Entertainment alle pijlers

Leuke podcasts

02-05-2016 21:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar leuke podcasts. Omdat andere sporten op dit moment helaas niet mogelijk zijn probeer ik wat meer te wandelen, ik vind het stiekem best saai, maar merkte dat het leuker is als ik ondertussen een podcast luister.



Ik zoek podcasts die makkelijk weg luisteren. Ik luister nu naar de de happier with Gretchen Rubin podcasts. Licht, wel informatief en vermakelijk. Heeft iemand nog goede tips?



Ik heb wel eens wat gehoord over Serial, maar heb eigenlijk geen idee wat het is.
www.echtgebeurd.net

Allemaal echt gebeurde verhalen, verteld door de mensen die het hebben meegemaakt. Ze worden daarvoor begeleid door Micha Wertheim en Paulien Cornelissen.

Naast de verhalen staan er ook fragmenten op van mensen die voorlezen uit hun puberdagboek. Echt heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel. Hoe speel jij de podcasts af? Ik hoor iets over een speciale app, werkt dat goed?
Serial seizoen 1 vond ik geweldig. Seizoen 2 ben ik na 2 afleveringen gestopt.

Seizoen 1 gaat over iemand die (misschien) ten onrechte beschuldigd is van moord. Alles wordt onderzocht in de podcast. Als je de Netflix documentaire "how to make a murderer" gezien hebt, dan kan je Serial beschrijven als de podcast variant hiervan (maar wel een andere zaak, natuurlijk).



Verder mijn favoriete podcasts:

This american life

Radiolab

Ted Radiohour

Stuff you should know

TLDR
Alle reacties Link kopieren
quote:lilapie schreef op 03 mei 2016 @ 08:34:

Serial seizoen 1 vond ik geweldig. Seizoen 2 ben ik na 2 afleveringen gestopt.

Seizoen 1 gaat over iemand die (misschien) ten onrechte beschuldigd is van moord. Alles wordt onderzocht in de podcast. Als je de Netflix documentaire "how to make a murderer" gezien hebt, dan kan je Serial beschrijven als de podcast variant hiervan (maar wel een andere zaak, natuurlijk).



Verder mijn favoriete podcasts:

This american life

Radiolab

Ted Radiohour

Stuff you should know

TLDR



Stuff you should know klinkt als de ultieme podcast voor mij. Ik ga even zoeken.



Hoe luister jij je podcasts?
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 03 mei 2016 @ 12:49:

[...]





Stuff you should know klinkt als de ultieme podcast voor mij. Ik ga even zoeken.



Hoe luister jij je podcasts?Ik luister via de standaard iphone podcast app en via "instacast" (geen idee waarom ik twee apps heb).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven