat eerder moe wordt. Maar volgens mij haalt zij de meeste sms-stemmen binnen.



En Sabrina. Och Sabrina. Wat een koude tante zeg. Zo'n uitstraling heeft ze al, en wat ze zegt en doet draagt daar alleen maar aan bij. Ook zo belachelijk: volledig in de make-up gaan sporten pfffff. Iemand anders ook opgevallen dat ze de laatste tijd onder de eyeliner zit? Nieuwe look ofzo? Ik snap ook echt niet wat de jury in haar ziet. Ze heeft misschien een goed lijf en kan goed poseren, maar het blijft zo nietszeggend in m'n ogen. En dat karakter pleit ook niet voor haar. (daar was die opmerking "kom over 5 jaar maar terug" in een andere aflevering ook voor bedoeld: dan heeft haar karakter zich hopelijk wat bescheidener ontwikkeld. Maar ja dat pikte ze niet echt op he!)
Alle reacties Link kopieren
Het was een saaie aflevering. Als het op sms'en aankomt gaat Sabrina echt nooit winnen want ik denk (gezien de reacties hier) dat die niet zo goed ligt bij het publiek. Ze kwam weer niet leuk of sympathiek over. Christa is echt een beetje een saaie brave muts en toen haar vader zei dat ze actieve leden van een kerkgenootschap waren dacht ik; ooooow nu snap ik het. Echt zo'n braaf zondagschoolmeisje. Kim kwam heel lief over, beetje zielig ook wel. Volgens mij heeft ze veel problemen gehad of heeft ze nog steeds. Die vriend was idd erg onaantrekkelijk.

Ik weet niet precies hoe het nu in zijn werk zal gaan maar ik denk dat wanneer het aan de jury ligt Christa wint en publiek Kim.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, Sabrina blijft een koude kikker!! Ik dacht nog.... misschien blijkt uit zo'n opname wel dat ze slechts een masker op heeft en dat daarachter gewoon een lief meisje zit, maar niks...... Vreselijk mens!!!



Ik vond Kim gisteren ook heel ontwapenend. Ik vond haar heel lang helemaal niets, qua uiterlijk niet heel bijzonder en gewoon erg dom, maar begin haar steeds meer te waarderen. Ze is gewoon heel lief. Vraag me wel af of ze hard genoeg is voor de echte modellenwereld en er ook voor wil blijven werken. Wat ze ook al zei over haar moeder, dat ze vond dat ze het wel verdiend had om te winnen na alles wat ze had meegemaakt en dat ze een huis wou kopen voor haar moeder.... heel erg lief! Maar de vraag is of ze het met die motivatie ver gaat schoppen?



Christa vind ik ook nog steeds een lieve meid dus wat mij betreft mogen Kim en Christa samen winnen.



Wat ik wel echt belachelijk vind is dat het met stemmen gaat!!! Was dat al langer bekend? Ik wist daar nog helemaal niks van in ieder geval. En zou alleen de stem van de kijkers gelden of gaat die geweldige jury ook nog wat beslissen? Vind het heel raar dat het uiteindelijk met stemmen moet eindigen... Maar goed, Sabrina zal dan iig wel minder kans maken want volgens mij vindt niemand haar sympathiek!
Alle reacties Link kopieren
Ik betwijfel of ze de stemmen van de kijkers meenemen....? ik denk dat de jury uiteindelijk beslist en dat de stemmen alleen zijn om geld binnen te halen. Ze zullen dan wel zo'n live uitslag hebben waar de stemmen van het publiek in beeld komen maar ik geloof niet dat dat allemaal eerlijk gaat eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
dat ze vond dat ze het wel verdiend had om te winnen na alles wat ze had meegemaakt en dat ze een huis wou kopen voor haar moeder.... heel erg lief! Maar de vraag is of ze het met die motivatie ver gaat schoppen?







Dat vond ik nou juist een rare opmerking. Er zijn zoveel mensen die vervelenede rvaringen hebben in hun jeugd, dus die verdienen allemal te winnen???Lijkt me meer dat de ene er meer mee te koop loopt dat de nadere.

Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen toch niet mensen geld laten betalen om hun stem uit te brengen en daar vervolgens niets mee doen? Lijkt mij dat dat niet mag. Bij Idols en dergelijke programma's moest er toch ook een notaris bij zitten om te kijken of het eerlijk verloopt? Ik vraag me ook wel eens af in hoeverre dat eerlijk gaat hoor, maar lijkt mij sowieso wel dat als je mensen vraagt te stemmen (en dat kost geld) dat ze er ook wat mee moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Pearle, dat is denk ik meer Kim haar gebrek aan intelligentie. Dat dat zinnetje er gewoon heel lullig uit kwam... Ik denk dat ze daarmee niet bedoelde: "ik moet winnen want ik ben het zieligst", maar dat ze bedoelde dat ze er hard voor gewerkt had, zoals misschien wel voor meer dingen in haar leven, dat ze het echt op basis van prestaties verdiend en dat het haar nu ook wel eens een keertje mee mag zitten (dat ze voor haar prestaties beloond wil worden). En dat van dat huis voor haar moeder is denk ik meer... "ik wil graag winnen, omdat ik geld wil verdienen zodat ik voor mezelf en anderen om mij heen een beter leven kan creëren." En niet zozeer, zoals ze het wel zei, ik moet winnen want ik wil een huis kopen blablabla. 



Ben het met je eens, ze drukte zichzelf niet lekker uit, maar denk niet dat ze het zo zielig bedoelde.
Alle reacties Link kopieren
Dat doen ze in ANTM toch ook constant? Dat zij het verdienen want oh oh ze hebben zo'n traumatische jeugd gehad en alles?ik vond het bij Kim nog wel meevallen hoorVind haar ook heel ontwapenend en eerlijk gezegd vind ik haar minder dom overkomen dan Krista.Toen ik hoorde dat ze bij 1 of ander kerkgenootschap zit vielen alle stukjes op zijn plaats. Ze is inderdaad het prototype "braaf kerkmeisje" en ik vind haar behoorlijk naief en helemaal geen vrouw van de wereld. Maar ja..dat zijn zwaar gelovige mensen zelden, die zijn altijd een beetje wereldvreemd.Ik hooooop echt dat Kim wint, maar ik snap dat stemmen niet helemaal.Want volgens mij gaat de jury toch echt bepalen wie er wint dus waarom moeten wij dan gaan stemmen???
Alle reacties Link kopieren
Wat ik trouwens het mooie aan Kim vind is haar enorme spontaniteit en positieve energie. Terwijl zij volgens mij alle reden heeft om helemaal niet zo vrolijk te zijn als ik haar gisteren zo hoorde.Maar knap juist dat ze zoveel spirit heeft
Alle reacties Link kopieren
Waarom we Christa niet leuk vinden? Omdat het een dom schaap is. Ik vind haar zo vreselijk irritant lachen. Zo Schaaaaaaaaaapachtig. Inderdaad vielen alle puzzelstukjes op hun plek toen gisteren werd gezegd dat zij zwaar gelovig is. Ik denk dat zij het niet zal redden in dat wereldje als ze wint.
Alle reacties Link kopieren
Zwaar gelovig, dat kan toch best meevallen? Die vader zei alleen dat ze vroeger in toneelstukjes van de zondagsschool speelde. Dat deed ik vroeger ook, en ik vind mezelf absoluut niet zwaar gelovig.



Dat je kerkelijk bent hoeft ook niet te betekenen dat je wereldvreemd bent. Maar ik ben het ermee eens dat het wel enigszins verklaart waarom Christa zo overkomt.



Snap trouwens die sms-stemmen ook niet. Misschien krijgt er iemand een publieksprijs? Zou het belachelijk vinden als het publiek ipv een professionele (nou ja...) jury de winnaar bepaalt. Net als met Mijn Tent is Top. Dan kun je je nog zo uit de naad werken en een goed model zijn, maar als het publiek je niet moet win je het niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht toch wel te begrijpen dat wij, het publiek, mogen bepalen wie er wint. Wel raar ja, maar als het goed is gaat Sabrina dan in ieder geval niet winnen.



Ik vond Christa gisteren ook niet zo dom overkomen hoor. Wel naief inderdaad. Christa is best mooi en typisch hollands, maar ik hoop toch dat Kim wint. Die vind ik mooier, spontaner.



Verder was het een saaie aflevering, niet vernieuwend. Ook al moet ik zeggen dat ik Rosalie nog vrij aardig vond overkomen. Behalve dan naar Kim toe, met dat luisteren, dat was dom.  Oh ja en dat ze lieten zien dat de meiden Dildo hadden opgemaakt als een slechte clown, dat was nog wel grappig.



Viel het jullie ook op dat Sabrina, Christa en Sabrina, naast elkaar op die groepsfoto staan? Op een geggeven moment werd die achter Ruud in beeld gemonteerd. Als je het mij vraagt is het dus geen toeval dat zij drieen over zijn gebeleven...



Tja Ruud, dat moet ik ook nog een keer zeggen: King of Style. Iedere week verbaas ik me erover dat hij er zo lelijk en slecht gekleed uitziet...:?
Alle reacties Link kopieren
quote: miniwieny reageerde





Viel het jullie ook op dat Sabrina, Christa en Kim, naast elkaar op die groepsfoto staan? Op een geggeven moment werd die achter Ruud in beeld gemonteerd. Als je het mij vraagt is het dus geen toeval dat zij drieen over zijn gebeleven...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die groepsfoto gewoon in Photoshop samengesteld uit losse foto's. Alleen Sabrina en Kim staan volgens mij echt naast elkaar, want volgens mij zit Sabrina haar knie net voor Kims borsten.



Anyway je kunt genoeg manipuleren met montageprogramma, dus ik denk niet dat het doorgestoken kaart is.
Alle reacties Link kopieren
Oja Rosalie. Zegt ze dat ze zich in het begin zo ergerde aan Kim haar stem.

Denk dat ze meer haar uitspraak bedoelde.

Maar ja het verschil tussen luisteren en horen heeft ze ook al niet door.
Alle reacties Link kopieren
Bij Jensen vond ik Kim toch het leukste overkomen, haar stem vond ik aan het begin ook wel irritant maar ja dat heeft een rede :)

Sabrina lijkt me geen gezellige meid (maar dat hoeft misschien ook niet als top-model)

Christa is wel errug dun en groen;)
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij is die groepsfoto gewoon in Photoshop samengesteld uit losse foto's. Alleen Sabrina en Kim staan volgens mij echt naast elkaar, want volgens mij zit Sabrina haar knie net voor Kims borsten.



Anyway je kunt genoeg manipuleren met montageprogramma, dus ik denk niet dat het doorgestoken kaart is.
Mmm ja das natuurlijk wel waar.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat Kim wint!!



Oja en ik vind haar vriend ook niet echt knap en bij haar passen! Maar goed, als ze samen gelukkig zijn, waarom niet!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, op het Flairforum beweert iemand dat ze op de radio heeft gehoord dat Kim en Sylvia (uit vorige seizoen) zusjes zijn. Ik betwijfel het of dat betrouwbare informatie is. Dan hadden we dat toch eerder gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Mensen vinden ze op elkaar lijken. Alleen omdat ze allebei donker lang haar en blauwe (?) ogen hebben?

Enfin, Sylvia heet Geersen met haar achternaam en Kim heet Feenstra met haar achternaam... dus dat lijkt me genoeg bewijs dat het geen zussen zijn (buiten alle andere bewijzen om)
Alle reacties Link kopieren


Mensen vinden ze op elkaar lijken. Alleen omdat ze allebei donker lang haar en blauwe (?) ogen hebben?

Enfin, Sylvia heet Geersen met haar achternaam en Kim heet Feenstra met haar achternaam... dus dat lijkt me genoeg bewijs dat het geen zussen zijn (buiten alle andere bewijzen om)




Geen overtuigend bewijs want ze kunnen half zusjes zijn,of de een heeft de naam van de vader en de ander van de moeder...

Zeg niet dat het zo is hoor maar dat soort dingen gebeuren.

Maar als ze zusjes waren geweest dan was dat al lang duidelijk een keer gezegd...
Alle reacties Link kopieren
En Sylvia heeft een behoorlijk Rotterdams accent en Kim komt uit Groningen (niet dat ze een Gronings accent heeft, maar haar uitspraak heeft ook weinig met haar accent te maken...)
Alle reacties Link kopieren




quote: Neetoch reageerde



Mensen vinden ze op elkaar lijken. Alleen omdat ze allebei donker lang haar en blauwe (?) ogen hebben?

Enfin, Sylvia heet Geersen met haar achternaam en Kim heet Feenstra met haar achternaam... dus dat lijkt me genoeg bewijs dat het geen zussen zijn (buiten alle andere bewijzen om)

Geen overtuigend bewijs want ze kunnen half zusjes zijn,of de een heeft de naam van de vader en de ander van de moeder...

Zeg niet dat het zo is hoor maar dat soort dingen gebeuren.

Maar als ze zusjes waren geweest dan was dat al lang duidelijk een keer gezegd...

Volgens mij zijn ze ook allebei 21. Nou ja laat Sylvia nu misschien 22 zijn. Dan zouden ze dus dezelfde vader moeten hebben maar wel elk een andere achternaam. Of een tweeling met elk een andere achternaam. Het kán allemaal wel maar het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat diegene het gewoon verkeerd verstaan/begrepen heeft van de radio. Dat ze idd zeiden dat ze wel zusjes hadden kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven