Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Twitter is wel vrij hilarisch overigens!
Alle reacties Link kopieren
Huh? Is hij niet gewoon een sukkel?

Werken in Nederland terwijl zijn vrouw lekker op Sicilië zit?
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Waar blijven ze het optimisme vandaan halen.

Wat iemand hier al schreef, huur een huis, zoek een baan, leer de taal beter en ga dan nog eens kijken of je heel misschien een agriturismo kan overnemen. Ben je in elk geval weer samen!

Die kinderen hebben er op het eerste gezicht weinig last van gelukkig.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
En die website zou ik nog even offline houden...

https://www.dimoradidante.com/accommodaties/prijzen/
Alle reacties Link kopieren
http://www.avrotros.nl/ik ... u-met-de-familie-janssen/

Ze zijn nog steeds bezig
Alle reacties Link kopieren
Die website ziet er uit als een accurate weergave van hun leven. Under construction.



Er staat nu nog niets, maar hier komt informatie over de agroturismo die wij ooit willen gaan starten. Of overmemen. Waar en wanneer weten we nog niet. Even geduld a.u.b.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
"Het is februari 2008 wanneer onze zoektocht begint. "

Van de website. Bijna 10 jaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fossa schreef op 20 januari 2017 @ 22:30:

En die website zou ik nog even offline houden...

https://www.dimoradidante.com/accommodaties/prijzen/Wat erg! Iemand had wat tijd over. Die geschiedenispagina, niet om doorheen te komen. Zonder accommodatie in de verhuur zou het zo een schoolproject kunnen zijn. "Mijn spreekbeurt gaat over Italië...".
Alle reacties Link kopieren
Van de website :



REISTIPS



Je reist gemakkelijk naar Sicilië met het vliegtuig, maar het kan ook met de auto en de veerboot.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 20 januari 2017 @ 22:47:

Van de website :



REISTIPS



Je reist gemakkelijk naar Sicilië met het vliegtuig, maar het kan ook met de auto en de veerboot. Vergeet ze nog de trein, suffie.
Alle reacties Link kopieren
Nog een paar pareltjes:



De gastvrijheid en vriendelijkheid die ingebakken is in de Siciliaanse bevolking dankzij de geografische positie, het lag altijd in het centrum van handel dat gezorgd heeft voor een bakermat aan diversiteit.



De cultuur en oneindigheid aan monumenten, veelvuldige overheersingen en invloeden van verschillende volkeren

door de jaren heen hebben gezorgd voor een oneindig monumentaal erfgoed.





Ik verzin het niet.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Suze- schreef op 20 januari 2017 @ 22:49:

[...]





Vergeet ze nog de trein, suffie.He, verdorie!
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Mevr Janssen



Nou ja, leuke vingeroefening, bezigheidstherapie. Over paar jaar (als alles misschien echt rond is) maar diensten van professionele tekstschrijver inschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Komen ze alleen maar rond van zijn inkomen? Het schiet niet echt op, ik had het allang opgegeven. Wat zijn die italianen traag en bureaucratisch zeg!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
twitter:

Nu snap ik waarom de titel van het programma #ikvertrek is en niet #wijvertrekken



'Italië is mijn passie. Mijn kinderen heten Italiaans. Ik eet italiaans'. Spreek je ook Italiaans? Nope.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje78 schreef op 20 januari 2017 @ 22:57:

Komen ze alleen maar rond van zijn inkomen? Het schiet niet echt op, ik had het allang opgegeven. Wat zijn die italianen traag en bureaucratisch zeg!Nou, ik denk niet dat het in dit geval helemaal de schuld is van die bureaucratische Italianen hoor.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 20 januari 2017 @ 22:37:

Die website ziet er uit als een accurate weergave van hun leven. Under construction.



Er staat nu nog niets, maar hier komt informatie over de agroturismo die wij ooit willen gaan starten. Of overmemen. Waar en wanneer weten we nog niet. Even geduld a.u.b.Wow, scherpe analyse!
Alle reacties Link kopieren
quote:greeneyedcoco schreef op 20 januari 2017 @ 23:02:

[...]



Wow, scherpe analyse! Dank je.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Het leek ook wel alsof ze iets wilden waar niet aan geklust hoefde te worden, en dat het dus al precies hun smaak moet zijn. Dat maakt het natuurlijk wel lastig of zelfs onmogelijk.
Die zus had het beter voor elkaar had die ze niet kunnen helpen ?
Ik heb gisteren niet heel goed op zitten letten, maar wat doet zij de hele dag (jaar in jaar uit) daar? Is ze dan de hele dag aan het zoeken naar iets geschikts? Ik bedoel: die kinderen (alle lof voor die kinderen) gaan naar school, man werkt, maar zij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fossa schreef op 21 januari 2017 @ 09:27:

Ik heb gisteren niet heel goed op zitten letten, maar wat doet zij de hele dag (jaar in jaar uit) daar? Is ze dan de hele dag aan het zoeken naar iets geschikts? Ik bedoel: die kinderen (alle lof voor die kinderen) gaan naar school, man werkt, maar zij?De website toch? De website!
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
En naar de markt. Gelukzalig lekkere appels kopen, want het klimaat is wel helemaal geweldig. Heel anders dan Nederland. Ook is zij constant op zoek naar andere tijdelijke locaties, want al zo'n tien keer verkast in Italië. Van Umbrië naar Sicilië lijkt me best een stap. Volgens mij is het inderdaad vooral haar droom, die agricultura in Italië.
Ik denk dat ze gewoon steeds tegen die bankgarantie van enkele jaren aanlopen. En ze hebben geen startkapitaal. Trieste afdeling, al vond ik die kinderen echte toppers. De ouders vond ik volledig van het padje af. In zes jaar voorbereiding kun je meer doen. Ze vonden het wel goed zo. Haar droom kwam uit, want ze woont in Italië, en voor de rest leek het haar niet zo veel te schelen. Soort scheiding.
Die man lijkt wel gek.!

Hier eenzaam in Nederland de kost verdienen zodat zijn vrouw kan leven als god in Italië.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven