Entertainment alle pijlers

Lelijke Eendjes RTL5

04-02-2016 21:36 776 berichten
Klets hier mee over het programma.
nou ik heb een flink bos hout maar klaagen doe ik niet, af en toe mopper ik wel als ze weer is in de weg zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 februari 2016 @ 21:40:

[...]





Net zo erg als iemand die vindt dat ze te dik is, te grote borsten heeft, flaporen heeft en noem maar op.



Ik zou het beter vinden dat ze leren ermee om te gaan ipv dat we weer gaan zien dat alles maar veranderd en aangepast moet worden.Eens!
quote:Stormkraft schreef op 04 februari 2016 @ 21:41:

Dus ze kan t wel op tv laten zien maar niet aan haar vriend.

Dat vind ik erg opmerkelijk.

klopt jaaa.



Ze leek d'r wel moeite mee te hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 04 februari 2016 @ 21:42:

[...]



Oneens. Hier wordt je dood ongelukkig van. Arme meid.



Waarom word je hier doodongelukkig van?

Ik vind het helemaal niet gek, haar borsten of het gebrek eraan. Zij is onzeker, snap ik, maar niet meer dan dat iemand dat zou kunnen zijn van een hangbuik, flaporen of hangende oogleden (ik noem maar wat).

Ze is onzeker omdat ze onzeker is, niet omdat het nou écht zo enorm vreselijk is als iemand kleine borsten heeft.
quote:Tickel schreef op 04 februari 2016 @ 21:42:

Ik had die bouw ook en ook dezelfde "borsten". Ik heb er iets aan laten doen.



Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar... Blijft het daarbij? Ben je nu tevreden?



Ik vind het zo'n gevaar dat het zo'n glijdende schaal is.

Zo veel mensen worden een rupsje nooitgenoeg.

Ik hoop dat dit bij deze mensen (en ook bij jou) niet aan de hand is.
Haha! "Jeetje wat een uh... Wat een....

brief!" Ik dacht even dat ze 'neus' ging zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleuur schreef op 04 februari 2016 @ 21:43:

[...]



Dood ongelukkig whahahhaJa toch. Ik vind t altijd zo'n onzin van in een gezond lijf moet je niet snijden. Als je niet tevreden bent dan laat je de boel verbouwen. We hebben de mogelijkheden
Gek dat mensen haar uitschelden
Alle reacties Link kopieren
*wat hebben veel mensen toch een lelijk gebit. Is in Nederland toch niet nodig*
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:fleuur schreef op 04 februari 2016 @ 21:45:

Gek dat mensen haar uitschelden



Mensen kunnen zo hard zijn.



Erg lief dat haar dochter zo'n neusje tekent, ze tekent dus mama
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 februari 2016 @ 21:43:

[...]





Waarom word je hier doodongelukkig van?

Ik vind het helemaal niet gek, haar borsten of het gebrek eraan. Zij is onzeker, snap ik, maar niet meer dan dat iemand dat zou kunnen zijn van een hangbuik, flaporen of hangende oogleden (ik noem maar wat).

Ze is onzeker omdat ze onzeker is, niet omdat het nou écht zo enorm vreselijk is als iemand kleine borsten heeft.Ik had meer dan zij maar ook niet veel en ik heb ze ook gewoon gekocht. Kreeg ze niet van onze lieve Heer, dus dan maar van de plastisch chirurg. Dus snap haar heel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 04 februari 2016 @ 21:44:

[...]





Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar... Blijft het daarbij? Ben je nu tevreden?



Ik vind het zo'n gevaar dat het zo'n glijdende schaal is.

Zo veel mensen worden een rupsje nooitgenoeg.

Ik hoop dat dit bij deze mensen (en ook bij jou) niet aan de hand is.

Ik ben tevreden nu, gelijk na het plaatsen ook al

Heb ze al wel een flink aantal jaren hoor. Dit jaar 17 jaar. En bewust voor géén siliconen gekozen.



Was toen erg dun ook hoor, een kilo of 58/60 bij 1.80
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:GateKeeper schreef op 04 februari 2016 @ 21:45:

[...]



Ja toch. Ik vind t altijd zo'n onzin van in een gezond lijf moet je niet snijden. Als je niet tevreden bent dan laat je de boel verbouwen. We hebben de mogelijkheden

Ben ik het mee eens, snap ook heel goed dat ze t niet fijn vindt om geen borsten te hebben



Vond haar vent wel een hork. Deed alsof ze aartslelijk was.
quote:S0LEIL schreef op 04 februari 2016 @ 21:40:

[...]





Net zo erg als iemand die vindt dat ze te dik is, te grote borsten heeft, flaporen heeft en noem maar op.



Ik zou het beter vinden dat ze leren ermee om te gaan ipv dat we weer gaan zien dat alles maar veranderd en aangepast moet worden.



Dat is makkelijk te zeggen als je het zelf niet bent.

Het is zo makkelijk te verhelpen, waarom zou je dat niet doen.

Maar of dat voor tv moet
quote:calvijn1 schreef op 04 februari 2016 @ 21:46:

*wat hebben veel mensen toch een lelijk gebit. Is in Nederland toch niet nodig*



Stond een tijd geleden groot in de krant dat zoveel kinderen van basisschool leeftijd al een slecht gebit hebben.

Tel de kosten voor reconstructie erbij op en voila nodig is t niet maar wel realiteit.



Wat een mooie meid die Rachel.
quote:calvijn1 schreef op 04 februari 2016 @ 21:38:

Wauw!

Die heeft echt geen borsten. Wat erg

Wat erg??? Echt sorry maar er zijn gelukkig heel veel vrouwen die dat niet erg vinden, gelukkig maar.

Dus wat jij daar nu erg aan moet vinden?? Wij gaan toch ook niet zeggen dat het zo erg is dat jij te dik bent?
Wel rot om je zo te voelen, maar ga dan ook gewoon in therapie met zulk gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 04 februari 2016 @ 21:45:

[...]



Ja toch. Ik vind t altijd zo'n onzin van in een gezond lijf moet je niet snijden. Als je niet tevreden bent dan laat je de boel verbouwen. We hebben de mogelijkheden



O dat vind ik ook hoor, moet iedereen zelf weten.

Alleen dat dit nou zoveel vreselijker is dan heel veel andere dingen die misschien wel niet helemaal mooi zijn aan een lijf, daar reageerde ik op.

En ik denk dat ze beter hulp zou kunnen zoeken voor zulke enorme onzekerheid, want ik vraag me af of nieuwe borsten dan nou volledig weg zullen nemen.
Pffff die vragen van Lieke..
Alle reacties Link kopieren
quote:fleuur schreef op 04 februari 2016 @ 21:47:

[...]



Ben ik het mee eens, snap ook heel goed dat ze t niet fijn vindt om geen borsten te hebben



Vond haar vent wel een hork. Deed alsof ze aartslelijk was.Nou hij is ook geen vangst met die lillike tattoos. Hij zal vast geen bankdirecteur zijn.
Tokkies..
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp heel goed dat ze het wil doen, heb het zelf ook gedaan. Maar gevoelsmatig vind ik dan toch de tweede vrouw meer binnen zo'n programma passen.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
quote:Tickel schreef op 04 februari 2016 @ 21:46:

[...]



Ik ben tevreden nu, gelijk na het plaatsen ook al

Heb ze al wel een flink aantal jaren hoor. Dit jaar 17 jaar. En bewust voor géén siliconen gekozen.



Was toen erg dun ook hoor, een kilo of 58/60 bij 1.80



Thx voor je antwoord super dat je tevreden bent!



Moeilijk voor te stellen want ook ik heb iets 'afwijkends' en juist bewust besloten dat dit bij mij hoort en mij uniek maakt, hoewel ik esthetisch mooier zou zijn als ik er iets aan zou laten doen (en vrij gangbare ingreep is)



Niet dat ik het een beter of slechter vind dan het ander maar ik vind het gewoon interessante materie.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleuur schreef op 04 februari 2016 @ 21:50:

Tokkies..Ook tokkies kunnen onzeker en daardoor ongelukkig zijn.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:GateKeeper schreef op 04 februari 2016 @ 21:48:

[...]



Nou hij is ook geen vangst met die lillike tattoos. Hij zal vast geen bankdirecteur zijn.





Lekkere vent man jòngûh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven