Entertainment alle pijlers

Keeping up with the Balkjes

30-06-2016 17:12 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb net op Linda TV twee afleveringen gekeken van Keeping up with the Balkjes. Een 'reality' programma van Amanda Balk, haar zus en een vriendin. Alhoewel het wel vermakelijk is,vraag ik mij wel af of ik nu gek ben omdat ik het allemaal behoorlijk gestoord vind. Ik ben 40 dus daar kan het ook aan liggen, misschien gewoon te oud :-)

Kennen jullie dit programma en wat vinden jullie ervan?
Wie is Amanda Balk?
En wat is er gestoord?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het wel voorbij komen via de FB van Linda, maar nog niet bekeken.

Lekker trashen dus?
Alle reacties Link kopieren
Oh.

Ik dacht dat dit over de Balkenendes zou gaan.



Maar het is nog vreselijker.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Ik verwachtte een eenmalige aflevering van hoe-is-het-nu-met Jan-Peter Balkenende maar helaas. :(
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 30 juni 2016 @ 17:14:

Wie is Amanda Balk?Gouden kooi? Ex en moeder van Afro Jack zijn dochter?
quote:wyandotje schreef op 30 juni 2016 @ 17:32:

[...]



Gouden kooi? Ex en moeder van Afro Jack zijn dochter?Ah, thanks. Heb de Gouden Kooi nooit gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:bibi72 schreef op 30 juni 2016 @ 17:16:

En wat is er gestoord?O.a. de obsessie voor een strakgetrokken lichaam en botox in een gezicht wat al zo stijf staat van de botox dat zelfs de dokter zegt 'daar spuit ik niet meer bij'...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 30 juni 2016 @ 17:33:

[...]





Ah, thanks. Heb de Gouden Kooi nooit gezien Beter! Ik heb wel gekeken en ben nog geschokt door terrorjaap(?)
quote:wyandotje schreef op 30 juni 2016 @ 17:32:

[...]



Gouden kooi? Ex en moeder van Afro Jack zijn dochter?



O die! Dank je. Gouden kooi ook nooit gezien. Ik dacht ook dat het over JP ging.



Maar waarom blijven dit soort talentloze mensen een podium krijgen? Wilde er gewoon niemand op Linda tv en was het Amanda of Peter Jan Rens ofzo?
quote:wyandotje schreef op 30 juni 2016 @ 17:40:

[...]



Beter! Ik heb wel gekeken en ben nog geschokt door terrorjaap(?)Oh god ja dat was ik vergeten terrorjaap in bad ieuwww
Ik vind het vooral heel... neppig? Heel erg wannabe Kardashian, maar dan zonder de humor en nóg ordinairder (ja, heus, het kan).

En dat van die 'babyccino' dat hebben ze rechtstreeks gestolen uit Ladies of London...
Ik vind al die realitysoaps zo niet boeiend.
Dat is toch met al dit soort programma's zo. En ze teren op de mensen die kijken juist omdat het te belachelijk voor woorden is.

Mensen zoals jij TO.



Jij bepaald mede de kijkcijfers.

En deze mensen lachen zich in het vuistje.
Alle reacties Link kopieren
Kenikniet
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
http://www.show.nl/video/ ... raag-maar-goed-en-simpel/



vre-se-lijk! *braaksmiley*
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gekeken, mijn got wat een wangedrochten.........

Alles is nep aan die vrouwen, haren, borsten, tanden., lippen, wimpers........ vreselijk...... wat doen ze zichzelf aan.....







Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Zullen we afspreken dat NIEMAND gaat kijken?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebra123 schreef op 30 juni 2016 @ 18:44:

Zullen we afspreken dat NIEMAND gaat kijken?!



Ik zit even te kijken die meiden zijn in de 20.

Nu op een terras, in de zon (!), die huid................ zo lelijk, zo dichtgeplamuurd, vies gewoon.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb het wel gekeken en vind het zo vreselijk dat ik er van geniet.

O, ik kijk het wel alleen, want schaam me dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet dagelijks LIVE van Roy, Marvin Rian en Johan en ons Nel. En das meer dan genoeg RLS dan mijn hersenen aan kunnen. Drama en shit in overvloed hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 30 juni 2016 @ 18:14:

Dat is toch met al dit soort programma's zo. En ze teren op de mensen die kijken juist omdat het te belachelijk voor woorden is.

Mensen zoals jij TO.



Jij bepaald mede de kijkcijfers.

En deze mensen lachen zich in het vuistje.Dat maakt mij ook niet uit. Ik geef zelf aan dat het best vermakelijk is. Wat mij echter opvalt is dat het tegenwoordig de normaalste zaak ter wereld lijkt dat vrouwen zich zo verbouwen. Ik heb niets tegen een ingreep als dat je gelukkig maakt maar voor deze dames is Botox inspuiten net zo normaal als een bosje bloemen halen. En ook dat moet iedereen zelf weten, maar ik verbaas me er over.
quote:wyandotje schreef op 30 juni 2016 @ 20:05:

Ik geniet dagelijks LIVE van Roy, Marvin Rian en Johan en ons Nel. En das meer dan genoeg RLS dan mijn hersenen aan kunnen. Drama en shit in overvloed hoor.

Woon je tegenover ze?



OT: ongelofelijk trashen dit! die poolse vriendin van de balkjes met haar bilimplantaten... ze zegt trouwens dat ze 32 is, maar daar geloof ik niks van, ik denk midden/eind 40.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 30 juni 2016 @ 18:32:

http://www.show.nl/video/ ... raag-maar-goed-en-simpel/



vre-se-lijk! *braaksmiley*Vreselijk! Ik kreeg het niet voor elkaar om dat filmpje uit te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven