Entertainment alle pijlers

Live optredens/concerten-Topic

31-03-2012 13:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van de leukste dingen om te doen vind ik het bezoeken/ervaren van live muziek. Praten/lezen erover doe ik ook graag. En ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen, dus hier een paar vragen.



1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?

2. Hoe was het?

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdag naar Celine Dion in Antwerpen geweest!!

GE-WEL-DIG!!!

Jeee, wat kan zij live ontzéttend goed zingen!



Ik ben 5 jaar geleden ook geweest in Antwerpen, en dat was meer een show met dansers enzo. Nu was het heel puur, alleen haar muziek met haar band. Veel franstalige nummers ook en uiteraard ook een aantal van haar grote hits..

Vooral de uithaal bij 'All by myself' op het eind, subliem! En ook een prachtige acapala-afsluiting, heel mooi.

Ik hoop dat ze weer een keer naar Nederland komt...
Alle reacties Link kopieren
Het was me het concert-weekje wel.



QOTSA was geweldig!

Recensie



En zo ook Soul Sister Dance Revlolution vanavond in het Paard.

SSDR
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen nog Willis op de agenda voor februari. Mijn concert-agenda is nog nooit zo leeg geweest! Maar het is ook wel een flink dure hobby natuurlijk.



@Cadou; ben 2x in Ziggo geweest. Met Mark Knopfler zat ik helemaal bovenaan maar het geluid was heel goed. Met The Who zat ik (zitten.. saai!) beneden. Geluid was daar ook heel goed maar vooral HARD. Oordoppen zijn geen overbodige luxe, manman. Nu is Pete ook zo doof als een kwartel natuurlijk, misschien dat het daarom zo hard stond.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil naar Metallica, maar ik wil niet naar een festival zoals Pinkpop

Hopelijk treedt de band ook alleen op in ons landje.
Doe mij maar een bakkie pleur...!
quote:Koettie schreef op 04 december 2013 @ 12:15:

Heb alleen nog Willis op de agenda voor februari. Mijn concert-agenda is nog nooit zo leeg geweest! Maar het is ook wel een flink dure hobby natuurlijk.



@Cadou; ben 2x in Ziggo geweest. Met Mark Knopfler zat ik helemaal bovenaan maar het geluid was heel goed. Met The Who zat ik (zitten.. saai!) beneden. Geluid was daar ook heel goed maar vooral HARD. Oordoppen zijn geen overbodige luxe, manman. Nu is Pete ook zo doof als een kwartel natuurlijk, misschien dat het daarom zo hard stond.Heb het gister zelf ervaren, en vind het geluid in de dome beter dan de HMH!
1: Van Morrison, gister in de ziggo dome.

2: GEWELDIG!!!!

3: Ja, had hem al eerder zien spelen in Frankfurt. Concert in Frankfurt vond ik subliem, omdat Van erg veel blazers bij zich had, en ik hou enorm van sax, trombone, trompet, maar gister speelde hij zelf op altsax, en ja, ook al speelt hij natuurlijk niet zoals een Candy, het is toch wel de ultieme blues brother hoor. Man, man, man, wat een geweldig artiest. Mijn pet kan er niet bij dat het niet uitverkocht was...

4: Ik heb nog wel wat op mijn lijstje staan, maar ja, wanneer komen ze een x in de buurt....Clapton wil ik wel graag nog eens zien, Dylan heb ik vorige maand laten schieten, omdat je het met hem gewoon nooit weet. Kan subliem zijn, kan ook wegggegooid geld zijn. Los fabulosos cadillacs wil ik heeeel graag zien, maar dan moet ik toch eerst een x naar Buenos aires, want dat komt never nooit niet richting Europa. Frampton wil ik graag eens zien, BAP staat ook hoog op de to do list....maar zien wat komend jaar brengt.



22 december eerst maar eens naar serious blues in Estrado Harderwijk. Da's gratis, en heeft best wel leuke namen!

Want die kaartjes tegenwoordig.......ketjing....
Alle reacties Link kopieren
Placebo zondag jl. in de Ziggo Dome vond ik wat tegenvallen. Daarentegen was de afterparty erg leuk.



In januari weer wat in de planning. Klein concert en die vind ik eigenlijk toch het allerleukst en die zijn betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ZO graag maar Morrison maar was te duur :'(





Wel net een kaartje gekocht voor Lokerse feesten, Neil Young!!

Zou hem dit jaar 2x zien. Een keer in HMH, was te ziek om te bewegen dus ging niet door. Volgende keer Pukkelpop.. Zei ie af. Kon wel janken. Dus 3x is scheepsrecht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 13 december 2013 @ 18:11:

Ik wilde ZO graag maar Morrison maar was te duur :'(

Wel net een kaartje gekocht voor Lokerse feesten, Neil Young!!

Zou hem dit jaar 2x zien. Een keer in HMH, was te ziek om te bewegen dus ging niet door. Volgende keer Pukkelpop.. Zei ie af. Kon wel janken. Dus 3x is scheepsrecht!



Lijkt me echt zo leuk die Lokerse feesten!

Neil Young (één van mijn muziekhelden) jaar of zes geleden gezien in de Rai. Onwijs duur, maar wel geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ja mij ook! Wacht de rest nog even af, als het echt goed is overweeg ik meerdere dagen te gaan.
Ik vind Neil Young geweldig, en toen ik hier las over de Lokerse feesten heb ik gelijk tickets besteld. Dus bedankt!



Verder op het programma; Heather Nova in februari (redelijk klein) en daarna nieuwe tour van Within Temptation. Die hebben een extra concert in de HMH ingepland!
quote:Koettie schreef op 13 december 2013 @ 18:11:

Ik wilde ZO graag maar Morrison maar was te duur :'(

Wat sneu
Alle reacties Link kopieren
Haha, voelde me ook errug zielig Cadou.

Vooral toen ik de recensies las. Maar goed, genoeg andere dingen gezien en er komt vast nog veel leuks!
Alle reacties Link kopieren
Net kaarten voor Pearl Jam besteld (juni in Ziggo Dome). Nog heel lang wachten, maar ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr Ik had het vandaag zo druk op mijn werk dat ik er pas om 15.00 uur achter kwam (door te lezen in de Telegraaf dat het al uitverkocht was, zelfs extra concert) dat ik om 10.00 kaarten had moeten bestellen.

(Wel duur zeg die kaarten)
Balen Mocy. Het was lastig door te komen, heb drie kwartier gezeten en uiteindelijk kaartjes voor extra concert. Vandaag zijn de kaartjes binnen



(kijken of een zeker iemand op het forum hier komt kijken )
Alle reacties Link kopieren
Gister Stefan Schillband gezien. Verrassend goed. Had hem al eerder gezien live. Vind het echt een talent om in de gaten te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ff uppen.

Ik in februari Paco Pena Flamenco Dance Company (twee vliegen in één klap).
Woehoe!!! Ik heb goede zitplaatsen kunnen scoren voor Robbie Williams! Dat wordt een feestje!



De goede zitplaatsen waren al een tijdje uitverkocht maar vanmorgen keek ik toevallig en er waren heel veel plaatsen in vak 110. Volgens mij zijn dat echt mooie plaatsen! Een tip dus voor degene die ook willen, ik zou nu even toeslaan
Alle reacties Link kopieren
Mijn Willis Earl Beal concert is afgezegd. Zacht gezegd, ik BAAL.



Nu heb ik niets tot augustus
Volgende week naar Heather Nova!
Alle reacties Link kopieren
Ohh. Verdriet verdronken op concertagenda's en nu kaartje voor Jack Parow. Belachelijke muziek



Meteen cadeau idee voor vriendje, Bootleg Beatles! Moet ik zelf natuurlijk wel mee, oh wat erg.
Alle reacties Link kopieren
Wilde kaarten voor Lady Gaga.. Ligt de ING eruit.
Echt? Wat slecht! Dat was vorige keer bij Pearl Jam ook al zo. Kost je dus mooi een kans op kaartjes.
Alle reacties Link kopieren
Jaa zo stom. Nu via een vriendin. Wel duurder uiteraard maar grr, was zo opgefokt dat ik nu 80 euro heb neergeteld voor een kaartje. She better be good

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven