Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

27-10-2012 21:54 1396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ook kijkt?
Alle reacties Link kopieren
quote:linjmh schreef op 07 juni 2014 @ 22:54:

Het kind heeft buikpijn. De meeste juffen weten toch wel dat dat kan staan voor een heleboel meer dan daadwerkelijk pijn in z'n buik. T zou pas erg zijn als zon kind even precies moet uitleggen waar ie last van heeft om thuis te mogen blijven. Dat kunnen volwassenen niet eens...



Ik begrijp dat hier andere maatstaven worden gehanteerd omdat vader en kinderen een groot verlies hebben geleden.



Maar dat jongetje zegt zelf dat hij dan geen zin heeft en dan maar zegt dat hij buikpijn heeft of moet spugen, omdat hij dan fijn thuis kan blijven.

Er zijn ook kinderen die geen buikpijn hebben maar het wel buikpijn noemen omdat ze zich niet senang voelen. Dat is echt anders hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ach we waren als kind toch allemaal wel een keertje schoolziek. Ik wel hoor. En ik denk dat mijn moeder er ook heus wel eens ingetrapt is.



Ik kan me ook een aflevering herinneren in Oostenrijk of in ieder geval in een skigebied waarbij de man is omgekomen in een lawine.
Alle reacties Link kopieren
quote:toedoedelatoe schreef op 08 juni 2014 @ 08:51:



Ik kan me ook een aflevering herinneren in Oostenrijk of in ieder geval in een skigebied waarbij de man is omgekomen in een lawine.Ik ook. Dat waren volgens mij 2 stellen. Die 2 mannen (vrienden van elkaar) waren zoiets begonnen, 1 (nog heel jonge) man overleed (verongelukte?). Zijn vrouw/ vriendin is toen naar Nederland teruggegaan. Die andere man met vrouw is gebleven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 07 juni 2014 @ 22:18:

Lekker hygiënisch..die lange loshangende haren in de keuken boven die borden met friet.Daar dacht ik gisteren tijdens het kijken ook aan, en dan nog zo ''wapperend'' dragen BRRRRR.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:jools241 schreef op 08 juni 2014 @ 09:03:

[...]





Ik ook. Dat waren volgens mij 2 stellen. Die 2 mannen (vrienden van elkaar) waren zoiets begonnen, 1 (nog heel jonge) man overleed (verongelukte?). Zijn vrouw/ vriendin is toen naar Nederland teruggegaan. Die andere man met vrouw is gebleven.Klopt, heel heftig die aflevering.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Die man van de motercamping is niet verongelukt maar heeft zelfmoord gepleegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 08 juni 2014 @ 16:03:

Die man van de motercamping is niet verongelukt maar ....Ik had het niet willen/hoeven te weten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Die motorcamping is in Frankrijk??
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die man wiens vrouw is overleden juist positief ingesteld. Leuke kinderen ook.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook noa, het is niet niks zeg! pfff..

Hij gaat in de gedachten van zijn overleden vrouw verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:chili1971 schreef op 08 juni 2014 @ 21:11:

Vind ik ook noa, het is niet niks zeg! pfff..

Hij gaat in de gedachten van zijn overleden vrouw verder.



Eindelijk een keer een echte ondernemer.

Zijn zaakjes prima voor elkaar, personeel, en hij maakt tijd voor de kinderen.

En ach van die auto, soit
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
In tijden van verliefdheid en verdriet maak je soms rare sprongen. Ik denk dat hij nu ook wel denkt dat het destijds geen goede beslissing was om een auto te lenen. Hij ging trouwens met de auto van de buurvrouw naar de autodealer. Hij kon met haar auto toch ook naar de supermarkt ?
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 juni 2014 @ 17:09:

[...]





Ik had het niet willen/hoeven te weten Waarom niet MV (oprechte vraag ). Ten eerste ken je die mensen niet persoonlijk en ten tweede kun je voor sommige dingen niet je ogen sluiten. Die vrouw in de aflevering van zaterdag is overleden aan borstkanker. Had je dat liever niet geweten of is dit anders omdat die man op een andere manier is overleden?
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 09 juni 2014 @ 08:55:

[...]





Waarom niet MV (oprechte vraag ). Ten eerste ken je die mensen niet persoonlijk en ten tweede kun je voor sommige dingen niet je ogen sluiten. Die vrouw in de aflevering van zaterdag is overleden aan borstkanker. Had je dat liever niet geweten of is dit anders omdat die man op een andere manier is overleden?Dat laatste idd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 09 juni 2014 @ 08:50:

In tijden van verliefdheid en verdriet maak je soms rare sprongen. Ik denk dat hij nu ook wel denkt dat het destijds geen goede beslissing was om een auto te lenen. Hij ging trouwens met de auto van de buurvrouw naar de autodealer. Hij kon met haar auto toch ook naar de supermarkt ?



Sorry even of-topic.



Loeslief, ik mag toch straks als buurtjes zijnde, wèl je boodschappen auto lenen??

Ik bedoel ik kan moeilijk met mijn Lexus QZTTI CD CDI CD qw Triple Injection naar de Appie.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het gewoon eenmalig was ofzo voor grote boodschappen. Kijk mij eens stout doen ofzo.



Ja, deze aflevering was wel erg anders.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verdrietig tweede deel van deze aflevering. Stoer vond ik vader en de kinderen in Oostenrijk!

En het verschil in veerkracht tussen de kinderen in Duitsland (met heimwee) en Oostenrijk (met het gemis van hun moeder, maar toch gaan skiën en dingen ondernemen) vond ik wat pijnlijk. Het gedrag van dat jongetje in Duitsland schoot opeens bij mij helemaal verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand die kijkt?

Ik schakel net in

Samen met het forum kijken is net nog wat leuker
Het was een herhaling..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het opgenomen en ga morgen kijken. Iets te warm om tv te kijken in huis.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen een stukje gezien over dat stel dat naar Frankrijk ging, die eigenwijze kerel die de Fransen wel even de Nederlandse eetgewoonten zou bijbrengen, daar kwam het zo te zien op neer. Meestal zijn het nogal domme mensen die zich zo slecht voorbereid meteen in het diepe storten. Spreken nauwelijks de taal van het land, zijn slecht op de hoogte van de gewoontes. Toen die aflevering over die mensen die naar Spanje gingen begon ging de telefoon, ik heb er niets van meegekregen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
De aflevering van gisteren.



Mensen wilden weg. Ik dacht wat een mooi huis hebben ze in Nederland in het heerlijke Brabant. Zo mij huis wel zijn.



En dan denken dat het in Frankrijk lekker is. Voorlopig staan ze nog lekker te hakkelen bij de plaatsenlijke dj.



Heel proffesioneel allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Heb met verbijstering naar Anja en Jos gekeken...mijn god wat een ondernemers..ppffffff die man had lekker monteur moeten blijven...klanten wegjagen ipv binnenhalen
Alle reacties Link kopieren
Prachtig huis, leuke vrienden , goede baan en nog niet tevreden...doet me denken aan een verhaal van vroeger iets met visje in de zee...;)
quote:MarianneDavids schreef op 19 juli 2014 @ 23:33:

Ik heb alleen een stukje gezien over dat stel dat naar Frankrijk ging, die eigenwijze kerel die de Fransen wel even de Nederlandse eetgewoonten zou bijbrengen, daar kwam het zo te zien op neer. Meestal zijn het nogal domme mensen die zich zo slecht voorbereid meteen in het diepe storten. Spreken nauwelijks de taal van het land, zijn slecht op de hoogte van de gewoontes. Toen die aflevering over die mensen die naar Spanje gingen begon ging de telefoon, ik heb er niets van meegekregen.Slecht op de hoogte van gewoontes inderdaad! Een restaurant in Frankrijk beginnen en dan in eerste instantie niet eens van plan zijn om lunch aan te bieden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven