Entertainment alle pijlers

Life and Cooking

08-04-2007 10:58 25 berichten
Alle reacties Link kopieren








 Vroeger keek ik graag naar dit programma. Maar wel toen Rudolf er nog kookte. Carlo en Irene vind ik enig en met Rudolf waren ze echt een eenheid. Er werd ook veel tijd uitgetrokken voor het kookgedeelte.



Nu Rudolf is vervangen door Vincent vind ik het programma veel minder leuk geworden. Vincent vind ik als een zenuwachtige puber overkomen. En (als ik het goed heb) het klikt totaal niet met Carlo en Irene. Hij heeft geen humor. Ik heb al eens een mailtje naar L&C gestuurd of ze die Vincent niet eens kunnen vervangen maar ik heb er niets op gehoord. Ook heb ik het idee dat kookgedeelte steeds meer naar de achtergrond wordt geschoven. Hij krijgt ook niet de tijd om zijn gerechten uit te leggen. Duurt met zijn gestuntel ook wel lang.



Wat vinden jullie? Of andere zaken omtrent L&C?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
hai schat,vrolijk pasen:D. Zeg was hier niet al ergens een lopend topic over mvtje? Zal eens ff gaan zoeken.(en ook ik mis rudolfje hoor)
Alle reacties Link kopieren
Oja ik heb nog meer ergenissen.



Vinden jullie die gatgets ook niet erg kinderachtig?



Gerard Joling vind ik te vaak in het programma komen.



En hun website vind ik shit. De gerechten staan er wel maar geen plaatje erbij. Hoe moeilijk is het om uit de uitzending even een plaatje te kopieren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hey, jij ook happy easter.



Oh dan heb ik over het topic heen gelezen, chips.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik volg life and coocking niet trouw, maar laatst stond het op en toen viel het me op dat Vincent steeds zo werd afgekapt, hij moest maar opschieten en kreeg niet de tijd om echt de dingen uit te leggen. Ik vond het maar zielig voor hem, maar dat kan dan dus inderdaad te maken hebben met dat het niet klikt ofzo. Maar dan nog.. als je een kookitem hebt moet je de kok ook wel uit laten leggen hoe of wat, misschien hebben ze krap de tijd maar Irene en Carlo nemen ook de tijd voor onzin en lachbuien dus...

Ik vond Rudolf altijd erg leuk maar Rudolf is Rudolf en Vincent is Vincent, ieder heeft toch zijn eigen manier van doen en Vincent heeft natuurlijk het nadeel dat hij al snel vergeleken word met Rudolf.

Maar nogmaals, ik ben geen trouwe kijker van het programma dus misschien weet ik er wel te weinig van.
Alle reacties Link kopieren
Kan het niet meer vinden hoor,en ja de gadgets zijn nivo van mijn dochter(4) maar wel lachen soms.en ik vond de veerkampjes leuk nagedaan en shownieuws enzo.Maar heb het ook wel gehad een beetje met die 2 hoor.Overdosis denk ik ...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wel enig vind (ja die Veerkampjes ook) is die persiflage van Idols. In hun stukje zijn Marianne en Geke de jury. Vorige week moest een "kandidaat" echt huilen. Ze hebben die jongen ook maar in de gewone uitzending gehaald.



Ja het klopt, Vincent krijgt amper tijd om zijn gerechten uit te leggen. Ja vergelijken ........ die Vincent is er nu al zo lang, hij zou nou toch wel ingewerkt moeten zijn. Maar volgens mij is er geen klik met die andere 2. Dat was met Rudolf wel, was altijd dolle boel en hij had veel zendtijd voor zijn gerechten.



Nou dacht ik ergens gehoord te hebben dat ze een andere kok zoeken. Maar weet niet meer waar en of het waar is. Iemand daar iets over gehoord?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden keek ik nog wel eens, maar tegenwoordig echt niet. Ik

vind Carlo en vooral Irene bere-irritant nu. Heb het idee dat ze vooral

zichzelf erg leuk vinden.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Omdat het kookitem toch 10x niets is tegenwoordig, heb ik het programma op de achtergrond aanstaan als ik achter mijn pc zit. Hoor ik iets wat ik wil zien dan loop ik even naar de tv. De irritante onderwerpen ontloop ik zo.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Oja ik heb nog meer ergenissen.



Vinden jullie die gatgets ook niet erg kinderachtig?



Gerard Joling vind ik te vaak in het programma komen.



En hun website vind ik shit. De gerechten staan er wel maar geen plaatje erbij. Hoe moeilijk is het om uit de uitzending even een plaatje te kopieren.
Mee eens, Joling loopt er bijna elke zondag, ik heb het ook alleen maar aan voor achtergrond....

Moet wel zeggen, dat ze bij Rudolf ook vaak flauw deden, heb gezien hoe Carlo meermalen een gerecht volkomen verpeste als hij het af moest maken met een beetje poedersuiker (hele bus erop uitschudden) en meer van die ongein. Irene gaat nog wel, maar Carlo vindt zichzelf ZO GEWELDIG!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het programma de naam Life & Cooking niet meer waard. Vincent lijkt me in principe best een geschikte vent en het lijkt me ook een goede kok, maar ik vind dat Carlo & Irene tamelijk respectloos met hem omgaan. Nooit laten ze 'm uitpraten. Of ze staan gewoon niet op te letten, vragen later hoe iets nou moet terwijl hij het net stond uit te leggen... Ze zitten maar te geinen en te doen. Ik heb niet het idee dat ze hem aardig vinden. Het kookgedeelte wordt steeds meer weggedrukt in het programma. Ik snap trouwens ook niet dat Vincent er zo nog zin in heeft. Hij staat daar z'n vak uit te oefenen, maar het interesseert eigenlijk niemand.

Carlo & Irene zijn me iets te hysterisch. Wat ik vooral zo vervelend vind is dat ze vooral oog lijken te hebben voor zichzelf. Interviews komen totaal niet uit de verf doordat zij zo druk zitten te doen. Carlo probeert zich soms te ontpoppen tot een ware journalist door lange, semi-kritische vragen te stellen, maar de kunst van het interviewen is hem gewoon niet gegeven. Eigenlijk maken ze gewoon Telekids voor volwassenen.
Alle reacties Link kopieren
Ja meisje85, je hebt gelijk. Het programma heet life AND cooking. Maar het hele kookgedeelte is nog maar in het hele programma een paar luttele seconden/minuten. Ik ging er vroeger echt voor zitten. Dat hoef ik nu niet meer te doen. Als Vincent iets wilt uitleggen zeggen ze direct dat je het na kan lezen hoe je het moet maken op hun website. Heel jammer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
ik keek een paar jaar geleden met mijn schoonzus ( marokkaans ) naar life & cooking en er was een heel grote ijscoupe met veel slagroom en fruit gemaakt ( formaat windlicht zeg maar ).

dat ijs was gemaakt om als toetje van het eten te dienen dat in de studio bereid was.

wat doen carlo en irene, ze nemen een grote lepel en proeven al van het ijs voor iemand ook maar een hap van het diner gegeten had, de gasten gingen net aan tafel zitten.

schoonzus vond dat heel erg onbeschoft en ik zelf bij nader inzien ook.



mijn zoon zei trouwens "carlo" als mensen druk deden, toen hij 2 jaar was.



nu kijk ik ook niet meer trouwens.

het is altijd het zelfde, inderdaad telekids voor volwassenen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft Irene er veel meer lol in als Carlo. Carlo is het wel een beetje ontgroeid denk ik dat kinderachtige gedoe, maar irene vindt het nog altijd helemaal te gek met Carlo en hun gedoetjes. Maarja, dat is mijn observatie.

Die gerechten van Vincent vind ik meestal niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wel enig vind (ja die Veerkampjes ook) is die persiflage van Idols. In hun stukje zijn Marianne en Geke Mari van de Ven moet die mannelijke jurylid voorstellen. de jury. Vorige week moest een "kandidaat" echt huilen. Ze hebben die jongen ook maar in de gewone uitzending gehaald.



Ja het klopt, Vincent krijgt amper tijd om zijn gerechten uit te leggen. Ja vergelijken ........ die Vincent is er nu al zo lang, hij zou nou toch wel ingewerkt moeten zijn. Maar volgens mij is er geen klik met die andere 2. Dat was met Rudolf wel, was altijd dolle boel en hij had veel zendtijd voor zijn gerechten.



Nou dacht ik ergens gehoord te hebben dat ze een andere kok zoeken. Maar weet niet meer waar en of het waar is. Iemand daar iets over gehoord?

Gister zat ik L&F bij mijn schoonouders te kijken, er was een item met die 3 finalisten van het programma het zesde zintuig. 1 van deze damens(weet zo niet wie), wist al te vertellen dat L&F zijn langste tijd gekend heeft en waarscheinlijk eerdaags van de buis zou verdwijnen.

Dat blousje wat Irene vorige week aan had, wat door Carlo als Tiroler bloesje werd gezien, vond ik erg genoeg nog een leuk blousje ook.:o:$

Alle reacties Link kopieren
Ja ik bedoelde Mari ook. Ik haal die 2 altijd door elkaar. Zelfs een afgang irl gehad met Geke, er zouden foto's van mijn kat worden gemaakt voor Whiskas, ik bel aan, word open gedaan, ik zeg ohhhhhhhh jij bent toch mari? Nee zegt ze, ik ben Geke. Het is nooit meer goed gekomen, die namen haal ik altijd door elkaar.



Ik had gister het programma op de achtergrond staan. Bij die 3 helderziende ben ik bewust niet gaan kijken want ik wilde het echte programma zien. Hoor ik dat ..... zegt "ik ben het niet geworden", vergis ik mij nou? Maar volgens mij is dat juist de vrouw die gewonnen heeft.



Ik ga weer lekker offline. Sorry.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik van Rudolf altijd heb gedacht, is dat hij homo was. Ik was bijna teleurgesteld toen ik hoorde dat dat niet klopte.  Nu dacht ik datzelfde van deze nieuwe meneer, blijkt het evenmin waar te zijn.

Nu ik tweemaal op een dwaalspoor ben gebracht, merk ik dat ik eindelijk behoefte heb aan duidelijkheid; Ik wil nou wel eens een ECHTE VENT achter dat fornuis  . Een stoere, robuuste kerel, die als een leeuw over die keuken waakt, die geen geklier en geneuzel duldt op zijn territorium. Een leider, een heerser, een held, mmmmm..
Alle reacties Link kopieren
Stuur een email naar Life&Cooking. Hoe meer mensen aangeven een andere kok te willen, hoe eerder het zal gebeuren.



Hoe heette die lekkere bink die toen die gerechten aan een aanwezige in de zaal bracht en vroeg of ze het lekker vonden? Vond het wel een lekkere verschijning.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Raymond (Havelaar geloof ik). Nu te bekijken bij de belspelletjes op Tien.
Alle reacties Link kopieren
Raymond (Havelaar geloof ik). Nu te bekijken bij de belspelletjes op Tien.
Dat is minder, ik haat belspelletjes. Nu daalt hij toch heel erg in mijn achting.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat ik van Rudolf altijd heb gedacht, is dat hij homo was. Ik was bijna teleurgesteld toen ik hoorde dat dat niet klopte.  Nu dacht ik datzelfde van deze nieuwe meneer, blijkt het evenmin waar te zijn. Dat heb ik dus ook altijd gedacht, maar Rudolph is hetero en heeft een dochter...

Nu ik tweemaal op een dwaalspoor ben gebracht, merk ik dat ik eindelijk behoefte heb aan duidelijkheid; Ik wil nou wel eens een ECHTE VENT achter dat fornuis  . Een stoere, robuuste kerel, die als een leeuw over die keuken waakt, die geen geklier en geneuzel duldt op zijn territorium. Een leider, een heerser, een held, mmmmm..     Herman den B.?
Ik vind er ook niets meer aan. Vroeger zetten we daar echt de tv voor aan, was altijd wel leuk. Nu zie ik het heel soms per ongeluk even, maar langer dan 10 minuten kijk ik niet meer. Waar ik persoonlijk erg moeite mee heb is dat het ook niet echt koken is hoor. Ze worden van voor tot achter gesponsord en daarom komt er heel veel uit pakjes en zakjes en dan iets van hemzelf erbij. Dat deed Rudolph trouwens ook hoor, daar zullen ze niet onderuit komen.

Maar ik heb weleens een recept op de site gezocht, maar overal moet een maggi of iglo iets bij. Dan kan ik het ook wel in de supermarkt vinden.



Het bloesje/tuniekje van Irene hangt trouwens bij Didi.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het programma ook lang niet meer zo leuk als eerst. Nu kijk ik nog af en toe als ik er toevallig bij uit kom. En Vincent lijkt me heus een aardige vent, maar ik vind hem ook niet zo geschikt als 'tv-kok'. Toen in het begin verspraken Carlo en Irene zich nog wel s, toen Rudolph net weg was. Zeiden ze Rudolph tegen Vincent. Maar dat gebeurde zelfs ook nog een keer toen Vincent al best een tijdje meedeed aan het programma, toen versprak Irenen zich weer! :o Dat was overduidelijk een pijnlijk moment.... Het lijkt mij ook steeds alsof Vincent zich niet helemaal op zijn gemak voelt.
Alle reacties Link kopieren




quote: Siobhan reageerde



Wat ik van Rudolf altijd heb gedacht, is dat hij homo was. Ik was bijna teleurgesteld toen ik hoorde dat dat niet klopte.  Nu dacht ik datzelfde van deze nieuwe meneer, blijkt het evenmin waar te zijn. Dat heb ik dus ook altijd gedacht, maar Rudolph is hetero en heeft een dochter...Misschien komt ie er na 25 jaar huwelijk eerlijk voor uit dat ie tog meer van de mannetjes houd:$ Dat hoor je wel vaker de laatste tijd, kinders of niet.

Nu ik tweemaal op een dwaalspoor ben gebracht, merk ik dat ik eindelijk behoefte heb aan duidelijkheid; Ik wil nou wel eens een ECHTE VENT achter dat fornuis  . Een stoere, robuuste kerel, die als een leeuw over die keuken waakt, die geen geklier en geneuzel duldt op zijn territorium. Een leider, een heerser, een held, mmmmm..     Herman den B.?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag bij een voorstukje dat a.s. zondag Carlo met het dochtertje van Irene gaat zingen. Irene zei dat ze nu al wist dat ze het niet ging drooghouden.

*zucht* *bah*. Ik moet zondag om kwart voor 6 weg, dus misschien zie ik het nog net.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven