Entertainment alle pijlers

KLEM

27-01-2017 06:18 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic over? Vind t tot nu toe een serie met potentie!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hij is behoorlijk kalm voor iemand wiens dochter vermist is.

.
quote:Hanaa schreef op 16 februari 2017 @ 21:08:

Hij is behoorlijk kalm voor iemand wiens dochter vermist is.

.Ze is al terug hoor
Ik vind het wel spannend. Maar ik kan er zo ontzettend slecht tegen als ze van die domme dingen gaan doen. Waarom elke keer afspreken bij dat bankje op die brug? Hoe dom... En dan je baan op het spel zetten om een crimineel te helpen..

Ik leef mij een beetje teveel in denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Weer niets gebeurd...
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 16 februari 2017 @ 21:10:

[...]





Ze is al terug hoorIk had het opgenomen dus vertraging met kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:twistnshout schreef op 16 februari 2017 @ 21:23:

Weer niets gebeurd...

Vond het begin met die muziek toch wel spannend hoor. Verder inderdaad een trage aflevering. Kinderen zijn dacht ik ook te jong om op schoolkamp te gaan, dat gebeurt toch meestal pas in groep acht? Ook veel te weinig begeleiders ik dacht in de gauwigheid wel meer dan 35 kinderen te tellen ( toen ze aan tafel zaten).

Chrissie en Suus doen het goed oudere zus Laura heeft een dubbele functie ze is puber maar moet daarnaast nog eens verantwoordelijkheid nemen.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond kijk ik weer, het lijkt wel of ik de enige ben die dit doet het is aflevering 7 van 10 en ik heb ze allemaal gezien. Georgina speelt best wel overtuigend vind ik hoor. Iemand had het over Bambi ogen maar die zijn bruin hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Boekenwurm2016 schreef op 02 maart 2017 @ 19:56:

Vanavond kijk ik weer, het lijkt wel of ik de enige ben die dit doet het is aflevering 7 van 10 en ik heb ze allemaal gezien. Georgina speelt best wel overtuigend vind ik hoor. Iemand had het over Bambi ogen maar die zijn bruin hoor!



Met Bambi ogen bedoel ik die grote ogen waarmee ze nietszeggend om zich heen kijkt.



Ben geen fan



Wat ze ook speelt, ik blijf altijd georgina zien helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het ook nog steeds.

Vond deze aflevering trouwens wel weer spannend.

Georgina vind ik ook niet echt een fijne actrice om naar te kijken.

Ze heeft iets onhandigs, kinderlijk bijna, vind haar meer geschikt voor comedy.
Ik vind Georgina juist leuk. Ik merk wel dat ik 10 afleveringen lang vind. Nu begin ik wel iets te krijgen van, het is wel een keertje mooi geweest, rond het verhaal nu maar af.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet helemaal begrijp is hoe "klem" de belastingman zit. Dat de crimineel klem zit dat snap ik. Maar belastingman kiest zelf om te gaan helpen met de zaken van de crimineel.

Dat je daardoor ook Klem komt te zitten; dat snap ik dan weer wel. Oh...goh...het antwoord heb ik dan waarschijnlijk zelf gegeven. Of zien jullie het anders?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Boekenwurm2016 schreef op 02 maart 2017 @ 19:56:

Vanavond kijk ik weer, het lijkt wel of ik de enige ben die dit doet het is aflevering 7 van 10 en ik heb ze allemaal gezien. Georgina speelt best wel overtuigend vind ik hoor. Iemand had het over Bambi ogen maar die zijn bruin hoor! Hier ook een fan hoor, alleen kijk ik later.Supergoeie aflevering gisteren.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Spannende aflevering weer. Ik vind Georgina goed spelen. Mooi wit jurkje had ze aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 03 maart 2017 @ 13:33:

Wat ik niet helemaal begrijp is hoe "klem" de belastingman zit. Dat de crimineel klem zit dat snap ik. Maar belastingman kiest zelf om te gaan helpen met de zaken van de crimineel.

Dat je daardoor ook Klem komt te zitten; dat snap ik dan weer wel. Oh...goh...het antwoord heb ik dan waarschijnlijk zelf gegeven. Of zien jullie het anders?Misschien heeft hij het gevoel klem te zitten omdat anders zijn dochter er misschien bij betrokken raakt?
quote:groenbankstel schreef op 04 maart 2017 @ 09:23:

[...]





Misschien heeft hij het gevoel klem te zitten omdat anders zijn dochter er misschien bij betrokken raakt?Dat, maar ook: crimineel heeft bij de schietpartij (afl 1) het leven gered van belastingman. Denk dat dat een gevoel van loyaliteit teweeg brengt. Crimineel heeft dat ook wel een aantal keer sterk benadrukt nadien, mocht dat gevoel van loyaliteit niet vanzelf zijn gekomen. Belastingman zal wel aanvoelen dat hij deze crimineel op geen enkele manier meer tegen zich moet krijgen en crimineel weet prima misbruik te maken van de positie van belastingman.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 04 maart 2017 @ 09:40:

[...]





Dat, maar ook: crimineel heeft bij de schietpartij (afl 1) het leven gered van belastingman. Denk dat dat een gevoel van loyaliteit teweeg brengt. Crimineel heeft dat ook wel een aantal keer sterk benadrukt nadien, mocht dat gevoel van loyaliteit niet vanzelf zijn gekomen. Belastingman zal wel aanvoelen dat hij deze crimineel op geen enkele manier meer tegen zich moet krijgen en crimineel weet prima misbruik te maken van de positie van belastingman.Het was toch juist andersom? Crimineel zei steeds dat belastingman zijn leven gered had.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenbankstel schreef op 04 maart 2017 @ 13:58:

[...]





Het was toch juist andersom? Crimineel zei steeds dat belastingman zijn leven gered had.



Was idd andersom, belastingman redde leven van crimineel... maar Marius, de crimineel, heeft tijdens het schoolkamp de kwijtgeraakte dochter van de belastingman teruggevonden. Dat schept natuurlijk wel een soort van voor-wat-hoort-wat gevoel.



Wat denken jullie, is marius doorgeschoten bij het vakantiehuis van de belastingman? Of zou hij nog leven?
Alle reacties Link kopieren
quote:groenbankstel schreef op 04 maart 2017 @ 13:58:

[...]





Het was toch juist andersom? Crimineel zei steeds dat belastingman zijn leven gered had.Ja, volgens mij ook. Hij zorgde ervoor dat crimineel niet door kogels werd geraakt door op hem te duiken en hem zijn huis in te sleuren en schopte de deur dicht.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:zomersterre80 schreef op 04 maart 2017 @ 15:04:

[...]





Was idd andersom, belastingman redde leven van crimineel... maar Marius, de crimineel, heeft tijdens het schoolkamp de kwijtgeraakte dochter van de belastingman teruggevonden. Dat schept natuurlijk wel een soort van voor-wat-hoort-wat gevoel.



Wat denken jullie, is marius doorgeschoten bij het vakantiehuis van de belastingman? Of zou hij nog leven?Ik denk dat hij nog leeft...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die steeds iets van een ''vonkje'' ziet tussen (echte namen) Georgina en Barry ?

Wel als personages uit de serie dan....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 04 maart 2017 @ 16:11:

Ben ik de enige die steeds iets van een ''vonkje'' ziet tussen (echte namen) Georgina en Barry ?

Wel als personages uit de serie dan....Je bent niet de enige.
Everything you see I owe to spaghetti!
Je bent niet de enige hoor eindeloos!



Ik denk dat Marius wel gewond is maar niet dood.



En ik denk ook dat er iets gaat gebeuren met de vriendin van Hugo. Ben even haar naam kwijt.
quote:Annapicobella schreef op 04 maart 2017 @ 15:55:

[...]





Ja, volgens mij ook. Hij zorgde ervoor dat crimineel niet door kogels werd geraakt door op hem te duiken en hem zijn huis in te sleuren en schopte de deur dicht.Oh ja, jullie hebben gelijk. In elk geval denk ik dat Marius er toch wel wat bewust op heeft ingespeeld dat hij en Hugo vanaf dat moment toch wel een "band" hebben. En het incident met het dochtertje van Hugo in het bos geeft andersom denk ik ook wel een soort loyaliteitsgevoel van hem uit naar Marius toe is ontstaan. Niet geheel gewillig, vandaar "klem".
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwebbeltje91 schreef op 04 maart 2017 @ 18:55:

Je bent niet de enige hoor eindeloos!



Ik denk dat Marius wel gewond is maar niet dood.



En ik denk ook dat er iets gaat gebeuren met de vriendin van Hugo. Ben even haar naam kwijt.Hannah gespeeld door Jamie Grant en is ouder dan 25. Co-Schappen voor cardiolog op die leeftijd kan dat wel? Ik bedoel is dat realistisch...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven