Entertainment alle pijlers

Jinek op zondag

13-10-2014 02:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gekeken naar de eerste uitzending van Jinek op zondag. Ik ken Jinek als een scherpe en adremme interviewster met bekende gasten uit politiek, wetenschap en actualiteit. Vanavond dus voor de eerste keer Jinek op zondag. Wat een sof! Leek in niets op wat ik van haar gewend ben. Hans Klok die zijn nieuwe theatershow mocht promoten, een nietszeggend gesprek met Robert,het bakker-jurylid uit Heel Holland Bakt. Kortom: een mengeling van RTL Boulevard en een slaap aftreksel van RTL Late Night. Komop EVA. Je kunt zoveel meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Eva juist veel leuker, het is alsof ze beter in haar vel zit.

Toen ze nog met Brammetje ging was ze lang niet zo ontspannen het was net of ze hem en de wereld wilde bewijzen dat ze wel slim is, toen kwam ze over als een kil mens, vanavond zag ik warmte en straalde ze.

Eva was gewoon Eva
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gezien, maar het lijkt me wel eens leuk om eens een interview te zien met iemand anders als steeds dezelfde politieke figuren die dan vervolgens 100x hetzelfde zeggen.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Wat ik jammer vond dat de gasten moeten wachten in die wachtkamer. Zo heeft die bakker bijna de hele uitzending vanaf de zijlijn bekeken. En toen het zijn beurt was, was het bijna tijd.

Ik vind Eva ook wel iets ontspannender ogen, maar het programma moet nog wat meer vorm krijgen. Het is het allemaal net niet. Niet politiek, niet luchtig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het begin dusdanig saai dat ik ben weggezapt.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Ben er aan begonnen, maar na 10 minuten weg, ik kan Eva niet meer aanhoren.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
556.000 kijkers. Hmmmm.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 13 oktober 2014 @ 12:54:

556.000 kijkers. Hmmmm.556.000 waarschijnlijk teleurgestelde kijkers. Meer kan ik er niet van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven