Entertainment alle pijlers

Humberto Tan en Dionne Stax

06-04-2017 13:38 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo net las ik een stukje van Winston Gerschtanowitz. Hij is verbaast dat RTL Boulevard nauwelijks aandacht besteedt aan de vermeende affaire van Humberto Tan. Ik las dat Tan en Stax het twitteraccount van een journalist 'op zwart' deden nadat hij een artikel over de vermoedelijke affaire op socialmedia deelde. Ik vind het zwaar hypocriet dat uitgerekend Humberto nou zijn mond houd terwijl hij voorheen wel steeds de vuile was van anderen buiten hing. Over Onno Hoes werd de zoen-met-toyboy uitgebreid in RTL-late-night besproken. Op het topic "Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz" staan al zoveel berichten over Humberto en Dionne dat ik vind dat ze een eigen topic verdienen. Daarom open ik een topic over Umberto én Dionne Stax.



Natuurlijk moet iedereen het zelf weten en gaat het ons niet echt iets aan. Maar de zoen van Yolanthe in de parkeergarage kregen we te zien bij Humberto. Het interview met toyboy over de zoen met Onno, en het klagen over het imago van Onno als burgemeester kregen we te zien bij Umberto. En moet hij dan nu boos zijn als een scheve letter over zich zelf naar buiten komt, collega verbieden er over te praten of om er vragen over te stellen. Ik vind het hypocriet. Als hij zo 'stoer' is om zijn gezin te verlaten, dan is hij vast niet zo laf om er omheen te draaien.



Ik had Dionne altijd hoog staan maar ik merkte dat ik me gisteravond flink ergerde aan haar nepheid in het EHBO-programma.



De Limburger



'Humberto Tan na 20 jaar weg bij Limburgse partner'



29-03-2017 om 14:00 door Redactie



[Mooie foto:Humberto Tan en Ineke Geenen samen met hun kinderen Isa en Julia Foto: AD/Daniel Kroll]





Humberto Tan is weg bij zijn partner Ineke Geenen uit Neer en hun drie kinderen. Dat meldt Privé woensdag. Volgens het blad slaapt de presentator al twee weken ergens anders in Amsterdam.



Tan(51) heeft in de buurt van zakenwijk de Zuidas intrek genomen in een luxe kleine studio. Uit onderzoek van Privé blijkt dat Tan daar dagelijks, na afloop van zijn talkshow RTL Late Night, zijn luxe Audi Q7 parkeert. Vervolgens probeert hij ongezien hetappartementencomplex binnen te treden.



Dionne Stax

De 'ideale schoonzoon' blijkt daar vaker bezoek te krijgen van niemand minder dan Dionne Stax. Privé weet dat Tans nieuwe buren in de lift van het complex oog in oog stonden met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Tan wil over zijn relatieperikelen helemaal niets kwijt. Aan AD laat hij weten: "Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet." Ook Ineke zwijgt over hun relatiedrama. "Ik ga geen vragen beantwoorden. En nee, ik ga niet zeggen hoe ik me voel. Ik zeg helemaal niets", aldus Ineke tegen Privé.



[foto Dionne}



'Pikante ontwikkelingen'

Eind februari meldde het blad dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van de tv-host fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen Tan en de 20 jaar jongere La Stax. Zo zou hij onder het mom van werkoverleg haar middagen lang thuis bezoeken, meldde Privé destijds. Buren van Dionne zien de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex.



Hel

Tien jaar geleden ging Ineke al eens door een zelfde hel. Haar Humberto had destijds een affaire met een blonde tv-collega. Toen Tan dat contact wilde verbreken, bracht de vrouw Ineke op de hoogte van alles wat er tussen haar en Humberto was gebeurd, weet Privé. Ineke en Humberto maakten toen samen een nieuw start. Na enkele maanden werd het jongste kind Benjamin geboren. Het duo heeft samen drie kinderen (Benjamin (8), Julia (16) en Isa(19)).
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind em helemaal niet aantrekkelijk... Echt totaal niet.. Hij komt wel aardig over en heeft humor..
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowers-and-roses schreef op 08 april 2017 @ 00:18:

O ik neem Dionne trouwens niks kwalijk. Humberto moet zich schamen, Dionne niet. Ik zou er zelf dan wel niet voor kiezen, mensen gaan uit elkaar en niet altijd helemaal netjes afgerond voordat de nieuwe partner zich aandient. Niks mis mee.Humberto kan niet in zijn eentje vreemd gaan, dus beide hebben schuld dat Humberto zijn gezin achter laat.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is Ineke wel een kreng.. en chronisch moe en sjaggo.. Op veel fotos kijkt ze ook niet echt happy..
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 08 april 2017 @ 00:14:

Mijn God, kun je nu echt geen naam goed schrijven? HHHHumberto, laat de titel ff aanpassen; Irish, niet Irisch, in het BZVtopic vind je het ook al lastig.



En eens met Irish, waar maak je je druk over.SuusSuzanne, Sorry dat ik de naam van Humberto fout schreef. En sorry dat ik de naam in het BZV-topic verkeerd schreef. Ach als ieder maar zijn eigen naam goed schrijft.



Maar SusanneSuus waar maak je je druk over?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap nooit zo goed wat er zo vreselijk is als mensen uit elkaar gaan... Tegenwoordig hebben bijna de helft van de kinderen in een klas gescheiden ouders...



Ophef om niks.. Kinderen zijn meestal de dupe, voor hen vind ik het zielig..
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 08 april 2017 @ 00:42:

Misschien is Ineke wel een kreng.. en chronisch moe en sjaggo.. Op veel fotos kijkt ze ook niet echt happy..Volgens mij zei hij op 8 maart 2017 nog dat Ineke de liefde van zijn leven is. Zal ze daarna chronisch moe zijn geraakt? Of zag ze niet echt happy ná het dansen van haar man met Dionne in de late-night-show?



ps. is 'chronisch moe' een reden om vreemd te gaan?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 08 april 2017 @ 00:46:

Ik snap nooit zo goed wat er zo vreselijk is als mensen uit elkaar gaan... Tegenwoordig hebben bijna de helft van de kinderen in een klas gescheiden ouders...



Ophef om niks.. Kinderen zijn meestal de dupe, voor hen vind ik het zielig..Als het huwelijk slecht is kan men beter uit elkaar gaan. Dan is men vast blij om apart verder te gaan. Maar een gelukkig gezin verlaten voor een blonde die 20 jaar jonger is vind ik een hoop onnodig verdriet.
LOEP ME MAAR aub.
Nogmaals: Boeiend!
Serieus Missie. Who cares.
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 08 april 2017 @ 00:53:

Serieus Missie. Who cares.

Nou inderdaad.

Wat een oeverloos gezwam over 2 mensen die elkaar leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 08 april 2017 @ 00:52:

[...]





Als het huwelijk slecht is kan men beter uit elkaar gaan. Dan is men vast blij om apart verder te gaan. Maar een gelukkig gezin verlaten voor een blonde die 20 jaar jonger is vind ik een hoop onnodig verdriet.Dat weet jij helemaal niet... Ik ken ook gezinnen waar het er helemaal niet zo leuk aan toe gaat.. De buitenwereld denkt van wel maar het is allemaal toneel. Als Humberto en Dionne samen verder gaan is dat hun keuze en wij kunnen er niet over oordelen..
Waarom reageren jullie op een topic als t je niet boeit?!?

Heel vermoeiend dit.
Tja. Meestal is de persoon waarmee wordt vreemdgegaan, de gebeten hond. Ik ben het daar niet mee eens. Die ander wist niks van de beslissing van de vreemdganger om vreemd te gaan. Die was niet betrokken bij die beslissing, die nam de vreemdganger helemaal zelf. Dat Dionne erop inging, tja, veel mensen vinden Humberto een lekker ding dus zo gek is het niet. Hij heeft ook wel stijl en is beroemd enzo. Dionne werkt zelf in dezelfde branche dus ik denk dat ze elkaar wel beter zouden kunnen snappen als niet beroemde mensen.



Ik vind ze dan wel niet bij elkaar passen, wie weet zijn Humberto en zijn vrouw wel gelukkiger zonder elkaar. Dat hij zei dat ze de liefde van zijn leven is, dat kan, maar zijn leven is nog niet voorbij. Sommige mensen leven zonder de liefde van hun leven, om allerlei redenen, dat kan. Het kan zijn dat het toch niet werkt in de praktijk, of door de familie eromheen of andere mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 08 april 2017 @ 00:53:

Serieus Missie. Who cares."Who cares" dat een man klaagt over anderen maar niet wil dat iemand over hem klaagt,



Boeien zeg, zolang ik de naam Irish en Umberto maar goed schrijf.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 08 april 2017 @ 00:53:

Serieus Missie. Who cares.Myssie does
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 08 april 2017 @ 01:00:

[...]





Myssie does
Nou moeten we niet hypocriet gaan doen he. Heel Nederland heeft het erover dus het is niet gek dat iemand er een topic over opent. Ik heb er ook mijn gedachtes over die ik deel. Nou en. Over zoveel dingen geeft men hier een mening, van hoe je je nagels moet knippen tot wat je van Trump vindt. Daar is en forum voor, je mening geven over allerlei zaken, sommige onzinniger dan de andere.
Alle reacties Link kopieren
Heel Nederland?

Nou in mijn omgeving hoor ik er helemaal niets over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowers-and-roses schreef op 08 april 2017 @ 01:03:

Nou moeten we niet hypocriet gaan doen he. .Ik lees hier het topic en dat is dan ook de enige plek. Op mijn werk heeft niemand het erover
Je bent zelf een theepot
Dat komt vast omdat rtl er geen aandacht aan besteed. Ik ook niet, ik ken niemand die het erover heeft. Maar de beroemdste talkshowhost (okee we hebben niet veel andere maar toch) die een affaire heeft met een NOS journaal presentatrice, die nu meer doet dan alleen wat voorlezen. Kom op, dat is wat het hele volk van smult.



Maar ik ben het ermee eens, dat het gewoon twee mensen zijn die uit elkaar gaan waarbij de nieuwe partner wordt gedemoniseerd, onterecht, want mensen maken zelf uit van wie ze willen houden en met wie ze een relatie willen. Egoistisch? Dan zijn we allemaal ontzettende egoisten want we willen ons leven doorbrengen, met wie we die willen doorbrengen.



De liefde laat zich niet dwingen, tenzij je heel gelovig bent oid. De meeste mensen brengen heden ten dage niet meer hun hele leven met elkaar door, Humberto ook niet, goh, wat verassend. Not. Boeiend ook niet echt.



Maar ja ik heb overal een mening over en die wilde ik even uiten. Reden, geen. Voor het publiek is het een show, tja, en ik kijk ernaar en heb een mening erover.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 08 april 2017 @ 00:58:

[...]





Dat weet jij helemaal niet... Ik ken ook gezinnen waar het er helemaal niet zo leuk aan toe gaat.. De buitenwereld denkt van wel maar het is allemaal toneel. Als Humberto en Dionne samen verder gaan is dat hun keuze en wij kunnen er niet over oordelen..Als twee mensen drie kinderen hebben. waarvan de vader,Humberto, meermaals gezegd heeft dat zijn gezin het allerbelangrijkste is. En dat zijn vrouw zijn grote liefde is die hij niet wil verlaten.....



maar dan staat daar een blonde dame met haar heupen zwaaiend voor zijn neus, een dame die zijn dochter had kunnen zijn, en dan zeggen de mensen "laat hen toch lekker" want de mensen denken dat Dionne de ware is, (nu draai ik jouw woorden om) maar dat weten we helemaal niet, de buitenwereld denkt van wel maar het kan ook allemaal toneel zijn.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 08 april 2017 @ 01:00:

[...]





"Who cares" dat een man klaagt over anderen maar niet wil dat iemand over hem klaagt,



Boeien zeg, zolang ik de naam Irish en Umberto maar goed schrijf.



Het maakt me niet uit hoor of je m'n naam goed of fout spelt.

Liedje:

Temptation



Playknop liedje 1 of liedje 4.
quote:Flowers-and-roses schreef op 08 april 2017 @ 01:16:

Dat komt vast omdat rtl er geen aandacht aan besteed. Ik ook niet, ik ken niemand die het erover heeft. Maar de beroemdste talkshowhost (okee we hebben niet veel andere maar toch) die een affaire heeft met een NOS journaal presentatrice, die nu meer doet dan alleen wat voorlezen. Kom op, dat is wat het hele volk van smult.



Maar ik ben het ermee eens, dat het gewoon twee mensen zijn die uit elkaar gaan waarbij de nieuwe partner wordt gedemoniseerd, onterecht, want mensen maken zelf uit van wie ze willen houden en met wie ze een relatie willen. Egoistisch? Dan zijn we allemaal ontzettende egoisten want we willen ons leven doorbrengen, met wie we die willen doorbrengen.



De liefde laat zich niet dwingen, tenzij je heel gelovig bent oid. De meeste mensen brengen heden ten dage niet meer hun hele leven met elkaar door, Humberto ook niet, goh, wat verassend. Not. Boeiend ook niet echt.



Maar ja ik heb overal een mening over en die wilde ik even uiten. Reden, geen. Voor het publiek is het een show, tja, en ik kijk ernaar en heb een mening erover.Ik smul helemaal niet van zoiets, waarom zou ik?
quote:missie_m schreef op 08 april 2017 @ 01:17:

[...]





Als twee mensen drie kinderen hebben. waarvan de vader,Humberto, meermaals gezegd heeft dat zijn gezin het allerbelangrijkste is. En dat zijn vrouw zijn grote liefde is die hij niet wil verlaten.....



maar dan staat daar een blonde dame met haar heupen zwaaiend voor zijn neus, een dame die zijn dochter had kunnen zijn, en dan zeggen de mensen "laat hen toch lekker" want de mensen denken dat Dionne de ware is, (nu draai ik jouw woorden om) maar dat weten we helemaal niet, de buitenwereld denkt van wel maar het kan ook allemaal toneel zijn.



Nou ik weet niet of je wel eens goed hebt gekeken naar Dionne's heupen maar die zou een keizersnee nodig kunnen hebben als ze zou bevallen, zo smal zijn die. Ermee wiegen doet ze niet want ze is nogal stijf in haar lichaamstaal. Maar wie weet is ze een sexy diva achter gesloten deuren.



Ik heb gelezen dat Humberto zijn vrouw overal mee naar toe sleept, alle gelegenheden, alle premieres, alles. Dat is een aanwijzing, ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat het zo is, dat hun huwelijk erg gebaseerd is op aanzien en the limelight. En die huwelijken zijn heel vaak niet stabiel. Kijk maar naar hoeveel beroemde mensen scheiden. Ze houden het meestal niet zo lang vol als Humberto hoor, bij lange na niet. Ik denk dus dat er sowieso een einde aan hun huwelijk was gekomen, Dionne of geen Dionne.



Mensen die een topcarriere hebben, zijn heel vaak bijna niet thuis. Dat gaat opbreken. Kijk naar die sukkel van de pvda, Samson. Huwelijk is ook voorbij. Door de stress en het bijna niet thuis zijn. Dus de relatie met Dionne, mocht die aan gaan vangen, heeft ook niet veel kans erg lang te duren. Wie weet heeft hij last van een midlifecrisis en is ze een rebound en gaat ie straks Pauw achterna..
quote:IrishCassidy schreef op 08 april 2017 @ 01:22:

[...]





Ik smul helemaal niet van zoiets, waarom zou ik?Sorry. Een groot deel van het Nederlandse volk dan. Ik smul ook niet erg hoor. Ik heb er wel een mening over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven