Entertainment alle pijlers

Live optredens/concerten-Topic

31-03-2012 13:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van de leukste dingen om te doen vind ik het bezoeken/ervaren van live muziek. Praten/lezen erover doe ik ook graag. En ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen, dus hier een paar vragen.



1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?

2. Hoe was het?

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?
Alle reacties Link kopieren
Topavond gehad. Zat geen slecht nummer bij.

Di-Rect Paard Den Haag
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een enorme fan van een aantal concerten zoals:



Sting

Fleedwood Mac

Rolling Stones



Laatst had een vriend van mij een kicken idee. Een thuisconcert met eigen consumptie. In een mega grote tuin werden dan op 4 verschillende dia's 1 concert vanuit alle hoeken bekeken. Enige nadeel was (spam)



Gr
Alle reacties Link kopieren
MocyMoos, ik heb een kaartje weten te bemachtigen!!



Zonet zelfs allemaal buttons besteld met Di-rect erop. We hadden namelijk de weddenschap dat wanneer we kaartjes konden krijgen we [spam ] laten maken voor dat ene concert.
Wat een rare posts. Allebei voor het eerst, hmm niet toevallig dezelfde Bryan en Ferry? hé, Bryan Ferry

Staffen dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Duurt nog even, maar in november komt Anathema in Utrecht. Grote kans dat ik daar naartoe ga
Ik ben afgelopen zaterdag naar Adam Ant geweest in the Hammersmith Apollo in Londen. Wat een geweldig concert was dat, ben d'r nog helemaal vol van. De man is 59 inmiddels, maar vol met energie en humor. En zijn stem klinkt nog net als vroeger. Bovendien is het optreden gefilmd, dus hopelijk komt er gauw een dvd van.
Fischer-Z zondagmiddag j.l. in de bosuil in Weert



Was een leuk optreden, in het voorprogramma een singer/songwriter die verschillende instrumenten bespeelde. Bleek naderhand de huidige drummer van Fisher-Z te zijn. Buiten hun oude hits speelden ze ook wat nieuwe nummers. De zanger was chagrijnig; klaagde dat het daglicht vanaf het podium kon zien. Optreden was desondanks erg leuk.



Ik had ze nog niet eerder gezien.



Ik heb nog geen plannen voor een volgend band-bezoek
Maandag naar Robbie Williams, zin in!
Ik zondag pimpelmeesje!!
Alle reacties Link kopieren
1. Justin Timberlake in de Ziggo Dome

2. Geweldig, echt het beste concert wat ik ooit heb gezien

3. Ja, in het Gelredome 10 dagen eerder.Het was nog veel beter ^^

4. Ik zou vrijdag naar Miley Cyrus gaan, maar dat is nu verplaatst naar 22 juni. Ik ga samen met mn nichtjes omdat die niet alleen mogen haha
Zondag Robbie Williams! Heb er zo'n zin in. Vorig jaar is Brussel geweest, maar hadden zulke slechte plekken dus deze ronde maar 1e rang zitten! Can't wait
Alle reacties Link kopieren
23 mei Platinum Tickets voor de Eagles samen met mijn pa.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Laatste was Charlez Aznavour in december met mijn ex
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Bryan adams, ennio morricone, caro emerald, guano apes en tom jones nog op de planning dit jaar
Alle reacties Link kopieren
Ohhh gisteren naar justin timberlake in antwerpen geweest,ben nog van slag,haha.

Het was echt helemaal geweldig!

Wat n artiest is dat zeg.

De show en zn zang...nou ja gewoon alles..
.
Morgen Robbie Williams, hopelijk kunnen we kaartjes voor Prince bemachtigen en het Northsea Jazzfestival staat op de planning. Daar treden o.a. op: Robin Thicke, Pharell Williams (misschien ook samen), Al Jarreau, Kelis, Neneh Cherry, Stevie Wonder, Outkast, Joss Stone, Alain Clark... en nog veeeeel meer
Robbie was leuk!

Wat een show, wat een decor, wat een band.

En wat een charisma heeft die man toch... Geweldig!
Was gaaf hè! Wij waren ook onder de indruk van Robbie en alles er omheen. En het duet met die oudere man (ik weet niet hoe hij heet). We vonden het geweldig! Alleen jammer dat we in zo'n dood vak zaten.
Dat was zijn vader!

Wij stonden, dan is zo'n pauze wel extra jammer.

En het was vol daar! Werd er gewoon een beetje eng van...
Echt, oooo dat hebben we helemaal niet begrepen Wat mooi dat hij dat met zijn vader kon doen!



Ja, ik zag het staande publiek, wij waren eigenlijk best blij dat we daar niet tussen stonden, had ook niet gekund met mijn 64-jarige moeder. Wij zaten vooraan in vak 110, mooie plaatsen



Wat ik raar vond is dat dit vak pas maanden na de voorverkoop vrij was gekomen. Ik had geluk dat ik toevallig inlogde op Livenation en een heel leeg vak aantrof. Waarom houdt Livenation zo'n vak vast, en niet beschikbaar voor verkoop? En pas na een langere tijd wel? Ik vind het best gemeen voor de mensen die op het moment van verkoop goede kaartjes willen bemachtigen. Ik ben bang dat dit met Prince weer gebeurt.
Wow, Golden Circle kaarten bemachtigd voor Prince!!!
Gisteren toch maar besloten om naar marco borsato te gaan binnenkort in de ziggodome, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk weer een leuk concert in het vooruitzicht. Volgende week ga ik naar Franz Ferdinand in Paradiso. Zin in!



Heb net ook kaartjes voor Fink geregeld (ook in Paradiso). Heb hem jaren geleden op Motel Mozaique gezien in het bijzijn van ongeveer 40 mensen. Vond het toen echt super mooi! Dus ben benieuwd hoe het nu zal zijn.
1 oktober naar Jason Mraz in Carré. Erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Pukkelpop geweest. Ondanks het rotweer een persoonlijk record verbroken en de benen uit m'n lijf gelopen om zoveel mogelijk te zien.



Lijstje!

Donderdag;



The Strypes.

Gogol bordello.

The Kooks.

Editors.

Kelela.

Magnus.

Kyle gass.

Perfect pussy. Vreselijk.

Mac demarco.

Die antwoord.

Camo & krooked.

Outkast, Heya!

St. Lucia.

Hozier.



Vrijdag;

Lonley the Brave.

Nick Waterhouse.

The van Jets.

Other Love

Kadaver

Flatcat.

Tinie Tempah

The National

Macklemore

Cage the Elephant

The Cat Empire

Tom Odell

James Holden

Bloody Beetroots

Wovenwar

A day to remember

XXYYXX



Zaterdag;

Altrego

You me at six

Bo Saris

Chrome Brulée

Glass Animals

Fink

Willow

Uncle acid and the deadbeats

Jimmy eat world

Snoop dogg

Kelis

Portishead

Queen of Stone age

Calvin Harris

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven