Entertainment alle pijlers

Lelijke Eendjes RTL5

04-02-2016 21:36 776 berichten
Klets hier mee over het programma.
Alle reacties Link kopieren
Mijn boobs zijn maar anderhalve cupmaat kleiner (ik zit tussen F en G in) maar ik merk echt niks van het gewicht. Merk ook eigenlijk amper dat ze groter zijn dan gemiddeld.

In de Britse versie van dit programma was een keer iemand met cup K. Van haar begreep ik wel dat ze ze wilde verkleinen, maar met cup H?
Je bmi moet <30 gedurende 12 maanden zijn voor vergoeding vanuit de basisverzekering lees ik net.
oh, dat is wel dramatisch dat die arts zegt dat hij dit nog nooit gezien heeft.
Ik vind haar wel leuk die meid, van de neus.
iedereen met een beetje borst heeft toch last met paardrijden ?
Ik heb geen ervaring, maar doet een goede bh niet al veel.
oh absoluut...
Alle reacties Link kopieren
tvp kijk straks terug
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een grotere cup dan de dame in kwestie en kan er praktisch alles mee..
I don't care, i love it!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een borstverkleining gehad, maar no way dat ik dat via de tv zou doen.

En dat paardrijden, ach ..... goede (sport)beha's hebben ze in alle maten hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:polo1985 schreef op 02 februari 2017 @ 21:59:

Ik heb een grotere cup dan de dame in kwestie en kan er praktisch alles mee..Dat zegt niets als je niet dezelfde omvang hebt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik kon met de mijne gewoon paardrijden. Gewone bh met sporttopje erover en gaan met die banaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan met de mijne niet paardrijden. Maar ik kan het dan ook helemaal niet.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het een slecht voorbeeld dat ze het hier doen terwijl er sprake is van overgewicht.

Als je gewicht afneemt, neemt het volume van je borsten meestal ook af, al heb ik bij haar het idee dat het veel klierweefsel is en niet alleen vetweefsel.
quote:Shebyte schreef op 02 februari 2017 @ 22:03:

Ik kon met de mijne gewoon paardrijden. Gewone bh met sporttopje erover en gaan met die banaan.Sta-zit helpt natuurlijk ook. Iedereen wordt heen-en-weer gezwiept als je dat niet doet, heb je geen grote borsten voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
26 en papa/mama nemen huilend afscheid.

Lieke gaat weer lekker voelen straks nounou.
Waarom wil Lieke nou steeds die borsten zo aanraken?
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 02 februari 2017 @ 22:06:

[...]





Sta-zit helpt natuurlijk ook. Iedereen wordt heen-en-weer gezwiept als je dat niet doet, heb je geen grote borsten voor nodig.Vind paardrijden nog steeds even vervelend als voor de ingreep ja, heb geen goede techniek
Alle reacties Link kopieren
oke dokter, niet overdrijven dat 8 ons per borst best wel uitzonderlijk veel is.

Bij mijzelf is er ruim 1 kilo per borst verwijderd, en bij veel meiden die ik in die tijd gesproken heb ook.

Ik geloof dat ik maar niet meer naar dit programma ga kijken, erger me te veel.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa we zijn er weer



Hopen dat Lieke dit seizoen de tenenkrommende opmerkingen achterwege houdt .



Ik vind de borsten van Gaby heel mooi geworden. De neus van het andere meisje is ook een heel verschil, maar dat bolletje op haar neus is niet veel veranderd. Maar ze krijgt nog een 2e operatie, ben wel heel blij voor haar.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Dat meisje met de neus vind ik echt een leukerd. Die met de borsten vind ik maar chagrijnig en als je niet wil dat mensen naar je borsten kijken, moet je niet zo'n inkijk creëren.
Volgensmij wegen mijn borsten bij elkaar nog geen kilo
Alle reacties Link kopieren
'En daar ben ik gewoon enorm blij mee'. Nou, dat is haar niet aan te zien, ze trekt een gezicht als een oorwurm.
Alle reacties Link kopieren
Als ze nu deze strakkere kleding blijft dragen vind ik de verhouding tussen buik en borsten een stuk slechter dan voorheen.



De kliniek doet denk ik minder drastische borstverkleiningen dan gemiddeld omdat de anderen met een vergoeding van de verzekering naar een regulier ziekenhuis gaan.
Ze ziet er wel minder dood uit nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven