Entertainment alle pijlers

Mattie niet de vader van de tweeling #heftig

02-05-2016 09:51 1687 berichten
Vanmorgen las Wietze deze brief voor





brief Mattie



Ik ben zelf sprakeloos, wat een heftig nieuws. Verschrikkelijk voor Mattie en zoals hij zelf aangaf in de brief : er zijn alleen maar verliezers.
Ja vreselijk he, wat zal die man zich verloren voelen
Alle reacties Link kopieren
Ik zat het ook net te lezen.. echt vreselijk nieuws voor hem.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Loopt al in een ander topic



Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 3
Ja die ene foto van hem toen met de Engelse tekst : echte vaders maken tweelingen , krijgt een hele rare nare lading.
Ik las het ook net op Facebook. Het moet verschrikkelijk zijn, al die tijd je zo'n zorgen maken om je kindjes die veel te vroeg geboren zijn en dan blijkt dat het niet jouw kinderen zijn. Hoe moet je daar op reageren, wat moet je daar mee.
Wow bizar.

Hoe zou hij daar achter zijn gekomen?

Bloedtransfusie en kind bleek ab te hebben terwijl hij 0 had?
Alle reacties Link kopieren
wat een nachtmerrie....
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Zecora dat vraag ik mij ook af.



Pretzel dat wist ik niet
Wat erg voor hem!
Arme arme man, mijn hemel hoe moet hij dat ooit te boven komen. Het ultieme bedrog, wat een verschrikkelijk mens die vrouw. Hoe kàn je echt waar. !!! En het lijkt erop dat Mattie er 'per toeval' door de vroeggeboorte is achtergekomen dus blijkbaar had ze niet eens het lef hem dit te vertellen toen ze wist dat ze zwanger was. Walgelijk, ik ben blij dat die Kirsten niet mijn dochter is. Die arme meisjes ook.
quote:SuperWijf schreef op 02 mei 2016 @ 09:57:

Zecora dat vraag ik mij ook af.



Pretzel dat wist ik nietMisschien vragen of ze even samen gevoegd kunnen worden ? Is wat duidelijker denk ik nu hop ik op en neer ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat een super volwassen reactie van hem. Ik hoop dat de goegemeente zijn/ haar mond en oordeel voor zich houdt zodat hij en vrouw dit kunnen oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Het was toch zijn ex?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Pretzel dat de info van t andere topic hier bij in komt bedoel je ?
Alle reacties Link kopieren
Nou de oordelen en scheldwoorden vliegen je om de oren als je op Facebook de reacties leest..

Wat dit soort dingen betreft heb ik zo'n ontzettende hekel aan social media, dat iedereen maar te pas en te onpas zijn mening geeft.

Deze mensen hebben het al zwaar genoeg.
Walgelijk, wat wreed....waar hij allemaal doorheen is gegaan als vader van deze kinderen en dan dit. Niet te snel oordelen, pff....het hele verhaal heb je niet, maar goed. De grond zal onder zijn voeten vandaan zijn gevallen. Wat een ellende
quote:hkgirl schreef op 02 mei 2016 @ 10:02:

Arme arme man, mijn hemel hoe moet hij dat ooit te boven komen. Het ultieme bedrog, wat een verschrikkelijk mens die vrouw. Hoe kàn je echt waar. !!! En het lijkt erop dat Mattie er 'per toeval' door de vroeggeboorte is achtergekomen dus blijkbaar had ze niet eens het lef hem dit te vertellen toen ze wist dat ze zwanger was. Walgelijk, ik ben blij dat die Kirsten niet mijn dochter is. Die arme meisjes ook. Wat een walgelijke veroordeling al weer. Ken je ze persoonlijk, zo nee, houd je vooroordelen dan voor jezelf.
quote:mary57 schreef op 02 mei 2016 @ 10:08:

[...]





Wat een walgelijke veroordeling al weer. Ken je ze persoonlijk, zo nee, houd je vooroordelen dan voor jezelf.Precies dat is ook wat Mattie zelf vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo rot voor hem.

Ik heb het allemaal gevolgd: de blijdschap dat ze 2 kinderen zouden krijgen. De vroeggeboorte, en nu dit..



Je zou het maar meemaken...
Wat een ongelooflijke rotstreek van die vrouw. Ik heb zoiets in de familie meegemaakt en dit trekt ongelooflijk diepe wonden. Het is een geluk bij een ongeluk dat ze er zo vroeg achter zijn gekomen. Nul komma nul begrip voor deze vrouw.
quote:mary57 schreef op 02 mei 2016 @ 10:08:

[...]





Wat een walgelijke veroordeling al weer. Ken je ze persoonlijk, zo nee, houd je vooroordelen dan voor jezelf.Nou sorry, ik ken ze niet, maar al zou ik ze wél kennen dan nog heb ik geen aardig woord voor haar over. Wat verschrikkelijk voor Mattie. Je kunt je gewoon niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dit altijd onder de pet houden. Loeders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 02 mei 2016 @ 09:54:

Loopt al in een ander topic



Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 3Is dan toch wel het verkeerde topic, kinderen zijn al geboren.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
quote:onnohoestsiroop schreef op 02 mei 2016 @ 10:05:

Wat een super volwassen reactie van hem. Ik hoop dat de goegemeente zijn/ haar mond en oordeel voor zich houdt zodat hij en vrouw dit kunnen oplossen.Hij heeft zijn eigen oordeel al geveld; het is nu zijn ex.
quote:SuperWijf schreef op 02 mei 2016 @ 10:06:

Pretzel dat de info van t andere topic hier bij in komt bedoel je ?Ja of deze bij d andere die liep al eerder .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven