Entertainment alle pijlers

Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS

09-05-2013 17:05 810 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 17 maart 2015 @ 22:59:

[...]





Whoohoo! Jaaaaaaaaaaaaaaaaah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 17 maart 2015 @ 19:48:

Dit programma komt vanaf volgende week weer.

Ik zag Emiel Ratelband al voorbijkomen.

Dat wordt weer heerlijke erger-tv Ik vind Emiel Ratelslang eng heel heel heel erg eng.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn type is het ook niet. Maar zijn vrouw was toch bij hem weg? Of heeft hij weer een nieuwe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 17 maart 2015 @ 23:18:

Mijn type is het ook niet. Maar zijn vrouw was toch bij hem weg? Of heeft hij weer een nieuwe?Zou kunnen sommige vrouwen houden van dat soort types
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 17 maart 2015 @ 23:22:

[...]





Zou kunnen sommige vrouwen houden van dat soort types Ja maar, ik bedoel meer dat er zonder vrouw weinig te ruilen valt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 17 maart 2015 @ 23:44:

[...]





Ja maar, ik bedoel meer dat er zonder vrouw weinig te ruilen valt...Emile Ratelslang heeft een nieuwe vriendin zegt google ze heet Gita de Wit. Dus er word geruild.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 18 maart 2015 @ 00:02:

Emile Ratelslang heeft een nieuwe vriendin zegt google ze heet Gita de Wit. Dus er word geruild.Fijn, kan hij daar ook weer een kind mee maken.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Glenn Helder, wat n aso zeg. Vreselijk. Totaal geen manieren. Emiel en Gitta, aardig stel. Vriendin Glenn ook leuke meid, jammer dat ze zo'n vent heeft. Benieuwd wat het zodirect weer gaat worden. Wie kijkt mee?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, hier ook een kijker.

Wie komt er vanavond in eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Vrouw manager Barbie en Adelheid Rosen en man
Leuke ruil!
Was dat de slaapkamer van die zoons met die twee tweepersoonsbedden ?
Alle reacties Link kopieren
Zouden ze samen slapen op 1 kamer?
Alle reacties Link kopieren
Absurd dat moeders hun bedden nog op aakt
Nou ik was even bang dat ze met zijn vieren op een kamer lagen , maar wat een verwende kerels zeg .
Bizar dat je op je 21ste overdag op de bank ligt onder en kleedje met je schoenen aan.
Alle reacties Link kopieren
3 grote baby's
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke vent heeft Adelheid!
Alle reacties Link kopieren
Grijze muis
Ja en?
quote:havertje schreef op 01 april 2015 @ 21:13:

3 grote baby'sAdelheid zelf vind ik ook leuk!
Nou willen die man en zoons wel maar denk dat mama alles weer zelf wil doen.
Alle reacties Link kopieren
Vond het een hele leuke aflevering. Stuk voor stuk leuke mensen. Heel verschillend maar allemaal met humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 01 april 2015 @ 21:36:

Vond het een hele leuke aflevering. Stuk voor stuk leuke mensen. Heel verschillend maar allemaal met humor.Vond ik nou ook, wat een verschil met vorige week...
Vond het best leuk om te kijken hoor maar dit is geen jouw vrouw, mijn vrouw vips hoor! Ik kende ze geen van allen!
Alle reacties Link kopieren
quote:witch87 schreef op 02 april 2015 @ 13:36:

Vond het best leuk om te kijken hoor maar dit is geen jouw vrouw, mijn vrouw vips hoor! Ik kende ze geen van allen! Adelheid komt net zo lang op tv als Karin Bloemen,ze zijn regelmatig samen op tv geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven