Entertainment alle pijlers

Lelijke Eendjes RTL5

04-02-2016 21:36 776 berichten
Klets hier mee over het programma.
Alle reacties Link kopieren
Mijn boobs zijn maar anderhalve cupmaat kleiner (ik zit tussen F en G in) maar ik merk echt niks van het gewicht. Merk ook eigenlijk amper dat ze groter zijn dan gemiddeld.

In de Britse versie van dit programma was een keer iemand met cup K. Van haar begreep ik wel dat ze ze wilde verkleinen, maar met cup H?
Je bmi moet <30 gedurende 12 maanden zijn voor vergoeding vanuit de basisverzekering lees ik net.
oh, dat is wel dramatisch dat die arts zegt dat hij dit nog nooit gezien heeft.
Ik vind haar wel leuk die meid, van de neus.
iedereen met een beetje borst heeft toch last met paardrijden ?
Ik heb geen ervaring, maar doet een goede bh niet al veel.
oh absoluut...
Alle reacties Link kopieren
tvp kijk straks terug
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een grotere cup dan de dame in kwestie en kan er praktisch alles mee..
I don't care, i love it!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een borstverkleining gehad, maar no way dat ik dat via de tv zou doen.

En dat paardrijden, ach ..... goede (sport)beha's hebben ze in alle maten hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:polo1985 schreef op 02 februari 2017 @ 21:59:

Ik heb een grotere cup dan de dame in kwestie en kan er praktisch alles mee..Dat zegt niets als je niet dezelfde omvang hebt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik kon met de mijne gewoon paardrijden. Gewone bh met sporttopje erover en gaan met die banaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan met de mijne niet paardrijden. Maar ik kan het dan ook helemaal niet.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het een slecht voorbeeld dat ze het hier doen terwijl er sprake is van overgewicht.