Entertainment alle pijlers

Irritante reclames

28-06-2013 18:13 100 berichten
Ik heb er weer een. Zo'n reclame waar m'n haren van overeind gaan staan. Deze keer van die geweeeeeeldige nepkoffie uit zo'n padje waar je dan een spuuglelijk apparaat moet kopen. Maarrrrr, die koffie is dan wel 'verbazingwekkend lekker'. Of in ieder geval 'Lekkerder dan thuis'. blegh. Vooral die meid met haar paardelach en die jeukerig keurige man. Kan er niets aan doen maar ik word er kriegelgek van. Welke reclame krijgen jullie jeuk van?
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 28 juni 2013 @ 19:49:

[...]





Mijn moraal? Wat is de moraal van een reclame met een boerende kat die in de nacht een koelkast plundert? Ik begrijp het niet en Ik vind het gewoon erg onsmakelijk, en dan druk ik me nog zacht uit.Mijn zoon van 4 liep na het zien van die reclame naar de koelkast en begon uit een pak te drinken, want "de kat deed het ook". Wat een slecht voorbeeld, zeg...
Home is where your wifi connects automatically.
quote:baroque schreef op 28 juni 2013 @ 20:19:

De radioreclame van de reisverzekering van de ABN... Dom geratel over een eland die de tent heeft opgegeten oid en dan nog erbij zeggen dat ABN dat natuurlijk niet zal vergoeden (waarom bel je dan, kut!) en oh oh wat een verrassing, ze wordt in de rede gevallen dat het wel vergoed wordt, en dan nog een teleurgesteld 'oh...'

Echt te idioot voor woorden en bepaald geen sterke boodschap m.i.



Vreselijk ja. Jammer dat dat vervelende mens niet ook is geplet door een kudde elanden.



En die radioreclame van Second Love vind ik ook nog steeds verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
De voice over van Yoki.... vreselijk.

Yo-Key!

Zo hip....

Not!
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
oh hee; ik vind het apparaat juist heel mooi. Alleen ik heb all een apparaat dat onovertrefbare koffie zet..
it's a big club and you ain't in it
Serieus? Ik krijg hetzelfde gevoel bij koffie zetten met een gieter. Die van Yoki is hier favoriet. Niet bij mij welteverstaan. Die van VW met dat hondje vond ik leuk. Verder word ik ook hyper van die holy soda reclame. TE blij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 28 juni 2013 @ 19:25:

Dat blonde takkewijf van FashionCheque. Zoiets vreselijks heb ik nog nooit gezien.



Ik ben niet agressief aangelegen maar voor haar maak ik een uitzondering, die wil ik op haar smoel rammen als ik haar hoor/zie. Ondankbaar stuk vreten, en die hebben altijd van die lieve mannen die allemaal kadootjes meenemen en dan is het nog niet goed!



*frustratiemodus uit*
Alle reacties Link kopieren
Mijn irritatie was naast die blonde trut verder ook de ESSO reclame, dat mens sprak de N niet uit, inmiddels is de reclame aangepast denk ik want ze spreekt ineens de N wel uit! (of ik moet even langs de gehoorapparatenboer, dat kan ook nog).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb idd het meest de pest aan reclames met vieze lichaamsgeluiden zoals snurken, boeren (zoals die vette koelkastroofkat) en irritante accenten zoals die rappersstem met dat zware Nieuwe Nederlanders-accent (Yoki).
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reclame van head & shoulders met een voetballer niet kunnen na de dood van die grensscheidsrechter. "Hij blijft liggen...hij lijkt iets aan z'n hoofd te hebben"
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan een reclame op de radio. Van een vakantie park ofzo. Zit zo'n vreselijke taalfout in.

Ze zegt dat je een korting krijgt van -40%.

Dat is dus 40% bijbetalen...
Alle reacties Link kopieren
Sowieso "ben jij gelukkig getrouwd, ik ook" - SecondLove. En om niet te vergeten 123gold.nl op de radio!!
Alle reacties Link kopieren
quote:nina_ schreef op vrijdag 28 juni 2013 20:18 Die reclame van coca cola,

Als dat aziatische meisje zegt: ik hou van juliieeee,

Aaarghh Hahahaha wou ik ook zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Of hij op TV komt weet ik niet maar op de radio zendt Prodimed vaak een spotje uit:



"broek past niet"

"een maatje groter doen dan?"

"nee, doe maar 2 maten kleiner"

"mag ik vragen wat uw geheim is?"

"het is geen geheim, het is Prodimed"



Aarrrggghh alsof zo'n verkoopster dan niet ziet dat de broek te groot is in plaats van te klein
Alle reacties Link kopieren
quote:RionyRiony schreef op 28 juni 2013 @ 22:01:

Ik heb idd het meest de pest aan reclames met vieze lichaamsgeluiden zoals snurken, boeren (zoals die vette koelkastroofkat) en irritante accenten zoals die rappersstem met dat zware Nieuwe Nederlanders-accent (Yoki).



[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 96pTsEqd2g[/img]



Volgens mij is Curt Fortin de stem achter de Yoki reclame In de tijd dat de reclame net op tv was, zonden ze ook de serie van Malaika uit op RTL5, waar hij de rol van verpleger Mike speelt. Je hoort m dus best vaak en het viel me toen op ;) Maar zeker weten doe ik het niet.

---------



Ikzelf word helemaal gallisch van die voice over reclames van Vanish...

"Hoi ik ben {die en die} en ik ben de moeder van Niccolo.. en Matteo... AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Daar gaan de haren van overeind staan. Als ik alleen thuis ben, zap ik weg of zet ik het geluid uit hihihi.

En ik zag ergens de reactie voorbij komen van 'alles van Carglass'... Nou, daar kan ik me idd ook helemaal bij aansluiten ;)
Die rare stem uit de Yoki-reclame.

De Honig-reclame met dat kind en de hond 'hij vindt mij lief'.

Op een aangegeven moment, als die reclame 35 x langs is geweest zit ik dan te denken: 'nee, hij wil je gewoon opeten'. Zucht.



En alle maandverbandreclames!
quote:mellie01 schreef op 28 juni 2013 @ 23:10:

Sowieso "ben jij gelukkig getrouwd, ik ook" - SecondLove.Ja, die vind ik ook smakeloos.
Alle reacties Link kopieren
dat vreselijke blije mokkel van de Veet ontharings-strips die ze zo "leuk"vindt .En de navulling vind ze ook "leuk" Welke idioot heeft dit verzonnen en dan die stem van dat mens erbij, rilll
Alle reacties Link kopieren
quote:PinaColada schreef op 28 juni 2013 @ 21:45:

[...]





Ik ben niet agressief aangelegen maar voor haar maak ik een uitzondering, die wil ik op haar smoel rammen als ik haar hoor/zie. Ondankbaar stuk vreten, en die hebben altijd van die lieve mannen die allemaal kadootjes meenemen en dan is het nog niet goed!



*frustratiemodus uit*







+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Dat vreselijke gefluister in de Tamaris reclame. Zoooooo irritant! Ik ga in ieder geval mijn leven lang geen schoenen van dat merk kopen!
Een reclame voor wasmiddel( vanish ofzo) waarin een vrouw verteld dat ze, net als andere ouders, veel moet weten over vlekken.........



Verder eigenlijk vind ik eigenlijk de meeste reclame stom, behalve ah en telfort.
Alle reacties Link kopieren
Claire van Clearblue..........
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Oh, en die kipreclame op de radio:



- en hoe kip jij vanavond?

- rrrroti kip natuurrrrrlijk! (met zo'n jaren zeventig Surinaams accent)

- wat rrrrot voor je!

- HAHAHAHAHAHAHAHA



Er is er ook nog eentje met een Turk (iesse lekker?)



Degene die die reclame verzonnen heeft zou eens flink gepenetreerd moeten worden met een zwerm plofkippen. Anaal.
Die stomme idiote tenenkrommende verschrikkelijke Spa Citroen reclame die vorig jaar constant op de radio was. Bloedlink werd ik ervan! Begin dit jaar hebben ze nog even kort een herhaling gedaan en nu heb ik het al een tijdje niet meer gehoord, dus ik ben voorzichtig blij *klopt af*
Alle reacties Link kopieren
quote:mellie01 schreef op 28 juni 2013 @ 23:10:

Sowieso "ben jij gelukkig getrouwd, ik ook" - SecondLove. En om niet te vergeten 123gold.nl op de radio!!Met allebei enorm eens. Dat SecondLove reclame mag maken en uitzend vind ik sowieso echt tegen alle fatsoen ingaan
KWF reclame gezien? Gelukkig is het van de tv gehaald. En terecht, is dit humor? En dat over zo n vreselijke ziekte, ik snap het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven