Entertainment alle pijlers

Lelijke Eendjes RTL5

04-02-2016 21:36 776 berichten
Klets hier mee over het programma.
Voelen
Alle reacties Link kopieren
quote:avianflu schreef op 02 februari 2017 @ 22:23:

Volgensmij wegen mijn borsten bij elkaar nog geen kilo



Het was bij mij dan ook een hele opluchting toen er 1,1 en 1,3 kilo verwijderd was.

Weet niet hoe lang haar operatie nu geleden is maar echt mooi is het nog niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:nienkejj schreef op 02 februari 2017 @ 22:26:

Als ze nu deze strakkere kleding blijft dragen vind ik de verhouding tussen buik en borsten een stuk slechter dan voorheen.



Ja, dat vond ik nou ook!
Alle reacties Link kopieren
wat een chagerijnige kop heeft Gaby, vind het opzich meevallen met kleding althans.

oud collegaatje van mij heeft ook een Hcup maar sinds ze Primadonna heeft ontdekt heeft ze nergens meer last van.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 februari 2017 @ 22:02:

[...]



Dat zegt niets als je niet dezelfde omvang hebt.Ze had 90H ik heb 90J of 90K
I don't care, i love it!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 02 februari 2017 @ 22:24:

'En daar ben ik gewoon enorm blij mee'. Nou, dat is haar niet aan te zien, ze trekt een gezicht als een oorwurm.Nou echt hè, ik dacht precies hetzelfde.
Chocopinda en lauralaura aan. Vind de verhouding tussen buik en borsten ook niet mooi. Ik had verwacht dat ze haar borsten naar D hadden verkleind. Ik schat dat een F-cup was. Het meisje met de neuscorrectie vond ik sympatiek overkomen. Ben blij voor haar dat ze een tweede operatie krijgt. Gun haar een mooi resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk een kwalijk programma. Want (ernstige mismakingen daargelaten) is het wéér een programma dat mensen ervan overtuigt dat het perfecte uiterlijk belangrijk en maakbaar is. Je moet aan bepaalde standaarden voldoen, geen bobbel op je neus, geen iets uitstaande oren, geen prominente kin, geen borsten die iets groter of kleiner zijn dan het ideaal, kortom, laat het maar repareren, want anders ben je geen volwaardig mens.



Als iemand echt problemen heeft met zijn uiterlijk, is het een aangepraat probleem, jezelf wijsmaken dat je minder bent omdat je niet lijkt op de ideaalplaatjes in de tijdschriften en op TV. En dan moet jouw waanidee aangepakt worden, niet je lijf.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Zakiya, als je hier mee leest: wat een geweldig leuke meid ben jij.

Ik hoop dat de 2e operatie je de neus geeft die je wenst !

Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen hoe jij je door de pesterijen hebt geslagen en zo vrolijk in het leven staat.
Ik vind niet dat de kandidates de problemen zijn aangepraat. Kan me best voorstellen dat je een cup H als een probleem kunt ervaren. De

een wel en de ander niet. Als ik cup H had gehad dan had ik er zeker iets aan laten doen. Streven naar perfectie is iets heel anders. De

programmatitel vind ik trouwens onhandig gekozen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 05 februari 2017 @ 17:55:

Ik vind niet dat de kandidates de problemen zijn aangepraat. Kan me best voorstellen dat je een cup H als een probleem kunt ervaren. De

een wel en de ander niet. Als ik cup H had gehad dan had ik er zeker iets aan laten doen. Streven naar perfectie is iets heel anders. De

programmatitel vind ik trouwens onhandig gekozen.Niks mis mee, als dat je keuze is. Maar waarom moet dat op TV, en dan inderdaad nog onder de titel als "Lelijke eendjes"? En waarom kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer omgaan met hun uiterlijk zoals ze nou eenmaal zijn? Ik vind dat triest.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 05 februari 2017 @ 18:05:

[...]





Niks mis mee, als dat je keuze is. Maar waarom moet dat op TV, en dan inderdaad nog onder de titel als "Lelijke eendjes"? En waarom kunnen veel mensen tegenwoordig niet meer omgaan met hun uiterlijk zoals ze nou eenmaal zijn? Ik vind dat triest.Ah ok,dat bedoel je. Het was voor mij niet helemaal duidelijk. Uiteraard ''lelijke eendjes'' zoals al eerder gezegd vind ik niet mooi gekozen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 05 februari 2017 @ 18:11:

[...]





Ah ok,dat bedoel je. Het was voor mij niet helemaal duidelijk. Uiteraard ''lelijke eendjes'' zoals al eerder gezegd vind ik niet mooi gekozen.OK. En heb je dus een pukkel op je neus die je dwars, of te dikke kuiten, of een te dikke buik, of te grote borsten naar je zin, dan doe je daar toch gewoon zélf iets aan via je artsen? Waarom is dat interessant om dat op TV te doen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 05 februari 2017 @ 18:17:

[...]





OK. En heb je dus een pukkel op je neus die je dwars, of te dikke kuiten, of een te dikke buik, of te grote borsten naar je zin, dan doe je daar toch gewoon zélf iets aan via je artsen? Waarom is dat interessant om dat op TV te doen?Dat moet je niet aan mij vragen. Ik heb daar geen antwoord op. Waarom dat interessant is? Commercieel? Iets nieuws? Weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 05 februari 2017 @ 18:32:

[...]





Dat moet je niet aan mij vragen. Ik heb daar geen antwoord op. Waarom dat interessant is? Commercieel? Iets nieuws? Weet ik niet.Snap ik, maar ik vind het gewoon zó goedkoop van bepaalde programma's om daar op een nogmaals goedkope manier op in te spelen, en ik snap ook echt niet dat zó veel mensen daar dan ook nog naar gaan zitten kijken, ook nog eens onderbroken door tig ellenlange reclameblokken. Zijn we dan écht zo afgestompt tegenwoordig?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik kijk er wel graag naar en ook mooi om te zien dat mensen zelfverzekerder worden na iets aan zichzelf gedaan te hebben. Waarom zou je blijven lopen met iets waar je je aan stoort als er iets aan gedaan kan worden. Dat ze er mee op tv komen heeft misschien met geld te maken omdat het dan misschien vergoed wordt.
up!
oei das wel erg van die overbeharing
Alle reacties Link kopieren
quote:MinionX schreef op 09 februari 2017 @ 21:37:

oei das wel erg van die overbeharingVies idd
Frankly my dear, I don"t give a damn
nou dat vind ik weer wat ver gaan, Calvijn.
Inderdaad vies is wel overdreven.

Ik ken haar trouwens van gezicht werkt hier in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Zielig zeg voor die meid zoveel haar.
Alle reacties Link kopieren
Vind het zielig voor haar

Ziet er toch vies uit of vind jij van niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
nee, het ziet er raar uit. Vies is niet gewassen en stinkend, dat is wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Heftig hoor die overbeharing! Gelukkig helpt de behandeling goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven