Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze nog nooit gezien trouwens. Wat was die vrouw oud geworden in haar gezicht, in de terugblik.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik hem al gezien had, maar weer zo'n einde waar je toch een beetje verdrietig van word. Die man deed het fantastisch en ik kan daar alleen maar bewondering voor hebben. Om van zo'n bouwval een succesvolle camping te maken, ik vind het knap!
Ik vind het zo onfatsoenlijk om met je nieuwe vriend ook een camping in hetzelfde dorp te beginnen, dan heb je toch wel een bord voor de kop hoor!
quote:softijsmetspikkels schreef op 17 augustus 2015 @ 13:32:

Ik weet niet of ik hem al gezien had, maar weer zo'n einde waar je toch een beetje verdrietig van word. Die man deed het fantastisch en ik kan daar alleen maar bewondering voor hebben. Om van zo'n bouwval een succesvolle camping te maken, ik vind het knap!Inderdaad. Ze hadden het echt mooi opgeknapt! Petje af hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze afl ook nog nooit gezien maar jee zeg wat zag het eruit daar voor alle verbouwingen.



Raar ook dat ze naakt achter de receptie zaten en ook klussen en schoonmaak naakt gebeurde.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het zo zielig voor hem

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kreeg vooral de bibbers toen ze met dr blote kont op die bureaustoel ging zitten.... Lekker zweten daar
Alle reacties Link kopieren
Jaaa inderdaad Jensy!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Om nog even terug te komen op de vraag van Jensy:

"Ja is niet leuk voor hem maar ja zo is het leven.

Waarom vindt je het niet kunnen?? Hadden ze samen ongelukkig moeten blijven/worden?

Denk niet dat ze vr de lol verliefd werd op een ander...."



Ik vind het niet kunnen dat zij hem alleen achterlaat met hun bedrijf en dan in hetzelfde dorp met iemand anders een camping begint. Ik vind dat ze daar had moeten blijven werken totdat de uitkoopconstructie op orde was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 17 augustus 2015 @ 18:58:



Ik vind het niet kunnen dat zij hem alleen achterlaat met hun bedrijf en dan in hetzelfde dorp met iemand anders een camping begint. Ik vind dat ze daar had moeten blijven werken totdat de uitkoopconstructie op orde was.Nou dat vond ik ook raar ja! Vangt zij nu dubbel inkomen? (Vanuit de aandelen en vanuit het betaalde werk?)
Wat een belachelijk puberale reacties over nudisme zeg, in het inmiddels gelukkig gesloten topic. Wilde ik ff kwijt.



Vond het verder ook triest dat ze er met de barman vandoor is - notabene in hetzelfde dorp. Ze maakt het hem niet echt makkelijk, niet sjiek.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 17 augustus 2015 @ 10:04:

Ik had deze nog nooit gezien trouwens. Wat was die vrouw oud geworden in haar gezicht, in de terugblik.Ja, vond ik ook wel. Maar het is ook 9 jaar verder. (Dit is gewoon een verkapte tvp trouwens).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, misschien willen beide ouders dicht bij de kinderen (iig zoon) blijven. Dan is het zo raar niet om in het dorp te blijven. Wel lullig om dan weer een (concurerende) camping te beginnen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tsjechië. 2 zoons blijven achter en Richard vindt ze lief maar naïef.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jeumig wat een bouwval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn dit voor oenen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oja, deze aflevering is mij wel bij gebleven. Hele lieve mensen, maar man, man, wat een puinhoop.
Alle reacties Link kopieren
Wat deden ze in Nederland voordat ze vertrokken?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Samstag is dinsdag
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 22 augustus 2015 @ 21:37:

Wat deden ze in Nederland voordat ze vertrokken?Weet niet. Ik schakelde in bij "je moet een wensballonnetje oplaten en dan komt het uit of niet" zoiets
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven