Entertainment alle pijlers

Kamergotchi

20-02-2017 08:25 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speelt er iemand mee?

Helaas kreeg ik Kees van de SGP en ik heb nu al de neiging om het dood te laten gaan zodat ik opnieuw kan beginnen



Wie kregen jullie?





Even voor degene die geen enkel idee heeft waar ik het over heb: kamergotchi is een soort tamagotchi van tweede kamerleden. Je 'verzorgt' een lijsttrekker. Arjen Lubach is de geestelijk vader van de app, en sprak erover gisteravond in zijn programma 'Zondag met Lubach'.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Geen Xervy?



Zijn die van jullie ook zo saai vandaag?

Gister riep Jan af en toe nog iets, maar vandaag noppes.
Shit happens
Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Thierry riep zostraks wel wat grappigs, maar ik ben alweer vergeten wat haha. Hij had kennis nodig, in elk geval, dus dat krijgt hij. Zo ben ik.



Op de ipad had ik eerst Jan, toen Henk en nu is Gert-Jan aan het versterven
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Voor Thierry ben je dan wel heel goed.

Die anderen verdienen dat niet?



Ik vind er niet veel meer aan en sowieso aan Jan niet, maar stoppen vind ik dan weer zonde van de punten
Shit happens
Tunahan is heel makkelijk vandaag. Hij had honger maar was nog steeds aan het lachen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Porec schreef op 24 februari 2017 @ 18:44:

Voor Thierry ben je dan wel heel goed.

Die anderen verdienen dat niet?



Ik vind er niet veel meer aan en sowieso aan Jan niet, maar stoppen vind ik dan weer zonde van de punten Dat heb ik dus ook, inmiddels veel punten opgebouwd. Maar vergeet steeds vaker om Sybrand wt eten of aandacht te geven omdat er niet meer zoveel gebeurt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Porec schreef op 24 februari 2017 @ 18:44:

Voor Thierry ben je dan wel heel goed.

Die anderen verdienen dat niet?



Ik vind er niet veel meer aan en sowieso aan Jan niet, maar stoppen vind ik dan weer zonde van de punten



Thierry was mn eerste

Die heb ik ook op de telefoon en is dus sowieso aldoor mee. De ipad gebruik ik minder.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 24 februari 2017 @ 20:35:

Tunahan is heel makkelijk vandaag. Hij had honger maar was nog steeds aan het lachen.Thierry lacht niet meer, alleen eten en kennis is niet genoeg
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 24 februari 2017 @ 14:14:

Hier nu dik 15000 punten Ik heb 14700 punten... Ondanks dat ik 'm steeds vaker vergeet.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 24 februari 2017 @ 21:05:

[...]





Ik heb 14700 punten... Ondanks dat ik 'm steeds vaker vergeet.



O ja ik ook.

Nu 17255 punten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 24 februari 2017 @ 20:54:

[...]





Thierry was mn eerste

Die heb ik ook op de telefoon en is dus sowieso aldoor mee. De ipad gebruik ik minder.Hahaha ja je eerste is wel vaker heel speciaal!
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
quote:HappyOwl234 schreef op 24 februari 2017 @ 20:37:

[...]





Dat heb ik dus ook, inmiddels veel punten opgebouwd. Maar vergeet steeds vaker om Sybrand wt eten of aandacht te geven omdat er niet meer zoveel gebeurt...



Stom hè..

Hoeveel punten heb jij nu?
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
Maar wat hebben jullie al veel punten



Ik heb nu 14300.

3e dag trouwens.
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 32276 punten en zit in dag 5. Kan dus nu ook steeds 5x 100, of ietsje minder punten claimen wat wel helpt in snel punten krijgen
quote:HappyOwl234 schreef op 24 februari 2017 @ 21:18:

Ik heb 32276 punten en zit in dag 5. Kan dus nu ook steeds 5x 100, of ietsje minder punten claimen wat wel helpt in snel punten krijgenHeld!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:HappyOwl234 schreef op 24 februari 2017 @ 21:18:

Ik heb 32276 punten en zit in dag 5. Kan dus nu ook steeds 5x 100, of ietsje minder punten claimen wat wel helpt in snel punten krijgen
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
quote:Porec schreef op 24 februari 2017 @ 21:10:

[...]





Hahaha ja je eerste is wel vaker heel speciaal! Ik heb 8133 punten. Zo heel speciaal dus kennelijk ook weer niet
Later is nu
Maar de top heeft al 50000+
quote:Dreamer schreef op 24 februari 2017 @ 21:35:

[...]





Ik heb 8133 punten. Zo heel speciaal dus kennelijk ook weer niet Maar hij leeft wel nog
Alle reacties Link kopieren
Ja
Later is nu
"Tunahan zegt dat hij het beleid van Erdogan niet kan goedpraten op een lege maag. Geef hem wat eten."

Alle reacties Link kopieren
Jan had een enge droom en wilde daarom wat aandacht...



Aansteller
Shit happens
Mijn man heeft Alexander en die wou ontbijt op bed met verse jus en een croissantje omdat het zaterdag is.
quote:SallySpectra schreef op 24 februari 2017 @ 21:52:

"Tunahan zegt dat hij het beleid van Erdogan niet kan goedpraten op een lege maag. Geef hem wat eten."

quote:Ikbenanoniem schreef op 25 februari 2017 @ 10:31:

Mijn man heeft Alexander en die wou ontbijt op bed met verse jus en een croissantje omdat het zaterdag is. Tunahan ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven