Entertainment alle pijlers

How to look good naked - I love Gok!!

25-04-2010 10:31 54 berichten
Gisteren weer eens gekeken naar dit programma. Dat is pas een stylist in mijn ogen! Vrouwen die aan het begin voor de spiegel worden gezet en soms walgend van hun lichaam niet eens naar zichzelf kunnen kijken. Hij krijgt het voor elkaar zonder ooglidcorrecties, (nep) psychologen, peelings of dat soort gedoe iemand met alleen goed ondergoed en het leren accentueren van haar goede punten zoveel zelfvertrouwen te geven dat ze aan het eind in lingerie over de catwalk gaan. Als je ziet wat er met die vrouwen gebeurt dat is prachtig. Ik vind hem geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is een leuk programma ja. Niet opereren of afvallen, gewoon goed kleden, knippen en opmaken. En het resultaat is geweldig.
Ja, ik zal je zeggen, ik schiet gewoon vol als ik zie hoe blij ze met zichzelf zijn na afloop... We moeten Gok naar Nederland halen.
Alle reacties Link kopieren
Heej

Toevalllig heb ik dit programma gister ook voor het eerst gezien. Wat bijzonder zeg. Maar ook dat een vrouw zich als een hobbezak kleedt. Dat snap ik niet, je trekt toch dingen aan die je leuk vindt staan. Nu heb ik wel makkelijk praten met mn maatje 38/40 en cup 75c, maar toch.



Wonderbaarlijk die man, en wat is het een geweldige vrouw geworden!!
Alle reacties Link kopieren
Ben nu heel benieuwd naar de uitzending.. weet iemand of ie nog ergens terug te kijken is? kan t niet echt vinden geloof ik!
Alle reacties Link kopieren
Geweldige gast!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft ook mooie en inspirerende boeken geschreven. (volgens mij alleen nog engelstalig, zie oa bol.com)

Daarin schrijft hij net zo enthousiast als hij op tv is.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Leuk feel good programma inderdaad. Net als "What not to wear". Dat ging gisteren over vrouwen die een borstamputatie hadden ondergaan en hun kledingdilemma's. Heb zelfs een traantje weggepinkt bij de metamorfoses en de reacties van deze vrouwen daarop.



Zo mooi dat zonder rigoreuze ingrepen van een plastisch chirurg of een strak afvalregime deze vrouwen weer compleet goed in hun vel zitten. En eerlijk gezegd vind ik ze mooier dan die vrouwen uit de andere programma's waar dan van alles aan verbouwd is. Die lijken allemaal op elkaar. Deze vrouwen blijven gewoon zichzelf, alleen de new improved version. Heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Yeah, Gok is great!

Overigens al jaren op Nederlandse en Engelse tv :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem super. Hij is ook zo lekker enthousiast en gaat vaak voor 'normale' merken ipv super duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem ook super. Goed dat hij mensen blij laat zijn met hun eigen lichaam en ze er ook nog eens goed uit laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem inderdaad erg goed, veel beter dan Dyanne Beekman bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een grote Gok fan!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem ook super!
Alle reacties Link kopieren
Hij is inderdaad geweldig..



Hoe die mensen veranderd zijn zonder ook maar een operatie ofzo alleen goede styling die bij hun persoon en figuur past.



Hij gebruikt ook geen dure merken, gaat geloof ik zelfs naar kledingmarkten a la rommelmarkt, lekker lowbudget dus.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het soms zo verschrikkelijk triest, dat vrouwen niet naar zichzelf durven kijken, en zo'n ontzettende hekel hebben aan hun lichaam en zichzelf.
Je hebt tegenwoordig zoveel stylisten programma's, iedereen is stylist. Maar deze man mag zichzelf echt stylist noemen; hij heeft er echt oog en gevoel voor. Ik vind hem ook goed in het programma, waarin hij met een klein budget een modeshow in elkaar moet zetten tegenover dure designerkleding. Hij is enorm goed in combineren en kleding vermaken/aanpassen. Hij weet ook die vrouwen in zijn andere programma echt goed te kleden op hun figuur.
Alle reacties Link kopieren
O ja, dat doet hij fantastisch! Ik moet altijd heel erg lachen om zijn tegenstandster(s) die echt voor kapitalen gaan shoppen en dan nog niet winnen. Zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
O, leuk, een topic over Gok!



Ik vind hem echt een superleuke vent. En inderdaad: zonder dure merken, diëten, chirurgie en psychologen. Gewoon lekker to-the-point (i love your knockers!) en op de een of andere manier weet ie ze allemaal te laten strálen aan het eind van het programma.



Ik wil ook een make-over van Gok!

(Maar dan liever niet dat mijn bijna-naakt foto 'before' levensgroot in een drukbezochte winkelstraat hangt; dat gedeelte sla ik liever over )
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een Gok-lover!



Zou ook zo graag een keer door Gok onder handen genomen worden. Ik denk niet dat ik het nodig heb, maar ben toch wel erg benieuwd wat hij als tips zou geven.



Het leuke aan how to look good naked vind ik ook dat die vrouwen zo ontzettend mooi zijn aan het eind, dat zelfvertrouwen zo veel verschil kan maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm geweldig !

Met kleine aanpassingen en trucs is iedere vrouw prachtig.

Wat zijn vrouwen toch onzettend onzeker over hun eigen lichaam. Aan het einde van het programma zie je ze allemaal stralen.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik ben ook helemaal weg van hem!!!
Alle reacties Link kopieren
Voor de juiste sfeer:



Alle reacties Link kopieren
klik hier voor een test van Gok met advies over welk soort kleren bij je passen etc.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven