Entertainment alle pijlers

Meerdijk; het gat waar alles kan

14-01-2017 08:20 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Linda trouwt met Anton, maar

Goede tijden, slechte tijden

Krikt met Bill, dat is toch raar?



Goede tijden, slechte tijden

Thijs is toch de pa van Ted

Goede tijden, slechte tijden

Rikki is gewoooooooon een slet



Waarom we kijken weten we eigenlijk nog steeds niet.

Misschien omdat het zo lekker is om te zeiken.

Zeik Kijk je mee?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ok ben ik de enige die Noud schattig vind?
Nee volgens mij vinden veel mensen Noud een lieverdje
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 16 januari 2017 @ 20:14:

Hoop dat Anton er snel achter komt.Nou denk dat pasnna paar afleveringen dat Anton erachter komt wat zijn kersverse bruid heeft uitgespookt
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 16 januari 2017 @ 20:21:

Nee volgens mij vinden veel mensen Noud een lieverdjeInderdaad maar sinds een paar weken vind ik het een knappe man worden, hij lijkt wat breder te zijn geworden in de schouders en zijn gezicht staat wat volwassener.
Alle reacties Link kopieren
Awww arme Noud

[
Het is net Michael Jackson zo.
Ik vind de nieuwe techniek van beelden tonen in de verhaallijn van Sjoerd echt enorm irritant. En de terug en vooruitblikken ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 16 januari 2017 @ 20:43:

Ik vind de nieuwe techniek van beelden tonen in de verhaallijn van Sjoerd echt enorm irritant. En de terug en vooruitblikken ook.

Ik niet, ik vind het juist wel mooi.

Zoals hij met Noud praatte, en dan die beelden van hem en Aysen ertussendoor.

Net als toen die aflevering dat ze Thijs en Aysen vertelden dat Teddy niet van Thijs was.

Dat liep ook door elkaar. Echt gaaf vond ik dat.



Ik baal een beetje, want ik heb vandaag helemaal niks te zeiken.

Oké, Sam blijft irritant, maar ik vind haar nu te zielig om lelijk over haar te doen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 16 januari 2017 @ 21:23:

[...]



Ik niet, ik vind het juist wel mooi.

Zoals hij met Noud praatte, en dan die beelden van hem en Aysen ertussendoor.

Net als toen die aflevering dat ze Thijs en Aysen vertelden dat Teddy niet van Thijs was.

Dat liep ook door elkaar. Echt gaaf vond ik dat.



Ik baal een beetje, want ik heb vandaag helemaal niks te zeiken.

Oké, Sam blijft irritant, maar ik vind haar nu te zielig om lelijk over haar te doen.





Sterker nog, ik was vandaag voor het eerst sinds eeuwen weer eens echt benieuwd wat er zou gaan gebeuren....

het moet niet gekker worden hoor



En ja, ik vind het ook een verbetering, die innovaties qua regie enzo.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Denken we trouwens nog steeds dat die abortus helemaal niet heeft plaatsgevonden?
Alle reacties Link kopieren
Titta nee nu denk ik toch wel dat het kindje echt weg is. Ik vind Aysen wel mild naar Sjoerd toe. Had echt verwacht dat ze keihard van zich af zou bijten, maar ze praat gewoon met hem. Misschien komt het nog goed.. en Rikki is een stomme doos (sjoerd ook hoor).
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 16 januari 2017 @ 19:23:

Vanaf 2 maart.Dank!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 16 januari 2017 @ 11:36:

Jezus wat acteert die Babette van Veen slecht zeg.



Hahaha echt he?! Vond ik al vanaf het begin dat ze weer terug is!



Ik ben de aflevering van vandaag nu aan het terug kijken, spannend allemaal hoor!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 16 januari 2017 @ 20:43:

Ik vind de nieuwe techniek van beelden tonen in de verhaallijn van Sjoerd echt enorm irritant. En de terug en vooruitblikken ook. Ik moet er ook nog erg aan wennen. Ben al jaren gewend met één oog te kijken maar nu moet mijn andere oog ook in actie komen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Calamitycat schreef op 16 januari 2017 @ 22:25:

[...]



Ik moet er ook nog erg aan wennen. Ben al jaren gewend met één oog te kijken maar nu moet mijn andere oog ook in actie komen.Precies, ik moet steeds denken aan een blind iemand die ooit vertelde dat hij GTST "keek" omdat dat goed te volgen was. Nou, dat zit er nu dus niet meer in.
Ik vind het niet meer ontspannen kijken. Misschien in de toekomst als het vaker voorbij gekomen is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 16 januari 2017 @ 22:41:

[...]



Precies, ik moet steeds denken aan een blind iemand die ooit vertelde dat hij GTST "keek" omdat dat goed te volgen was. Nou, dat zit er nu dus niet meer in.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 16 januari 2017 @ 20:08:

[...]





Ik quote jou even, maar ik lees dat verschillende mensen het hebben over de 'eerder die dag' in de aflevering waar Linda met Bill van bil gaat.

Maar hebben jullie allemaal gemist dat gtst het al een keer eerder heeft gedaan? Toen Max zomaar ineens bij Malena naar binnen kwam wandelen aan het begin van de aflevering, toen was er ook een 'eerder die dag', maar daar lees ik helemaal niemand over.Sorry, die heb ik dan compleet gemist blijkbaar... Maar toch is het een andere stijl dan de afgelopen jaren, dus ik blijf erbij dat er een nieuwe schrijver in het team zit...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
En Noud is lief idd. maar dat vond ik altijd al, begrijp me niet verkeerd hij zou mijn zoon kunnen zijn

maar ik vind het zo schattig als hij "hallo oma" zegt tegen Laura. Alleen wens ik hem dan wel steeds een leukere oma toe
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Waar vind ik een Noud in real life?
quote:daenerys79 schreef op 16 januari 2017 @ 23:22:

[...]





Sorry, die heb ik dan compleet gemist blijkbaar... Maar toch is het een andere stijl dan de afgelopen jaren, dus ik blijf erbij dat er een nieuwe schrijver in het team zit... Dat moeten de schrijvers toch als hint zien dat er mensen zijn die door de nieuwe manier van presenteren een gebeurtenis dat 2 keer uitgezonden wordt mist.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Noud is erg lief hoor, maar ook een zijen sok van de bovenste plank. Om over zijn kapsel nog maar te zwijgen.
Nothing happens for a reason
quote:juliet64 schreef op 17 januari 2017 @ 16:05:

Ja, Noud is erg lief hoor, maar ook een zijen sok van de bovenste plank. Om over zijn kapsel nog maar te zwijgen.Dat staat in het contract van gtst. De jeugd moet een totaal aantal centimeters aan haar hebben. ofwel heel lang haar en dan mag je je scheren ofwel verdeeld op hoofd en onder de neus.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 17 januari 2017 @ 16:05:

Ja, Noud is erg lief hoor, maar ook een zijen sok van de bovenste plank. Om over zijn kapsel nog maar te zwijgen.

Mijn idee.

Hij is echt TE soft.

En zwijgen is inderdaad het beste, waar het zijn coupage betreft.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Calamitycat schreef op 16 januari 2017 @ 22:25:

Ik moet er ook nog erg aan wennen. Ben al jaren gewend met één oog te kijken maar nu moet mijn andere oog ook in actie komen.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven