Entertainment alle pijlers

Is de openingsceremonie van de OS nou al begonnen?

27-07-2012 21:49 909 berichten
Ik lig naar adem happend voor de airco in een Frans hotel en het geleuter op TV gaat maar door maar nog niks spectaculaire acts en zo, alleen een groep verklede mensen die het een en ander uitbeelden.



Wanneer gaat het nou echt beginnen?

Half tien toch?
Ja dat dacht ik ook, op UPC is een speciaal kanaal voor de OS maar daar wordt nu een film uitgezonden.

Volgens mij wordt om 22.00 uur het olympisch vuur ontstoken, dan is er toch altijd een heel gebeuren aan vooraf?

Ik snap het ook niet meer.....
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij nu (21.50), maar ik heb geen tv in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
over een paar uurtjes brandt de vlam, wordt zojuist gezegd. Duurt nog wel ff dus.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Volgens de man op mijn tv nu nog 9 minuten wachten voor het begint.
Oh... over 9 minuten begint het zeggen ze net op NLD1 (die heb je daar natuurlijk niet in Frankrijk). Eurosport?
Alle reacties Link kopieren
quote:silvershadow schreef op 27 juli 2012 @ 21:51:

Ja dat dacht ik ook, op UPC is een speciaal kanaal voor de OS maar daar wordt nu een film uitgezonden.

Volgens mij wordt om 22.00 uur het olympisch vuur ontstoken, dan is er toch altijd een heel gebeuren aan vooraf?

Ik snap het ook niet meer.....Silvershadow, welk kanaal is dat? (nummer)
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:pademelon schreef op 27 juli 2012 @ 21:52:

Volgens de man op mijn tv nu nog 9 minuten wachten voor het begint.Jij hebt dezelfde man als ik!
quote:Juultje schreef op 27 juli 2012 @ 21:53:

[...]





Silvershadow, welk kanaal is dat? (nummer)14 als het goed is.
Alle reacties Link kopieren
quote:silvershadow schreef op 27 juli 2012 @ 21:54:

[...]





14 als het goed is.Ben ook gaan googlen, had het al gevonden, bedankt! 14 en 52 vond ik, is hetzelfde kanaal (BBC3).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
O, ok, nou, het wordt nog spannend dus....

Ik heb mijn eten in die hitte naar binnen zitten schrokken net ('owie messie madame, non, het was troo lekker hoor, yummie, mais, nous alons noe a chambre d'hôtel, au revaaarrrr!') om op tijd te zijn maar ze gáán maar door met rondjes verslaggevers maken en oude sportsterren aan het woord laten.
Alle reacties Link kopieren
Begint om 22.00 (21.00 lokale tijd)

Waarom zo laat, omdat een Amerikaanse zender een extreem bedrag heeft neergeteld om het op Amerikaanse acceptabele tijden live te kunnen uitzenden.

rond 00.00 lopen de Nederlanders het stadium binnen, maar niet zoveel, want voor vele is het te laat.
Er zijn allemaal verklede mensen op een veldje aan het rondhuppelen. Kan iemand mij vertellen wat dat voor moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Zien wij op nl1 niet
Een soort hobbitdorp lijkt het......
Iets met 'Danny Boy' is het....
Alle reacties Link kopieren
Het begint ....
Alle reacties Link kopieren
Teletubbieland is het.
O ja, teletubbies ja
quote:galadriel schreef op 27 juli 2012 @ 22:02:

Teletubbieland is het.Oh oh.....
Ah, show begonnen.
Alle reacties Link kopieren
wat ik vanavond van een verslaggever begrepen heb, word nu engeland uitgebeeld in de tijd van Sheakespeare tot nu
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
spannend
Alle reacties Link kopieren
Ik zo van GB.
Alle reacties Link kopieren
zo anders dan Peking

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven