Log nu in om te reageren
  1. Ik denk dat Richelle tegen elke man 'ja' had gezegd.
  2. quote:
    Evenaar schreef op 20 april 2017 @ 10:03:
    [...]

Tja, ik vind als je het in je programma steeds hebt over 'de wetenschappers' en 'de wetenschap' dat je daarmee echt wel de indruk wekt dat het gaat om mensen die zoals jij zegt een wetenschappelijke carrière ambiëren. Ik ga dan wel uit van mensen die minimaal gepromoveerd zijn. Dat vind ik het programma suggereren en de opzet vraagt daar ook om. Maar goed, dat kan ook mijn referentiekader zijn. Ik heb veel drs-en om me heen en ook vrij veel dr's, en die laatste groep vind ik qua werk dat zij doen veel meer passen in de termen 'experiment', 'vanuit wetenschappelijk oogpunt' en al die dingen die ze steeds in het programma noemen.
    Als het echt wetenschappellijk zou zijn zou je bv ook vergelijken met een 0-groep, dus met mensen die je echt helemaal willekurig bijelkaar zet. En dat is moreel-ethisch helemaal onverantwoordelijk.
  3. quote:
    fietsertje schreef op 20 april 2017 @ 11:06:
    [...]

Als het echt wetenschappellijk zou zijn zou je bv ook vergelijken met een 0-groep, dus met mensen die je echt helemaal willekurig bijelkaar zet. En dat is moreel-ethisch helemaal onverantwoordelijk.
    Misschien is dát het geheim achter Richelle's en Jeroen's match: zij zijn de 0-groep!
  4. quote:
    lila01 schreef op 20 april 2017 @ 11:05:
    [...]Voor iedereen in de huiskamer is het duidelijk dat hij echt geen fysiek contact met haar wil. Maar ze blijft zichzelf maar opdringen. Als het andersom was geweest hadden we het aanranding genoemd. Jeroen heeft het voorzichtig en subtiel geprobeerd, zonder effect. Pas toen hij het zo hard zei, viel het kwartje

Ha. Ha..Dat vond Renate dus ook...
    grasklokje wijzigde dit bericht op 20-04-2017 12:30 met 52%
  5. quote:
    grasklokje schreef op 20 april 2017 @ 12:27:
    [...]

Als Johan al haar kant op ademde voelde ze zich al zowat aangerand

Great minds think alike. Stupid ones do, too.
  6. quote:
    grasklokje schreef op 20 april 2017 @ 12:27:
    [...]

Met het verschil dat Johan zich niet opdrong.
  7. quote:
    vivamien schreef op 20 april 2017 @ 12:38:
    [...]

Met het verschil dat Johan zich niet opdrong.
    Gelukkig maar, dat had Johan niet overleefd :whipp:
  8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. quote:
    patsy--stone schreef op 20 april 2017 @ 10:39:
    [...]

Nou ik denk dat we het hier in ieder geval allemaal over eens zijn: daar had Jeroen geen last van!
    Nee idd. Maar het is ook niet zo zwart/wit als ik zei.

Respect voor een ander begint bij jezelf -Loesje
  10. Ik denk dat Richelle een goed hart heeft maar erg beschadigd is en onzeker geworden is.
    Ik hoop voor haar dat zij eruit kan komen met zichzelf :flower:
  11. quote:
    lila01 schreef op 20 april 2017 @ 11:06:
    Ik denk dat Richelle tegen elke man 'ja' had gezegd.
    Dit is toch het hele concept? Iedereen " moet" ja zeggen.
  12. Richelle is nog maar 24. Jeroen is nog maar 26.

Richelle moet gewoon een psycholoog raadplegen als ze problemen heeft.
    Jeroen heeft geen zin om deelgenoot gemaakt te worden of medeplichtige.
    Hij laat het haar probleem zijn.

Ja, alleen Paul heeft nee gezegd. Maar niet tegen Ellen, maar tegen het programma en zijn deelname.
    Ik begin hem toch anders te zien. Die deed het dus wel. Hij zei nee.
    Ellen en hij zijn buiten beeld gebleven.
    Toch wel leerzaam zo'n programma.

Alleeeen ....... :'-( ...... hoe kom ik nu aan die ideale en op wetenschappelijke en ambachtelijk gevonden wijze partner. :-O

X-D Ik ga lekker de kroeg in. Wie weet hangt daar nog een lekker ding over de bar heen. :cheers:
    Ik drink zelf niet en dus zal het wel goed komen. :hug:

In café hoef ik ook niet met iedereen te praten. Goede voornemen = elk uur. Ga even aan zelfreflexment doen. Soort van APK. :)
  13. Great minds think alike. Stupid ones do, too.