Entertainment alle pijlers

Jaaa een "ik zoek een liedje" topic!

21-11-2014 23:08 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/326857



Gisteren bij de wereld draait door. Het boeket (haha) van muziek dat de redactie heeft samengesteld. Het eerste piepkleine fragmentje van die zangeres die live zingt. Wie is dat en welk nummer zingt ze??
Eezypeezy: London Grammar.
De band heet dus London Grammar he, niet eezypeezy dat was alleen om aan te geven dat dit éindelijk een keer een makkie voor me was.
Alle reacties Link kopieren
Oké. Ik heb dus heel de avond zitten zoeken naar liedjes van Lana del Rey. Vandaar dat ik het niet kon vinden.



Weet je ook hoe het nummer heet?
Alle reacties Link kopieren
London Grammar - Strong (Official Video)

http://www.youtube.com/watch?v=6drfp_3823I
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Strong
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ik dacht wel even Eezypeezy, wat een rare naam voor een liedje. Maar het kwartje viel heel snel!
Mooiste liedje van dit jaar
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 november 2014 @ 23:20:

Mooiste liedje van dit jaar Een van de idd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Superbedankt! En heel stom maar juist omdat het Eezypeezy was durfde ik het hier niet te vragen 😄. Maar ja ik dacht dus dat het Lana del Rey was. Volgende keer toch maar meteen naar het vivaforum. Scheelt een avond frustratie!
Alle reacties Link kopieren
Maar inderdaad dus een supermooi nummer. Hoe kan het dat ik dat.gemist heb? Luister best veel naar de radio.
Alle reacties Link kopieren
Haha twee vrienden die mij meteen smsten en idd London Grammar, pure liefde.

They know my music, scary.

Nummer van het jaar, sowieso!
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven