Entertainment alle pijlers

Irritante reclames

28-06-2013 18:13 100 berichten
Ik heb er weer een. Zo'n reclame waar m'n haren van overeind gaan staan. Deze keer van die geweeeeeeldige nepkoffie uit zo'n padje waar je dan een spuuglelijk apparaat moet kopen. Maarrrrr, die koffie is dan wel 'verbazingwekkend lekker'. Of in ieder geval 'Lekkerder dan thuis'. blegh. Vooral die meid met haar paardelach en die jeukerig keurige man. Kan er niets aan doen maar ik word er kriegelgek van. Welke reclame krijgen jullie jeuk van?
Alle reacties Link kopieren
Die van 538 hier op het VF; vertraagt de boel steeds...



NB: zou je je naam niet veranderen in negativodo?
Alle reacties Link kopieren
Kalknagels, vieze wc-potten, animaties van groene slijmerige bacteriën en het laatste juweeltje waarin heel beeldend een vaginale schimmelinfectie wordt beschreven



Zo als je zit te eten ook.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me voornamelijk aan reclames met van die overdreven man-vrouw stereotyperingen. Vrouw kookt, man komt uit werk e.d. Of zoals die er nu is waarin een jongetje tegen z'n moeder roept: "Mam, papa heeft diarree!" En dan komt die vrouw aandraven met een middeltje voor de arme man... (de georganiseerde vrouw die haar sukkelige man verzorgt).

Leek me ook gewoon lolliger als die vrouw de racekak had.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolly81 schreef op 28 juni 2013 @ 18:38:

Ik erger me voornamelijk aan reclames met van die overdreven man-vrouw stereotyperingen. Vrouw kookt, man komt uit werk e.d. Of zoals die er nu is waarin een jongetje tegen z'n moeder roept: "Mam, papa heeft diarree!" En dan komt die vrouw aandraven met een middeltje voor de arme man... (de georganiseerde vrouw die haar sukkelige man verzorgt).

Leek me ook gewoon lolliger als die vrouw de racekak had.

En dan geen irritat betweterig kind in de buurt, e n man die absoluut niet weet waar de tabletten liggen.

Zoiets?

Of moet de man wel rechtstreeks het goede laatje opentrekken?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
@TO Ze hebben de reclame aangepast. De zin "hij smaakt net als mijn vrouw" hebben ze er al uitgehaald.



Zelf word ik niet goed van het gezin "We zitten al aan tafel Basje" uit een andere reclame.
Alle reacties Link kopieren
Alles van Carglass
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle reclames stom.



Behalve die van de twee kerels die supersnel gaan stappen, om vervolgens een shoarma iets te halen bij de Mac. 'Wat een avond he, poeh.'
Alle reacties Link kopieren
Dat blonde takkewijf van FashionCheque. Zoiets vreselijks heb ik nog nooit gezien.
I am surrounded by morons
De boerende kat van Yoki! Ik heb een klacht ingediend: 'mijn opmerking wordt meegenomen in de evaluatie'......
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 28 juni 2013 @ 19:33:

De boerende kat van Yoki! Ik heb een klacht ingediend: 'mijn opmerking wordt meegenomen in de evaluatie'...... Je kinderen zitten nu heel hard te boeren?
@Daydream: Nee, dat durven ze niet..... Dan word ik namelijk nijdig, heul heul nijdig! Als ik ergens een hekel aan heb is het wel boeren.



Burp...
Alle reacties Link kopieren
Carglas en Dela. Die eeuwig herhalende reclame van Dela, wordt er niet goed van.
Een wijs persoon leert meer door het stellen van een domme vraag dan een dom persoon leert van een wijs antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 28 juni 2013 @ 19:38:

@Daydream: Nee, dat durven ze niet..... Dan word ik namelijk nijdig, heul heul nijdig! Als ik ergens een hekel aan heb is het wel boeren.



Burp...Wat was dan het moraal van je klacht?
Alle reacties Link kopieren
LEXA...



Afschuwelijk. Laatst kwam die op de radio echt om de tien seconden.
quote:Lifeforever schreef op 28 juni 2013 @ 19:44:

[...]





Wat was dan het moraal van je klacht?Mijn moraal? Wat is de moraal van een reclame met een boerende kat die in de nacht een koelkast plundert? Ik begrijp het niet en Ik vind het gewoon erg onsmakelijk, en dan druk ik me nog zacht uit.
Overigens ben ik niet zo'n klagert hoor, nooit eerder een klacht ingediend ... voordat ik overkom als een zeikende forummer met tijd teveel. Maar ik vond dit echt zoooo irritant.
Die kat vind ik dan weer geweldig. ik word bloednerveus van dat schreeuwende kind: "aan taaaaaaaaaaaafeeeeeeel!!!!" Vreselijk!!!
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden terug zag ik een reclame op tv over vaginale reinigings/opfrissende doekjes die naar pepermunt roken. Alsof ik zou willen dat mijn vagina naar tandpasta zou ruiken??



En die Happy period reclame van een of ander maandverbandmerk. Ik voel me verdomme helemaal niet happy als ik mijn period heb!! Zo irritant!
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 28 juni 2013 @ 19:49:

[...]





Mijn moraal? Wat is de moraal van een reclame met een boerende kat die in de nacht een koelkast plundert? Ik begrijp het niet en Ik vind het gewoon erg onsmakelijk, en dan druk ik me nog zacht uit.Het was een oprechte vraag van me! Maar het is me duidelijk.
quote:Lifeforever schreef op 28 juni 2013 @ 20:01:

[...]





Het was een oprechte vraag van me! Maar het is me duidelijk.Ik bedoelde het niet kribbig hoor (staat er inderdaad wat onaardig maar dat is gewoon wat die k*tkat in mij naar boven haalt). Ach, als dat mijn grootste ergernis van de dag is dan valt het best mee he!
Alle reacties Link kopieren
Die reclame van coca cola,

Als dat aziatische meisje zegt: ik hou van juliieeee,

Aaarghh
Alle reacties Link kopieren
De radioreclame van de reisverzekering van de ABN... Dom geratel over een eland die de tent heeft opgegeten oid en dan nog erbij zeggen dat ABN dat natuurlijk niet zal vergoeden (waarom bel je dan, kut!) en oh oh wat een verrassing, ze wordt in de rede gevallen dat het wel vergoed wordt, en dan nog een teleurgesteld 'oh...'

Echt te idioot voor woorden en bepaald geen sterke boodschap m.i.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lifeforever schreef op 28 juni 2013 @ 19:22:

Ik vind alle reclames stom.



Behalve die van de twee kerels die supersnel gaan stappen, om vervolgens een shoarma iets te halen bij de Mac. 'Wat een avond he, poeh.'Die vind ik leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die boerende kat is idd echt het dieptepunt in de reclame.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven