Entertainment alle pijlers

Interview met de koning

26-04-2017 23:15 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ook gekeken? Ik dacht eerst oooh saaai maar ik vond het toch leuk. Een beetje stijfjes maar toch een sympathieke man. Een vader ( amalia! 2 handen aan het stuur), een partner doe nukkig kan zijn, een zoon. Maar ook koning van een land. Wat heeft hij veel meegemaakt in zijn leven qua grote historische gebeurtenissen maar ook prive. Mooi dat ze steeds beelden tussendoor lieten zien. En dat hij ook emotioneel werd en dat kon laten zien. Hij liet niet het achterste van zijn tong zien maar dat kan natuurlijk ook niet, of nou ja misschien wel maar voelt hij dat dat niet kan.

Ik heb wel een traan gelaten bij de beelden van mh17. God wat was dat een ramp, dat maakte toen zo'n diepe indruk, al kende ik niemand op de vlucht. De beelden nu zien maakte weer een hoop los. Zullen de hormonen ook wel zijn. Afijn terug naar de koning. Wat vond jij ervan?
Er wordt over het interview gesproken in het topic 'wat denken Willem en maxima'
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een mooi interview!
't Is al met al een heel gedoe
Ik vond willen Alexander het goed doen. Wilfried vond ik zeer slecht en dreigend overkomen. Ronduit onbeschoft. Het begon al met die sleutels neergooien op die antieke tafel. Daarmee kon hij krassen maken in de tafel.
Vind dat we een sympathieke koning hebben. Inderdaad soms wat stijfjes, maar een open en eerlijk persoon.

Maxima geeft hem wél de sjeu, dat wel, maar ik vind dat hij het goed doet.

Z'n emoties waren echt en daardoor komt hij integer en betrouwbaar over.

Vond het een mooi gesprek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 23:16:

Er wordt over het interview gesproken in het topic 'wat denken Willem en maxima'Ooh ik dacht al waarom geen topic. Misschien deze dan maar sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Ik miste als onderwerp zijn kennismaking met Maxima. En wat er door hem heen ging toen hij haar voor het eerst zag en hoe ze elkaar kregen en zo.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 26 april 2017 @ 23:17:

Ik vond willen Alexander het goed doen. Wilfried vond ik zeer slecht en dreigend overkomen. Ronduit onbeschoft. Het begon al met die sleutels neergooien op die antieke tafel. Daarmee kon hij krassen maken in de tafel.Nou dat dacht ik ook meteen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 26 april 2017 @ 23:20:

Ik miste als onderwerp zijn kennismaking met Maxima. En wat er door hem heen ging toen hij haar voor het eerst zag en hoe ze elkaar kregen en zo.Ja vond ik ook jammer!
Ik vond dat Wilfried best wat minder had kunnen doorgaan op de verdrietige gebeurtenissen (met name zijn broer) toen duidelijk zichtbaar was dat WA het er moeilijk mee had.
quote:swanlady schreef op 26 april 2017 @ 23:23:

Ik vond dat Wilfried best wat minder had kunnen doorgaan op de verdrietige gebeurtenissen (met name zijn broer) toen duidelijk zichtbaar was dat WA het er moeilijk mee had.



Inderdaad. Gelukkig stond er water. Hij moest wel af en toe slikken.

Wat hierboven gezegd was ik miste ook de ontmoeting tussen Willem en Maxima.
Alle reacties Link kopieren
quote:swanlady schreef op 26 april 2017 @ 23:23:

Ik vond dat Wilfried best wat minder had kunnen doorgaan op de verdrietige gebeurtenissen (met name zijn broer) toen duidelijk zichtbaar was dat WA het er moeilijk mee had.





Dat vond ik ook, het irriteerde mij zelfs.

Laat die man, die wil zich heus niet zo bloot geven dat het persoonlijke verdriet tot over het randje gaat.

Het raakte mij om te zien dat hij geëmotioneerd werd, maar dat Wilfried direct het bleef aangrijpen om de emoties te blijven tonen in het interview vond ik smakeloos,
Alle reacties Link kopieren
In begin stijfjes. Beide. Later kwamen ze wat meer los. Wilfred onhandig. Lomp. Zenuwachtig. Gesloten houding.



Weinig over maxima. Beatrix. En miste ook aanslag Apeldoorn.



Al met al een prima interview
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist goed dat iedereen kon zien dat hij ook maar een mens is. Jammer dat Wilfried niets vroeg over Luckytv! Ik denk dat dat niet mocht.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wilfrued best een leuke vent maar ik vond het geen march voor dit interview. Hij was te vrij, te amicaal ofzo. Maar het is de koning, ik vond het niet gepast. Hij onderbrak hem ook vaker en ik dacht steeds ga nou eens rechtzitten. Hij had een rare houding.
Wat denken Willem en Maxima echt?
Alle reacties Link kopieren
De titel van dit topic is beter :-)
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 26 april 2017 @ 23:33:

Ik vind het juist goed dat iedereen kon zien dat hij ook maar een mens is. Jammer dat Wilfried niets vroeg over Luckytv! Ik denk dat dat niet mocht.



Ik vond het zeker ontroerend om te zien.

Het is een mens , net zo kwetsbaar als wij.Ik vond dat heel puur.

Het werd smakeloos toen Wilfried de emotie registreerde en dit verder ging uitmelken.



Sowieso vind ik Wilfried waardeloos.

Idd tot op het randje van onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de onderwerpen van te voren worden besproken. De aanslag en de "verkeringtijd" van Alexander en Maxima waren denk ik verboden gebied m.b.t. het interview. Maar het kan ook zijn dat je een aantal onderwerpen ter beschikking hebt, en dan moet je keuzes maken.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 26 april 2017 @ 23:37:

Ik vind wilfrued best een leuke vent maar ik vond het geen march voor dit interview. Hij was te vrij, te amicaal ofzo. Maar het is de koning, ik vond het niet gepast. Hij onderbrak hem ook vaker en ik dacht steeds ga nou eens rechtzitten. Hij had een rare houding.

Een mooi interview met een koning om trots op te zijn.

Wilfried kon inderdaad een tandje minder, hij zat tenslotte niet bij Andre Rieu.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 26 april 2017 @ 23:50:

[...]





Ik vond het zeker ontroerend om te zien.

Het is een mens , net zo kwetsbaar als wij.Ik vond dat heel puur.

Het werd smakeloos toen Wilfried de emotie registreerde en dit verder ging uitmelken.



Sowieso vind ik Wilfried waardeloos.

Idd tot op het randje van onbeschoft.Helemaal eens....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
En wat Wilfried betreft (ken hem niet eens), tja....onze Maartje van Weegen is met pensioen denk ik
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
alsof ik naar een ander interview heb gekeken... onbeschoft? omdat ie m als normaal mens behandelde?



ik ga er vanuit dat WA zelf de interviewer heeft uitgekozen en dus wist waar hij aan begon.



ik ben absoluut niet koningsgezind maar heb genoten. mooi mens mooi interview.
Geweldig vond ik het. Had ie veel vaker mogen doen van mij, leuke man is het gewoon. En toch een normaal mens van vlees en bloed, knap hoor. Ik vind dat we het leukste koningspaas hebben van de hele wereld. Ja echt.



Maar idd ik ergerde me meerdere keren aan die Wilfred. Die kan zich niet zo goed inleven als ik dacht van hem. Maar goed het is ook wel eng natuurlijk om dat te doen.



En zo leuk hoe hij met zijn dochters omgaat, dat ze afspraken hebben met de beveiligers dat ze niet alles aan hen vertellen wat de meiden doen. Moderne man hoor. Maxima kan trots op hem zijn.
Ik vond Wilfred wel echt zichzelf. Zo doet hij zijn werk altijd, ook dat doorvragen. Knap dat hij zichzelf bleef bij onze Koning.



Ik denk dat Willem-Alexander het graag zo wilde, niet te keurig, niet te formeel en niet naar de mond praten, anders hadden ze Wilfred niet hiervoor gevraagd.



We boffen met onze Koning! Ook leuk om te horen hoe hij met de opvoeding van zijn kinderen om gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven