Entertainment alle pijlers

Lois en River Hoeboer

20-05-2007 11:25 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de tweeling uit Holland Next Top Model op een paar foto's van een spijkerbroekmerk. Zo te zien hebben ze dus wel een paar opdrachten gekregen dankzij t programma. Ik vind ze wel fotogeniek als ze samen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er niks aan.

Denk ook dat ze op moeten passen met (teveel) samenwerken. Voor ze het weten hebben ze last van het 'Olsen syndroom' en doen ze niks meer als individu.
Alle reacties Link kopieren
Vind de broeken mooier dan de meiden. Ze hebben iets agressiefs vind ik.
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren
Ze komen op de foto's precies over zoals ze in de serie waren, arrogant en het is zelfs net of je ze steeds fok enzo hoort roepen.........
Alle reacties Link kopieren
Arrogant en agressief idd...geen sympathieke uitstraling in ieder geval. Waarschijnlijk zijn ze los van elkaar al helemaal niet meer interessant, dus daar moeten ze het van hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze bloedmooi, maar niet zo fotogeniek genoeg. Ze knallen niet van de foto af. Gewoon geen echte uitstraling denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Nee inderdaad. Best leuke foto dit, maar voor op het dressoir. Ik vind dit absoluut geen modellenfoto.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een van de twee bij die FHM verkiezingen....Zo populair zijn ze toch niet....
Alle reacties Link kopieren
Nee inderdaad. Best leuke foto dit, maar voor op het dressoir. Ik vind dit absoluut geen modellenfoto.
Rare lege blik van River (?)
Alle reacties Link kopieren
waren deze foto's niet al gemaakt voordat ze aan de serie meededen? ik had gezien dat ze toen ook al wat opdrachtjes gedaan hadden.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben best wel iets. Maar mogen best wat doen aan hun gezichtsuitdrukking. Vaak hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me ook zorgen om hun energielevel :P
Alle reacties Link kopieren
Heten die meiden Lois en River Hoebroek?? Wat een aparte voornamen en wat een aparte combinatie met de achternaam. Die ouders dacht zeker: ach, later als ze trouwen krijgen ze toch een andere achternaam...



Ik vind ze wel mooi op de foto's staan trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ohw, Hoeboer zie ik nu. Maar dan vind ik de voornamen nog steeds voor geen meter bij de achternaam passen.
Alle reacties Link kopieren
sinds wanneer moet een voornaam bij een achternaam passen, het is toch een roepnaam. Mijn dochter heet ook Loïs en bij de naamskeuze destijds hebben we echt niet nagedacht of het bij onze achternaam paste.



weer on topic

vind het mooie meiden maar inderdaad hebben ze niet de uitstraling die een echt top model zou moeten hebben, anders hadden ze wel gewonnen toch? :)
Afschuwelijke meisjes vind ik het, nare uitstraling hebben ze (als je al van uitstraling kunt spreken).
Alle reacties Link kopieren


sinds wanneer moet een voornaam bij een achternaam passen, het is toch een roepnaam. Mijn dochter heet ook Loïs en bij de naamskeuze destijds hebben we echt niet nagedacht of het bij onze achternaam paste.



weer on topic

vind het mooie meiden maar inderdaad hebben ze niet de uitstraling die een echt top model zou moeten hebben, anders hadden ze wel gewonnen toch? :)




Hoezo sinds wanneer? Wat voor antwoord verwacht je op die vraag?

Ik heb wel gekeken of de voornaam een beetje 'lekker bekte' bij de achternaam. Het lijkt me toch wat prettiger als een kind in de klas opgenoemd wordt, zich ergens moet voorstellen of later een baan heeft en de telefoon moet aannemen op zijn/haar werk dat het dan een beetje klinkt.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb zeker wel opgelet of de voornamen én de achternaam van m'n kinderen bij elkaar pasten. Je noemt je kinderen toch niet: Peter Selie???

Of Bart Smit??? Of Hans Worst??? :D



En die tweeling? Wel mooi...maar ze kijken zó chagerijnig en ongeïnteresseerd dat ze spuuglelijk zijn!
Alle reacties Link kopieren
én je moet op de initialen letten...haha straks zijn de initialen een of ander schuttingwoord, dat wil je toch ook je kinderen niet aandoen?
Alle reacties Link kopieren
Laat ik nou een Peter Selie én een Bart Smit kennen:D



De dames kijken mij ook veel te chagrijnig. Zo arrogant. Daardoor vind ik ze sowieso al niet mooi. Verder ook niet trouwens, veel te dun en van die holle ogen en neusgaten.
Alle reacties Link kopieren


Nou, ik heb zeker wel opgelet of de voornamen én de achternaam van m'n kinderen bij elkaar pasten. Je noemt je kinderen toch niet: Peter Selie???

Of Bart Smit??? Of Hans Worst??? :D





:D

:D

:D en dan ken ik serieus nog iemand die Matt Ras heet! En nee tis geen afkorting van Matthijs ofzo.



Ontopic: Wie is River en wie is Lois nu? Ik heb dat programma elke week gekeken, op tv kon ik ze ondertussen uit elkaar houden, maar verdorie, het gaat wéér mis hier ..... wie is wie?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die in het zwarte shirt River
Alle reacties Link kopieren
Met die slag in het haar zie ik ineens wel wat overeenkomst met Olsen twins...
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen ook echt maar EEN gezicht trekken als ze poseren... helaas is dat niet bepaald een vriendelijk gezicht.... Als ze zo spijkerbroeken moeten verkopen....
Alle reacties Link kopieren


Heten die meiden Lois en River Hoebroek?? Wat een aparte voornamen en wat een aparte combinatie met de achternaam. Die ouders dacht zeker: ach, later als ze trouwen krijgen ze toch een andere achternaam...



Wat een ongelooflijk ouderwetse redering. Ik was dit jaar 12,5 getrouwd, maar heb gewoon mijn 'eigen' achternaam gehouden. En zo zijn er heel veel vrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven