Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:



1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?



Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:puzzelstukje schreef op 10 januari 2013 @ 20:43:

Door jullie obsessie voor de (niet aanwezige) nek van Rik, vergeten jullie dat de arme lobbes ook een stel ogen mist en dagelijks rondloopt met vet sliertenhaar...

Oh sorry!



Vraag me btw af hoe het vroeger gesteld was met zijn nek en ogen. Toen ik op de middelbare school zat was ie HOT. (iemand zin om een foto te zoeken?)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Whoooeeeehooooeee, gevonden.



http://vidgrids.com/anita-dendermonde



Ik zie toch echt een soort van nek waar dat strikje om zit. En relatief schoon haar. Alleen niet echt ogen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
stem op het vivawoord van 2032: sneerleverworst. omdat ook Moredyke baat heeft bij sneerleverworsten die men elkaar kan uitdelen.
Lees mee!



Aysen heur haar is trouwens van coupe strak naar los gegaan...wat zegt dat over de verhaallijn die zij gaat krijgen ?
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Rukkie die is heel vaak boos

Goede tijden, slechte tijden

Het is en blijft een domme doos



Goede tijden, slechte tijden

Niemand heeft Rik's nek gezien

Goede tijden, slechte tijden

Is die nek ontploooooooft misschien?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Die Rosemarijn mag van mij ook wel weer inpakken...erger me nu al dood aan dat kind!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat de verhaallijn van die Rozemarijn ook gister alweer tot een einde is gekomen :D
Lotte, bravo!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 11/12 jaar was en mijn smaak nog niet ontwikkeld (= sterk onderontwikkeld) was heb ik wel eens verjaardagskaart naar Rik gestuurd. Ik kreeg netjes post terug met een foto met handtekening. Ik heb hem bewaard, maar ligt ergens diep weggestopt. In ieder geval herinner ik mij dat hij op die foto nog een nek en ogen had. Deze zijn dus later pas verdwenen, misschien tijdens zijn periode in Amerika. Probeerde hij zich als acteur zonder nek en ogen te onderscheiden van de massa andere acteurs.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucifer1983 schreef op 10 januari 2013 @ 20:13:

Even een paar hersenspinsels/vragen:



-Rik moet maar geen ongeluk krijgen, want hoe krijgen ze in godsnaam bij hem een nekkraag om?

Zo'n kraag is bij hem niet nodig.

Aan een lichaamsdeel wat je niet hebt, kun je immers ook geen letsel oplopen
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:zwerfkipje schreef op 11 januari 2013 @ 07:04:

Lees mee!



Aysen heur haar is trouwens van coupe strak naar los gegaan...wat zegt dat over de verhaallijn die zij gaat krijgen ?



Hoop dat ze uit de serie gaat

zou wel heel erg fijn zijn als die oprot
Dat gaat synchroon met haar softer worden. Sinds ze met Bing is, was eerst de gel eral uit en nu met het haar half los ...
Alle reacties Link kopieren
Haar softer of niet, ze heeft nog steeds een bek als een scheermes
De naam Bram is vorig jaar van plaats 16 naar 2 gestegen onder de jongensnamen....
Alle reacties Link kopieren
quote:anno1984 schreef op 11 januari 2013 @ 17:02:

Toen ik 11/12 jaar was en mijn smaak nog niet ontwikkeld (= sterk onderontwikkeld) was heb ik wel eens verjaardagskaart naar Rik gestuurd. Ik kreeg netjes post terug met een foto met handtekening. Ik heb hem bewaard, maar ligt ergens diep weggestopt. In ieder geval herinner ik mij dat hij op die foto nog een nek en ogen had. Deze zijn dus later pas verdwenen, misschien tijdens zijn periode in Amerika. Probeerde hij zich als acteur zonder nek en ogen te onderscheiden van de massa andere acteurs.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yogayup schreef op 11 januari 2013 @ 19:28:

Haar softer of niet, ze heeft nog steeds een bek als een scheermes en zo is het maar net!
Goede tijden, slechte tijden,

Rik die leeft zonder nek

Goede tijden, slechte tijden,

wie slaat Janine op haar bek



Goede tijden, slechte tijden,

Jeff zijn benen zonder gevoel

Goede tijden, slechte tijden,

Nu moet hij in een roholstoel
nou, daar gaan we hoor.
hello everybody!
Alle reacties Link kopieren
quote:puzzelstukje schreef op 10 januari 2013 @ 20:44:

[...]





Ik geloof niet dat iemand daar rouwig om zal zijn...Denk het ook niet ik in ieder geval niet word al moe van zijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 11 januari 2013 @ 12:42:

Goede tijden, slechte tijden

Rukkie die is heel vaak boos

Goede tijden, slechte tijden

Het is en blijft een domme doos



Goede tijden, slechte tijden

Niemand heeft Rik's nek gezien

Goede tijden, slechte tijden

Is die nek ontploooooooft misschien?Geweldig hahahahahaha
hahahaha
bijanka gaat er es goed voor zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucifer1983 schreef op 11 januari 2013 @ 20:10:

hello everybody!

Hello Lucifer



Oh jee heb je Rukkie weer met ik vind het heel erg voor je ja ja dikke neus
Waarom doet Mike me aan een aapje denken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven