Entertainment alle pijlers

Jumpen

25-04-2007 15:55 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die deze trend nog komischer vind dan de hele gabberitus uit de jaren 90? Ik vind het werkelijkwaar géén gezicht



Ben benieuwd hoe lang dit aanhoudt zeker nu -de horror- de lokale bibliotheek al Jump Cursussen houdt om weer mensen de bieb in te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahaha jump curcussen om mensen de bieb in te krijgen?! :D

Tsja, het dansje is belachelijk inderdaad maar ook dit is weer zo'n hype die vanzelf weer overwaait...

Ik persoonlijk hou er ook niet echt van, maar dat nummer van Jeckell&Hyde (Frozen flame) met die welbekende lego poppetjes vind ik wel een grappig deuntje..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het op een lagere school gezien waar 5meiden uit groep 8 aan het jumpen waren. Waarop ik vroeg: "waarom doet geen een jongen dat"? Zei weer:" dat vinden ze niet stoer"???:? 

Het ziet er leuk uit als zo'n jonge meiden dat doen maar verder.....NEEEE.
Alle reacties Link kopieren
bij mij op school is het ook hot, ik zou zeggen laat lekker jumpen, harstikke goed voor hun conditie:D
Ik voel een generatiekloof aankomen. Wat is jumpen?:?
Alle reacties Link kopieren
Het is een soort 'hakken' op vergelijkbare muziek maar dan doen ze het in een groepje en het is meer springen. Het moet dan synchroon. De eerste keer dat ik het zag waren twee jochies op afgetrapte nike schoenen er mee bezig. Toen dacht ik al huh wat is dit... Ik dacht dat hakken al belachelijk was, maar dit slaat alles.



Ja het is goed voor de conditie maar moeten we de jeugd in bescherming nemen tegen zichzelf voor lul zetten?:P
Alle reacties Link kopieren
Er is zelfs een speciale website voor jumpstyle waar je ook een instructievideo kunt vinden.



Ik vind het wel grappig, maar dan eigenlijk alleen als lichaamsbeweging want man, wat is dat vermoeiend!!! (nu heb ik dan wel een conditie van niets).



Ach, ik (25) vind het wel grappig. Zal wel bij een tijdelijke hype blijven. Misschien wel alleen voor de zomer (net als die andere standaard zomerdansjes)
Weet je wel niet hoe goed het is voor je conditie...

Alleen als ik het doe ziet het er een beetje heel erg belachelijk uit.. Maar sommige zijn echt goed.. En de muziek is leuk...



Ik vind dit leuker dan de gabber hype (en precies toen zat ik op school met ieder dansfeest alleen maar gabber muziek)



En er komen idd workshop's aan, ik zie mezelf al staan...:)..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon net lindedancen. Haha. Het ziet er niet uit.



Maar ja, ik word denk ik gewoon te oud voor dit soort dingen. Dat merk ik echt door deze trend. Snap niet wat er hip aan is.
Alle reacties Link kopieren
Ja de jeugd gaat zich steeds belachelijker gedragen. Jumpen, MSN taal.. het lijkt wel een epedemie!



Msn naam van dochter (van partner) :



Du poesuh sij vett sgattug!



Kind is 12
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij wel retegoed voor je conditie. Ha, wacht maar tot alle sportscholen dit als een vorm van aerobics gaan aanbieden. Ik zie de hordes viva-vrouwen al in de rij staan :D
Alle reacties Link kopieren
ps daar moet staan De poezen zijn heel schattig.
Alle reacties Link kopieren
Nefertete goed dat je het er nog even meldt... ik had de betekenis gemist ;)



En dat jumpen ach... het ziet er inderdaad een beetje apart uit, maar het zal wel overwaaien.

Mijn ouders twistten vroeger.... dat ziet er eigenlijk ook niet uit! (wel leuk om te doen trouwens hihi)
Alle reacties Link kopieren


Ben ik nou de enige die deze trend nog komischer vind dan de hele gabberitus uit de jaren 90? Ik vind het werkelijkwaar géén gezicht



Ben benieuwd hoe lang dit aanhoudt zeker nu -de horror- de lokale bibliotheek al Jump Cursussen houdt om weer mensen de bieb in te krijgen.







Ach, laat die kids toch lekker lol hebben met hun jumpstyle.

vind het er minder erg uitzien dan het hakken.
Alle reacties Link kopieren
Je zou bijna denken dat dit een 50+ forum was. Láát die jongeren lekker.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 28, maar ik moet zeggen dat ik die jump style toch wel leuk vindt.

Ik vind die dansjes grappig en ik zie het mezelf ook wel doen in de sportschool, haha...Je wordt er igg wel erg vrolijk van :D
Alle reacties Link kopieren
Jumpen... ik vind het er echt niet uit zien! En die kids maar denken dat ze hot bezig zijn :s  En hoe gaat dat dan op zaterdagmiddag: "Heej! Kom! Laten we vanavond gaan jumpen!". En dan op zondagochtend praten ze bij de shoarmaboer na over 'hoe lekker ze hebben gejumpt'...?

Wat ik nogal apart vind van een verschijnsel als deze, is dat het in principe gewoon een boeren klompendans is uit de 18e eeuw. De jongeren die denken dat ze hot zijn en iets nieuws hebben ontdekt zijn wellicht zelfs nog in staat om kinderen van het platteland uit te schelden voor 'achterlijke boeren', terwijl het hele 'jumpen' z'n oorsprong op dat zelfde platteland heeft....



En of het goed voor hun conditie is?? Net zoals de gabbertjes toentertijd zeker! Die gebruikten zoveel speed op zaterdagavond, dat Christiana F. erbij verbleekte...
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej wat een oudbakken mensen allemaal hier zeg :P



Jullie hebben "vroeger" zeker zelf nooit idioot gedanst?



Jumpstyle bestaat overigens al bijna 10 jaar in de hardcorescene.
Alle reacties Link kopieren
Damn.... nu wordt 'jumpen' zelfs al 'dansen' genoemd..............
Alle reacties Link kopieren
Dat doe je zelf toch ook?
Ik vind het wel leuk! Het ziet er wel sympathiek uit. En volgens mij is het super voor je conditie.



(denk dat ik het nog geen 10 seconden zou volhouden..:D)
Alle reacties Link kopieren
Volgens manlief zag ik er in het begin ook uit als een houten klaas. Maar nu ik niet meer zo veel hoef na te denken kan ik wel een heel nummer uit 'jumpen' zonder fouten te maken. Dan wel de basispassen trouwens...

(iets minder houtzen klazerig hoop ik)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ik hoor/lees een generatiekloof!!! Het valt bij mij dus nog mee....



Het is toch heel erg leuk, goed voor de conditie! En de muziek is vele malen beter om aan te horen dan gabber...



Nee en pokowen (hoe schrijf je dat??) twisten, rock and rollen/twisten, hiphoppen, housen zoals dat op 2unlimted gebeurde, de magarena, ketchupsong, moonwalken en zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal hypes, maar ook wel weer leuk en grappig..



Gabberen vond ik het allerstomst van allemaal..... maar goed ik liep dan ook met een veel te wijde broek en een legerjas, tja moet iedereen zelf weten....



Verder zit manlief in het onderwijs, ze leren het onder de gymles, drie klassen tegelijk leraren doen mee. Ik heb een filmpje gezien!! Super dat ze zo fanatiek zijn, een beetje beweging hebben ze wel nodig, naast al het internetten!!
Alle reacties Link kopieren
Ziet er erg leuk uit. Lijkt idd op de ouderwetsche klompendansen, maar dan gepimpt, zie werkelijk niet in wat er raar of stom an zou zijn...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Oooooh, stelletje oude wijven!! ;)



Ik vind het zo gek nog niet, ziet er gezelliger uit dan "hakkuh" en het lijkt me inderdaad goed voor je conditie (en je zal er ook goed getrainde beenspieren van krijgen). Niet dat ik het zelf zou gaan doen hoor, maar wat is er mis mee? Was het in jullie tijd echt zoveel beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven