Entertainment alle pijlers

McLeod"s Daughters

29-08-2006 21:47 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie weet waneer McLeod's Daughters weer begint? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
In het voorjaar van 2007 worden er nieuwe afleveringen van "McLeod's Daughters" uitgezonden op NET 5.





Heb deze info van net5.nl

Helaas duurt het nog lang, vind het zelf ook een leuke serie. In eerste instantie zouden ze weer in het najaar beginnen en nu is het opeens weer het voorjaar 2007 geworden:@
Alle reacties Link kopieren
Op de site van Net 5 staat voorjaar 2007. Maar dit is al een keer of tig veranderd. Ze krijgen de rechten niet rond
Jammer, ik vond het ook wel leuk. Had verwacht dat het binnenkort weer zou beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog zo iemand die iedere avond klaarzat voor australie. ;)

Het goede nieuws is dat we in het voorjaar twee seizoenen achter elkaar krijgen (de rechten zijn inmiddels rond heb ik gelezen)

Wordt ook wel tijd ook, ben heel benieuwd hoe het afloopt met Tess en Nick met de kersverse baby!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon ook niet wachten maar kwam vorige week de dvd van het eerste seizoen tegen bij Bol.com. Die viel gisteren dus op de deurmat. Kan ik lekker kijken wanneer ik t wil. (was lang niet altijd op tijd thuis namelijk)



Liefs Venus
Alle reacties Link kopieren
*** rent hard weg naar bol.com***
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws! Ik las net op Net5 dat McLeods daughters vanaf zaterdag 23 sep. om 19.30 wordt uitgezonden. Serie 5 gaan ze uitzenden (ik ken de meeste al, was vorig jaar in Sydney). Ik ga zeker kijken!
Alle reacties Link kopieren
Hey, dankje Usagirl.. Ik kan niet wachten. Heb nu seizoen 1 gekeken, ook via bol.com besteld..
Toevallig zie ik net dat het begonnen is. Had ik het toch bijna gemist!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik het gisteren toch gemist. ;( Er was helemaal geen voorstukje te zien vorige week of zo.

Weet iemand of er nog een herhaling komt?
Alle reacties Link kopieren
Echt een hele leuke aflevering weer. Vond het geweldig! Ik heb ze gemist.
Alle reacties Link kopieren
F*ckerdef*ck, ik was nog in de (teleurgestelde) veronderstelling dat het pas begin volgend jaar weer zou beginnen. Volgende week zit ik er klaar voor, of de video wordt geprogrammeerd :D. Maar wel fijn dat ik het nu iig weet.



Misschien kan iemand kort even vertellen waar de aflevering van gister over ging?
Alle reacties Link kopieren
F*ckerdef*ck, ik was nog in de (teleurgestelde) veronderstelling dat het pas begin volgend jaar weer zou beginnen. Volgende week zit ik er klaar voor, of de video wordt geprogrammeerd :D. Maar wel fijn dat ik het nu iig weet.



Misschien kan iemand kort even vertellen waar de aflevering van gister over ging?
Tuurlijk kan ik dat:



De hele club van Drover's moet de koeien allemaal bijeen halen voor de vaccinaties. Daarom gaan ze 's morgens vroeg weg en zullen ze laat weer komen.



Tussen Tess en Nick gaat het nog steeds niet heel lekker, Tess kan niet aan Sally en Harrison wennen. Nick belooft dus 's morgens voor ze weggaan dat ze 's avonds eens lekker in bad zullen gaan.



De meiden gaan dus op weg en omdat Tess snel weer terug wil naar Nick neemt ze de beslissing om over te steken over het water in plaats van over de 'ford' te gaan, omdat dit sneller is en ze dus eerder weer bij Nick is. Uiteindelijk loopt het anders want het kalfje van Madonna, Ritchie, redt het niet over het water. Tess gaat nog naar hem op zoek, maar vind hem niet. Als ze weer bij de groep is is het al te laat om weer naar huis te gaan, dus overnachten ze in een schuurtje, de volgende morgen gaan Stevie en Tess weer zoeken en uiteindelijk vinden ze Ritchie nog ook.



Ze gaan weer richting huis en als ze thuis komt blijkt dat Tess' lama's zijn uitgebroken en Isabella heeft van de giftige oleander gegeten en is dus overleden, Dave heeft haar gevonden en begraven. Tess komt er zo dus achter dat Nick de vorige avond blijkbaar toch niet is gekomen, want hij moest bij Sally blijven omdat ze ziek was.



Als Nick dan toch bij Tess is, belt Sally, omdat Nick per ongeluk de speen heeft meegenomen. Nick moet dus terug naar Sally om dat ding te brengen. Hij gaat erheen en direct weer terug, maar hij is al zo moe dat hij niet meer kan rijden. Hij laat dus de auto staan en loopt verder richting Drover's. Tess gaat hem uiteindelijk zoeken en ziet hem half slaapdronken in de stromende regen lopen, ze stapt uit, loopt op hem af en  zoent hem.



EINDE



Verder nog een grappige scene:



's nachts in het hutje waar de meiden overnachten: Jodi vraagt aan Stevie als zij een man was wie zij dan mee uit zou nemen. Stevie antwoord in een imitatie van Dave: " Kate, because she'll listen to my vet-stories, and she's got a nice bum"



Heb me doodgelachen!
Alle reacties Link kopieren
ik kom er net achter dat het weer begonnen is..halleluja voor het zappen :D
Alle reacties Link kopieren
Ohnee! Kon ik gisteren niet kijken, ik braaf de recorder ingesteld, heb ik gewoon de verkeerde zender ingesteld! AAAAH;(

Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is? Ik baal hier goed van, ben helemaal verslaafd aan deze serie!
Alle reacties Link kopieren
Shit, met hoofdletters, heb ik dus mooi al twee afleveringen gemist?:(
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik kwam hier eigenlijk even hier kijken of iemand mij iets kon vertellen over gisteren, maar nee dus. Ik kon het ook niet zien en mijn vriend had geen banden meer om het op te nemen.



Ik baal er echt van dat ze het niet bijv. zondagochtend herhalen. Wie oh wie kan vertellen wat er is gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
ok ik zal proberen een korte samenvatting te geven, maar ben daar niet zo goed in...........dus



Dave vond een zeer verwaarloosd paard langs de weg, ging vervolgens op onderzoek uit en vond toen een wei waar nog meer verwaarloosde paarden stonde. Confronteerde de eigenaar en die vertelde dat hij er pas was komen wonen en paarden had overgenomen van de vorige eigenaar. Hij zei dat er morgen een bevriende veearts lans zou komen om ze te laten onderzoeken. Maar toen Dave weg was, gaf hij zijn manager de opdracht om de paarden af te laten maken. Manager kon dat niet en heeft Dave gewaarschuwd, hij had de paarden ergens achtergelaten, waar hij ze kon ophalen. Na enige strubbelingen is het uiteindelijk gelukt en heeft hij ze samen met stevie en alex naar een soort van rusthuis voor paarden gebracht.



Luke werd uitgedaagd door die jongen van vorige week  om opnieuw te gaan racen en gewed om de auto van de verliezer. Toen jodi daarachter kwam heeft zij de auto van Luke gesaboteerd zodat hij niet kon racen. Uiteraard kon hij dus niet rijden en was hij zijn auto kwijt. Jodi heeft toen opgebiecht dat zij verantwoordelijk was dat de auto het niet deed. Daarop werd hij zo kwaad dat hij het heeft uitgemaakt.

Ondertussen is Jodi ook nog ontslagen door Stevie omdat ze telkens te laat kwam omdat de wekker bij Luke het steeds niet deed.



Net toen Sally met de baby wilde vertrekken kreeg sally ademhalingsproblemen. Longembolie, zij is opgenomen in het ziekenhuis en Nick heeft de baby mee naar huis genomen.......



to be continued............



Ik geloof dat ik de belangrijkste dingen wel heb gehad..
Alle reacties Link kopieren
Manipulerend kreng die Sally.... die wil gewoon dat Nick bij haar blijift...



Waarom praten Nick en Tess zo snel al weer over samenwonen??? Ik heb het vorige week gemist. Ik dacht dat hij bij haar weg was....



:R
Bumper dankje voor je samenvatting. Volgende week weer kijken (of opnemen)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gisteren niet gezien........ degene die het voor mij opgenomen had, heeft de aflevering zojuist voor mijn ogen (per ongeluk) gewist.;(



Wie kan mij deze keer een samenvatting geven?
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder had 1 aflevering opgenomen en gisteren zitten kijken.

Vind het weer erg leuk om te kijken, heb weer zitten lachen en weer mee gehuilt met tess. Van mij mag het wel elke dag inplaats van 1 keer in de week.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gelukkig wel weer gezien, even kijken het ging zo'n beetje als volgt...



Sandra is weer terug. Nick en Alex zagen haar en zeiden dit tegen Harry. Toen Harry thuiskwam zag hij haar auto al staan en begon al te bedenken wat voor liefs hij ging zeggen, op hetzelfde moment zie je Sandra binnen ook bedenken wat voor liefs zei gaat zeggen. Op het moment dat Harry dan binnenkomt loopt het gesprek helemaal niet zoals ze willen en Sandra gaat boos weg.

Sandra heeft een bod gekregen voor haar ranch en overweegt dit aan te nemen, maar ze wilt een goede reden hebben om dit te doen.

Harry denkt dat die man die Sandra het bod heeft gedaan haar aan het versieren is en wordt jaloers en boos op Sandra. De ruzie wordt alleen maar erger tussen hun.

Ondertussen is Harry al bij Tess geweest en Sandra bij Nick en hun hebben allebei gezegd nog veel van elkaar te houden, maar dat de ander dit moet zeggen.

Uiteindelijk komt er een vergadering van de bond (waar Harry voorzitter van is) omdat er een paar zijn die vinden dat Harry zijn functie niet verdient. Wanneer ze gaan stemmen zijn er 7 tegen en 7 voor. Dan nemen Tess en Nick Sandra en Harry mee naar binnen en daar wordt alles uitgepraat en alles is weer goed en Harry mag in zijn functie blijven.



Jody heeft nog steeds geen werk. Kate heeft een deal gemaakt met Stevie en Alex, ze gaan poolen, als Jody en Kate winnen (zonder dat Jody dit weet) dan krijgt Jody haar baan terug. Kate kan er helemaal niks van, ze had nog nooit eerder gepoold. Dave legt even op zijn manier uit hoe het moet, en als Kate dan een bal in het gat krijt dan kust ze Dave vol op z'n mond. Uiteindelijk verliezen ze net van Stevie en Alex. Kate baalt en zegt dat ze het Jody zo had gegund, dit hoort Jody en vraagt wat ze had gegund. Als ze hoort wat de weddenschap is wordt ze boos. Stevie bied toch haar excuses aan en bied haar toch d'r oude baan terug, maar Jody weigert dit.



Verder is er tussen Tess en Nick weinig gebeurd, Tess had de waterpokken en kon dus niet met Nick afspreken omdat hij de baby nu heeft. Dus die belden elkaar steeds.



Ik geloof dat ik het zo wel een beetje had. Sorry als ik wat vergeten ben....



Liefs
Alle reacties Link kopieren
dank je,  meisje!!





Hebben ze niet laten zien hoe nu met Sally is in het ziekenhuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven