Entertainment alle pijlers

How to look good naked - I love Gok!!

25-04-2010 10:31 54 berichten
Gisteren weer eens gekeken naar dit programma. Dat is pas een stylist in mijn ogen! Vrouwen die aan het begin voor de spiegel worden gezet en soms walgend van hun lichaam niet eens naar zichzelf kunnen kijken. Hij krijgt het voor elkaar zonder ooglidcorrecties, (nep) psychologen, peelings of dat soort gedoe iemand met alleen goed ondergoed en het leren accentueren van haar goede punten zoveel zelfvertrouwen te geven dat ze aan het eind in lingerie over de catwalk gaan. Als je ziet wat er met die vrouwen gebeurt dat is prachtig. Ik vind hem geweldig!
Alle reacties Link kopieren
I'm a Buxom Beauty!



(Choose the bangers etc..., hilarisch).



Ik heb dezelfde bouw als Salma Hayek. Zo.
Alle reacties Link kopieren
Qua kleding zat ik gelukkig al goed. Pfew...
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk is ie!!!

Maar volgens mij is er ongeveer anderhalf jaar geleden in Nl ook zo'n programma geweest..... De naakte waarheid....

Was iets minder leuk (niet zo'n over-the-top-style-homo, maar Daphne Deckers....mwah....), maar het idee was precies hetzelfde.

Enkel een giga-metamorfose door vergroting van zelfvertrouwen!!

Daar zat ook zo'n psychologische coach bij...... Robert Pinot ofzo iets??????
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het programma niet maar wel zo iets van 2 Engelse dames. En die begonnen met goede lingerie, jee wat scheelde dat soms al. een goed passende bh doet al wonderen. En dan met uitleg wat er niet goed aan was en waarom de nwe wel goed is.



Ook geen verbouwingen maar kleren zoeken die het figuur verhullen/accenturen waar nodig

Hoe de vorm en plaats van de kontzakken op een jeans alles uit kunnen maken.
Je bent zelf een theepot
Ik ben een alluring apple! Kijk, daar wordt een mens nou vrolijk van!

Hier ook een fan trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Gok ook leuk!

Wist niet dat het programma weer te zien was.
Hihi, ik ben volgens Gok een Racy Ruler! en body double is Nicole Kidman, hmmm dan denk ik dat ik ergens in de test vals gespeeld heb... heupjes iets te smal.

zal hem morgen even overdoen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een alluring apple!
Nou Artemis, dat klinkt toch heerlijk???

En dan is de vraag... Voel je je ook zo ?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik ben ook fan!! Geweldig programma is het! Gok weet de dames te inspireren, te complimenteren, te motiveren... Mooi om te zien hoe ze uit hun schulp kruipen! Daarnaast is het programma heel informatief: ik weet nu hoe ik mij als 'perfect pear' moet kleden. Sommige weetjes wist ik al, maar er kwamen ook een deel nieuwe bij! En Gok is zó lief, daar wil ik ook een dagje mee shoppen. Lijkt me heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:jasmine schreef op 26 april 2010 @ 17:21:

klik hier voor een test van Gok met advies over welk soort kleren bij je passen etc.Ik ben een Perfect Pear
Ik ben de Racy Ruler
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg te lezen dat ik net zo'n figuur heb als Drew Barrymore.....toch heerlijk als je dat ook eens hoort
Alle reacties Link kopieren
Buxom beauty, net als Angelina Jolie en Salma Hayek
Alle reacties Link kopieren
Hier een Alluring Apple!

Bij de kledingtips kwam ik toch wel dingen tegen die ik al 'goed'doe (ik heb wel eens een stijl advies gedaan). Vooral de tip om double breasted te vermijden, die heb ik onlangs ook ontdekt.



Ik vind Gok geweldig, vrouwen komen helemaal los bij hem, echt heel ontroerend om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben perfect pear, dacht altijd dat ik een zandloper was vanwege brede schouders en heupen. maar kennelijk zijn mijn bangers net niet groot genoeg

J.Lo is mijn body double, kwa kont klopt dat zeker
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een bewitching butterfly. Body doubles Oprah Winfrey en Tyra Banks. Hm.. ik heb inderdaad wel iets weg van Oprah
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een racing ruler!

Ik ben dol op Gok! Ik heb een vriendin die zo'n slecht zelfbeeld heeft, die zou ik graag die 'plaats jezelf tussen deze dames in hun ondergoed'-test laten doen. Ik word ook altijd een beetje emotioneel als ik zie hoe die vrouwen opbloeien door de aandacht die hij aan ze besteedt. Hij is echt fantastisch.



Ps die taal bij die test ook. Choose your bangers, my little minx

Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Racy Ruler. Wat leuk dat commentaar er bij. Daar word je toch blij van :-).
wie heeft het zaterdag gezien?

was weer super... en het was zo grappig dat Gok op straat vroeg aan mensen die naar de foto keken "what do you think of her rack?" . En tegen haar over haar borsten : "your breasticles, your boobs, your hooters!!"



wat een transformatie weer....
Ik vond haar kapsel leuk, maar die kleur! Het was gewoon geel en niet blond.
Ja, de kleur was niet mooi, maar ze knapte toch enorm op.

Haha toen hij die onderbroek met beertje en die met een groot gat erin in de papierversnipperaar deed!

Zit nu te kijken naar style by jury daar is een vrouw van 46 die lijkt wel 65!

Grijs knotje en grote zelfgebride truien, dat het bestaat!

Maar het wordt al wat....
Ik ben ehem een perfect pear?A la Beyoncé and J.Lo.
Mijn vriend vind me meer op een Racy Ruler lijken...
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk programma! Vanavond was het ook weer zo goed. Moest wel lachen toen de dame in kwestie demonstreerde welk geluid haar billen maakten als ze op en neer sprong.



Daphne Deckers heeft het inderdaad voor RTL geprobeerd. Wat een aanfluiting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven