Entertainment alle pijlers

Humberto Tan en Dionne Stax

06-04-2017 13:38 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo net las ik een stukje van Winston Gerschtanowitz. Hij is verbaast dat RTL Boulevard nauwelijks aandacht besteedt aan de vermeende affaire van Humberto Tan. Ik las dat Tan en Stax het twitteraccount van een journalist 'op zwart' deden nadat hij een artikel over de vermoedelijke affaire op socialmedia deelde. Ik vind het zwaar hypocriet dat uitgerekend Humberto nou zijn mond houd terwijl hij voorheen wel steeds de vuile was van anderen buiten hing. Over Onno Hoes werd de zoen-met-toyboy uitgebreid in RTL-late-night besproken. Op het topic "Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz" staan al zoveel berichten over Humberto en Dionne dat ik vind dat ze een eigen topic verdienen. Daarom open ik een topic over Umberto én Dionne Stax.



Natuurlijk moet iedereen het zelf weten en gaat het ons niet echt iets aan. Maar de zoen van Yolanthe in de parkeergarage kregen we te zien bij Humberto. Het interview met toyboy over de zoen met Onno, en het klagen over het imago van Onno als burgemeester kregen we te zien bij Umberto. En moet hij dan nu boos zijn als een scheve letter over zich zelf naar buiten komt, collega verbieden er over te praten of om er vragen over te stellen. Ik vind het hypocriet. Als hij zo 'stoer' is om zijn gezin te verlaten, dan is hij vast niet zo laf om er omheen te draaien.



Ik had Dionne altijd hoog staan maar ik merkte dat ik me gisteravond flink ergerde aan haar nepheid in het EHBO-programma.



De Limburger



'Humberto Tan na 20 jaar weg bij Limburgse partner'



29-03-2017 om 14:00 door Redactie



[Mooie foto:Humberto Tan en Ineke Geenen samen met hun kinderen Isa en Julia Foto: AD/Daniel Kroll]





Humberto Tan is weg bij zijn partner Ineke Geenen uit Neer en hun drie kinderen. Dat meldt Privé woensdag. Volgens het blad slaapt de presentator al twee weken ergens anders in Amsterdam.



Tan(51) heeft in de buurt van zakenwijk de Zuidas intrek genomen in een luxe kleine studio. Uit onderzoek van Privé blijkt dat Tan daar dagelijks, na afloop van zijn talkshow RTL Late Night, zijn luxe Audi Q7 parkeert. Vervolgens probeert hij ongezien hetappartementencomplex binnen te treden.



Dionne Stax

De 'ideale schoonzoon' blijkt daar vaker bezoek te krijgen van niemand minder dan Dionne Stax. Privé weet dat Tans nieuwe buren in de lift van het complex oog in oog stonden met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Tan wil over zijn relatieperikelen helemaal niets kwijt. Aan AD laat hij weten: "Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet." Ook Ineke zwijgt over hun relatiedrama. "Ik ga geen vragen beantwoorden. En nee, ik ga niet zeggen hoe ik me voel. Ik zeg helemaal niets", aldus Ineke tegen Privé.



[foto Dionne}



'Pikante ontwikkelingen'

Eind februari meldde het blad dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van de tv-host fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen Tan en de 20 jaar jongere La Stax. Zo zou hij onder het mom van werkoverleg haar middagen lang thuis bezoeken, meldde Privé destijds. Buren van Dionne zien de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex.



Hel

Tien jaar geleden ging Ineke al eens door een zelfde hel. Haar Humberto had destijds een affaire met een blonde tv-collega. Toen Tan dat contact wilde verbreken, bracht de vrouw Ineke op de hoogte van alles wat er tussen haar en Humberto was gebeurd, weet Privé. Ineke en Humberto maakten toen samen een nieuw start. Na enkele maanden werd het jongste kind Benjamin geboren. Het duo heeft samen drie kinderen (Benjamin (8), Julia (16) en Isa(19)).
LOEP ME MAAR aub.
En nu?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt Humberto?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Dionne een prima nieuwslezer maar daarentegen een ordinaire echtbreekster.



Ik heb er geen woorden voor BAH!



Missie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oh het is tegelijk met mijn post aangepast
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken, al moet ik wel toegeven dat ik beide mensen beter had ingeschat.
quote:Meauve01 schreef op 06 april 2017 @ 13:42:

Oh het is tegelijk met mijn post aangepast Behalve in de titel.
Alle reacties Link kopieren
Winston zei ook, dat als Albert er nog was geweest zou het zeker wel te spraken zijn gekomen. hoorde het op de radio
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
De man heet HUmberto.



Hij heeft 3 kinderen, misschien is dat de keuze die hij maakt om hen te beschermen. Het zegt meer over het niveau van al die programma`s en over "ons" dan over hen.

Of zou jij het fijn vinden als heel nederland op de hoogte is van je relatieperikelen?

Door alle noviteiten ( mobiele telefoon met camera, internet etc) hebben wij blijkbaar het recht gekregen om overal en altijd van alle BN'ers en hun leven op de hoogte te zijn. Er is bijna een soort van plicht aan het ontstaan waarin BN'ers verantwoording MOETEN afleggen over iedere stap die ze zetten.



Als het idd zo is als geschetst wordt heeft hij het niet netjes aangepakt nee, en is het idd heel sneu voor zijn vrouw en kinderen. Maar ik denk dat het de nederlander in de algemeenheid geen drol aangaat.



Op SBS shownieuws werd gesproken over "hij zal eerdaags toch "moeten" verklaren hoe het zit. Wij hebben daar recht op.. "



Ja ja...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Humberto of Umberto?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 13:41:

Ik vind Dionne een prima nieuwslezer maar daarentegen een ordinaire echtbreekster.



Ik heb er geen woorden voor BAH!



Waarom krijgt dionne ale shit over haar heen?

Stel dat als er twee neuken hebben er twee schuld.

Hij is echt geen heilige.

Trouwens ik snap alle ophef niet.
Alle reacties Link kopieren
Wie was die andere blonde vrouw 10 jaar geleden dan ?
Who cares.
Hij had eerst netjes zn relatie moeten beeindigen en Dionne had daarop moeten wachten.

Ze zijn allebei erg fout.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap alle ophef ook niet en al helemaal niet waarom is ze nu ineens nep is in een EHBO programma om dat ze haar relatie met Humberto in de ambulance niet bespreekt? Het programma ging toch over EHBO en ik vond dat ze nog steeds goed presenteert.
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 april 2017 @ 13:45:

De man heet HUmberto.



Hij heeft 3 kinderen, misschien is dat de keuze die hij maakt om hen te beschermen. Het zegt meer over het niveau van al die programma`s en over "ons" dan over hen.

Of zou jij het fijn vinden als heel nederland op de hoogte is van je relatieperikelen?

Door alle noviteiten ( mobiele telefoon met camera, internet etc) hebben wij blijkbaar het recht gekregen om overal en altijd van alle BN'ers en hun leven op de hoogte te zijn. Er is bijna een soort van plicht aan het ontstaan waarin BN'ers verantwoording MOETEN afleggen over iedere stap die ze zetten.



Als het idd zo is als geschetst wordt heeft hij het niet netjes aangepakt nee, en is het idd heel sneu voor zijn vrouw en kinderen. Maar ik denk dat het de nederlander in de algemeenheid geen drol aangaat.



Op SBS shownieuws werd gesproken over "hij zal eerdaags toch "moeten" verklaren hoe het zit. Wij hebben daar recht op.. "



Ja ja...Dan moet hij daar eerder aan denken voordat hij naar 'zijn nieuwe luxe studio' trekt.



Ik denk eerder dat hij even ongestoord zijn gangetje met Dionne wil gaan en als 'de lol' er af is gaat hij terug naar zijn gezin met de woorden dat hij even een time-out nodig had. Aan mij hoeft hij geen uitleg te geven, dan moet hij alleen bij zijn vrouw en kinderen. Maar uitgerekend hij zwijgt nu?



Luister even wat Tan zegt als Erik Mouthaan van het filmpje walgt en zegt "waarom moet die jongen op tv? waar hebben we het over?" Tan zegt dan: "misschien omdat het samenhangt met de functie als burgemeester"



https://youtu.be/UfAAYfZXARQ De jonge flirt van Onno Hoes - RTL LATE NIGHT
LOEP ME MAAR aub.
Er hangen al jaren smeuiige verhalen rond die man. Ik vind het weinig te maken hebben met zijn vakmanschap. Is iets tussen hem en zijn vrouw en evt die dames.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 06 april 2017 @ 13:56:

Hij had eerst netjes zn relatie moeten beeindigen en Dionne had daarop moeten wachten.

Ze zijn allebei erg fout.Er zijn vermoedens van.. En weer krijgt Dionne de schuld. Waarvan??
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 13:41:

Ik vind Dionne een prima nieuwslezer maar daarentegen een ordinaire echtbreekster.



Ik heb er geen woorden voor BAH!



MissieHij is getrouwd, zij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit in een interview met Dionne gelezen dat ze heel erg op haar imago let omdat ze een serieus programma presenteert en daarom niet uitgaat en geen blote kleding draagt etc etc. Dat is de reden dat ik hier wel even van opkeek. Het is ineens zo anders dan hoe zij zichzelf presenteert. Ze kwam op mij over als een independent carrière woman. Die echt keuzes heeeeel erg overdenkt enzo. Die, ook al zou ze smoor zijn, dit niet doet ivm haar carrière.



Van Humberto had ik dit wel verwacht. Ik heb vaker gehoord dat hij zijn vrouw niet trouw was. Je weet nooit wat waar is of wat mensen onderling afspreken om wel of niet te doen in hun relatie dus het is niet dat ik meteen denk: wat een eikel. Ik vind hem op TV ook niet leuk overkomen dus ik zag hem nooit als de perfecte man. (Wie is wel perfect?)



Conclusie: van mij mogen ze doen en laten wat ze willen maar het heeft mijn beeld van beide wel veranderd in negatieve zin. Niemand die daar wat omgeeft maar ik ben blij dat ik het even hier kwijt kan. Ik hoop wel dat zij gelukkig worden. Lijkt mij echt vervelend, bekend zijn en dat dit je 'overkomt'
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 13:58:

[...]





Dan moet hij daar eerder aan denken voordat hij naar 'zijn nieuwe luxe studio' trekt.



Ik denk eerder dat hij even ongestoord zijn gangetje met Dionne wil gaan en als 'de lol' er af is gaat hij terug naar zijn gezin met de woorden dat hij even een time-out nodig had. Aan mij hoeft hij geen uitleg te geven, dan moet hij alleen bij zijn vrouw en kinderen. Maar uitgerekend hij zwijgt nu?



Luister even wat Tan zegt als Erik Mouthaan van het filmpje walgt en zegt "waarom moet die jongen op tv? waar hebben we het over?" Tan zegt dan: "misschien omdat het samenhangt met de functie als burgemeester"



https://youtu.be/UfAAYfZXARQ De jonge flirt van Onno Hoes - RTL LATE NIGHTMaar humberto is toch geen burgemeester? En hoezo moet hij er ZELF mee naar buiten komen, dat deed de man van die hoes toch ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet getrouwd, hij heeft een langdurige relatie en gezin met Ineke. Misschien een open relatie naar tevredenheid van beide misschien gaat Ineke ook wel eens ergens anders slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 06 april 2017 @ 13:56:

Hij had eerst netjes zn relatie moeten beeindigen en Dionne had daarop moeten wachten.

Ze zijn allebei erg fout.Of er gewoon niet aan toe geven als het gezin het allerbelangrijkste is.



Grazia.nl



Dit zijn de kinderen van Humberto Tan

Door Charissa op 6 December 2016





Elke werkdag staat Humberto Tan ’s avonds klaar om heel Nederland te voorzien van de dagelijkse ins & outs in RTL Late Night. Maar wie is eigenlijk de man achter de presentator?



Dansduo



Zo is Humberto al jaren samen met zijn Ineke en hebben ze samen drie kinderen: Julia, Isa en Benjamin. De 51-jarige presentator vormde tijdens het eerste seizoen van Dance, Dance, Dance een duo met zijn 16-jarige dochter Julia, die ook haar eigen vlogkanaal heeft. Zijn twee andere kinderen zijn nog niet zo heel vaak in de media te zien geweest, maar af en toe neemt hij de 19-jarige Isa en 9-jarige Benjamin wel mee naar een première.



Family first



Toch is de bekendheid van hun vader niet altijd alleen maar positief. Vorig jaar werd zijn oudste dochter Isa neergeslagen, toen ze in hun huis op heterdaad een inbreker betrapte. Ze liep hierdoor een hersenschudding op, waardoor de schrik er goed in zat. Het is dan ook niet heel gek dat Humberto een echte familieman is en hij zijn gezin ten aller tijde op nummer één zet. Benieuwd hoe Isa, Julia en Benjamin er anno 2016 uitzien? Bekijk dan snel de foto's hieronder.



[Leuke foto van leuk gezin Tan]
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 13:58:

[...]





Dan moet hij daar eerder aan denken voordat hij naar 'zijn nieuwe luxe studio' trekt.



Ik denk eerder dat hij even ongestoord zijn gangetje met Dionne wil gaan en als 'de lol' er af is gaat hij terug naar zijn gezin met de woorden dat hij even een time-out nodig had. Aan mij hoeft hij geen uitleg te geven, dan moet hij alleen bij zijn vrouw en kinderen. Maar uitgerekend hij zwijgt nu?



Luister even wat Tan zegt als Erik Mouthaan van het filmpje walgt en zegt "waarom moet die jongen op tv? waar hebben we het over?" Tan zegt dan: "misschien omdat het samenhangt met de functie als burgemeester"



https://youtu.be/UfAAYfZXARQ De jonge flirt van Onno Hoes - RTL LATE NIGHTEcht dit heeft er niets maar dan ook niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 14:06:

[...]





Of er gewoon niet aan toe geven als het gezin het allerbelangrijkste is.



][/i]Waar heeft hij aan toe gegeven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven