Entertainment alle pijlers

Kamergotchi

20-02-2017 08:25 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speelt er iemand mee?

Helaas kreeg ik Kees van de SGP en ik heb nu al de neiging om het dood te laten gaan zodat ik opnieuw kan beginnen



Wie kregen jullie?





Even voor degene die geen enkel idee heeft waar ik het over heb: kamergotchi is een soort tamagotchi van tweede kamerleden. Je 'verzorgt' een lijsttrekker. Arjen Lubach is de geestelijk vader van de app, en sprak erover gisteravond in zijn programma 'Zondag met Lubach'.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Jesse laten verhongeren... Hij dacht steeds dat ik en ander had!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
quote:Chart schreef op 25 februari 2017 @ 10:50:

Ik heb Jesse laten verhongeren... Hij dacht steeds dat ik en ander had! Heeft hij bij jou ook gehuild?
Alle reacties Link kopieren
Ook Thierry wilde ontbijt op bed. Dachtutniet.



Op de ipad wordt het steeds gekker, van Jan naar Sybrand naar Gert-Jan naar Kees!

Het is een glijdende schaal



Jammer Kees
Later is nu
quote:SallySpectra schreef op 24 februari 2017 @ 21:52:

"Tunahan zegt dat hij het beleid van Erdogan niet kan goedpraten op een lege maag. Geef hem wat eten."







Die is leuk!! Sybrand wilde ontbijt op bed met croissantje en sinaasappelsap.



Sybrand is van de week ook uitgescholden bij het flyeren en had extra liefde nodig
Alle reacties Link kopieren
Helaas, Sylvana heeft het niet gered. Het einde kwam snel en onverwacht. Ik ga nu verder met Thierry. Maar ik twijfel aan zijn kansen :-D
Sybrand heb ik meestal op de 80-90 procent zitten maar nu heb ik 100 gehaald en krijg ik geen extra beloning ofzo. Had ik wel op gehoopt. En mijn punten cashen kan ik voorlopig ook niet.
Alle reacties Link kopieren
"Marianne Thieme heeft honger. Geef haar een vegetarische slager."
Alle reacties Link kopieren
Geert wilde een krentenbol. Dat zou ik ook willen als ik hem was, aangezien die mee was naar de huishoudbeurs.
Tel wat je hebt, niet wat je mist
Alle reacties Link kopieren
quote:Promethium schreef op 25 februari 2017 @ 17:12:

"Marianne Thieme heeft honger. Geef haar een vegetarische slager." Wist je dat Marianne Thieme getrouwd is met de vegetarische slager? :P
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
quote:Promethium schreef op 25 februari 2017 @ 17:12:

"Marianne Thieme heeft honger. Geef haar een vegetarische slager."
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 25 februari 2017 @ 17:22:

[...]





Wist je dat Marianne Thieme getrouwd is met de vegetarische slager? :PNu je het zegt... volgens mij heb ik dat ooit ergens gelezen haha
Joehoe... ik ben ook weer van de partij.

Na 7 lijsttrekkers uitgemoord te hebben had ik er genoeg van dus was ik ff gekapt.

Onder invloed van mijn moeder die dit tegenwoordig ongeveer het leukste spel ter wereld vindt weer begonnen.

Ik zei nog 'als ik Geert maar niet heb..' en wie had ik... juist ja

Ter afwisseling ga ik hem niet meteen laten verhongeren, als hij lief is.
Hahaha 7 uitgemoord! Kijk maar uit dat ze je niet oppakken

Ik verzorg Thierry nog netjes. 23000 punten
Alle reacties Link kopieren
Hier leeft Geert nog steeds. Dat vind ik al heel wat. Vroeger heb ik een keer een echte tamagotchi gehad, maar die kon ik nooit langer dan 48 uur in leven houden. Dat Geert na 6 dagen nog leeft is een echt unicum

Onnodig te zeggen dat mijn punten niet om over naar huis te schrijven zijn. Ergens rond de 15000. Ik merk wel dat Geert erg veel hartjes nodig heeft, de meter daar loopt als eerste naar beneden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu precies 10000 punten

Thierry had vandaag een melding AANDACHT!!! AANDACHT!!! AANDACHT!!! pff.. huilie. En hij krijgt geen aandacht. Kennis krijgt ie.



Op de iPad kreeg ik nu Mark. Ik ben bang dat die ook geen lang leven beschoren is. Dan houd ik er op de iPad ook mee op. Ik heb geen geluk met leuke lijsttrekkers, ben ik bang.
Later is nu
Mark is deaud
Ik ben toch wel een beetje psycho want ik ben Geert ook alweer zat...
Alle reacties Link kopieren
Wie zou je wél willen hebben Alice?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:_Beeldig_ schreef op 25 februari 2017 @ 22:20:

Mark is deaud
Later is nu
Ik had 'm nog wel meegenomen op een romantische stedentrip!
Alle reacties Link kopieren
Wat ondankbaar! Tsk
Later is nu
Misschien dat het niet hielp dat 'ie in z'n eentje in de hotelkamer moest blijven hoor.
Maar dan nog. Deaud is zó ondankbaar!
Alle reacties Link kopieren
Hij is gewoon verwend, dat is duidelijk. Je liet hem toch achter op een luxe hotelkamer? Tsk.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 25 februari 2017 @ 22:22:

Wie zou je wél willen hebben Alice?

Eeehhhh.....

Alexander denk ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven