Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 10:20:

[...]





Lijkt mij niet, dj's worden niet slecht betaaldToch niet voor de smaak? Die dingen smaken echt afgrijselijk (vind ik)
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 07 maart 2017 @ 10:33:

Dreft (kind met raket) Met die strenge vader. Ik erger me er al heel lang aan. Gooi dat afwasmiddel in een andere fles over en laat dat kind een raket maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 01 maart 2017 @ 20:33:

Dat joch van die dreft fles voor zijn raket, mag hij per direct in de vondelingenschuif?Nee, niet kind maar die strenge vader! zie hierboven
Alle reacties Link kopieren
Tmobile op de radio:



Why limit iets in het Nederlands?

Why limit nog iets in het Nederlands?



Staat echte zo knullig



Why speak deels een andere taal?
Alle reacties Link kopieren
De reclames van Vodafone vind ik vreselijk. Zoals dat uitgesproken wordt........Vaudafaun. Tenenkrommend.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me ook dood aan die reclame 'breng een zwangere vrouw niet in verleiding' door te gaan roken en/of drinken in de nabijheid van een zwangere. Wie is er nu zwanger? Ik rook niet en ik ga, ook niet toen ik zwanger was, rook happen naast een roker. What's next? Eet geen broodje filet americain naast een zwangere vrouw? Of sushi?
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me sinds deze week kapot aan de Amnesty reclame (op de radio).



Over dat de collecte misschien vervelend is, maar [insert verschrikkelijke situatie] is nog veel erger!



Bah bah bah wat een manipulatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Uiltje66 schreef op 09 maart 2017 @ 12:08:

Ik erger me sinds deze week kapot aan de Amnesty reclame (op de radio).



Over dat de collecte misschien vervelend is, maar [insert verschrikkelijke situatie] is nog veel erger!



Bah bah bah wat een manipulatie.Ik ook. Vind het een prima club die goed werk verricht maar dat neerbuigende toontje vind ik vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 07 maart 2017 @ 12:02:

[...]





Met die strenge vader. Ik erger me er al heel lang aan. Gooi dat afwasmiddel in een andere fles over en laat dat kind een raket maken!Goh, draait die nog steeds? ergerlijk inderdaad
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Die reclame over schimmel. 'Heb je schimmel in je badkamer? Nou, dan heb je een probleem' Goh je zou zeggen dat het toch hartstikke gezond is.. zo irritant die reclame!
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 07 maart 2017 @ 12:02:

[...]





Met die strenge vader. Ik erger me er al heel lang aan. Gooi dat afwasmiddel in een andere fles over en laat dat kind een raket maken!Nou je het zegt! Kan natuurlijk ook.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:amarna schreef op 07 maart 2017 @ 12:02:

[...]





Met die strenge vader. Ik erger me er al heel lang aan. Gooi dat afwasmiddel in een andere fles over en laat dat kind een raket maken!



Goh? Ben jij mijn moeder? Die ergert zich ook zo aan deze reclame. Vooral omdat dat jochie dat aan vader gaat vragen terwijl het nota bene zijn móeder is die staat af te wassen. Waarom vraagt hij dat niet aan haar of gaat vader soms over de flessen afwasmiddels. Overigens was diezelfde reclame met de raket twintig jaar geleden ook al op tv.



Mijn oren zijn trouwens niet erg blij met die nieuwe reclame van Oreo. Wat zingt die vader knoertvals zeg!
quote:Kwebbeltje91 schreef op 09 maart 2017 @ 19:33:

Die reclame over schimmel. 'Heb je schimmel in je badkamer? Nou, dan heb je een probleem' Goh je zou zeggen dat het toch hartstikke gezond is.. zo irritant die reclame!Nou, dan heb je een probleem..... Ik denk dan: alsof dat het belangrijkste probleem is dat ik zou kunnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 07 maart 2017 @ 12:02:

[...]





Met die strenge vader. Ik erger me er al heel lang aan. Gooi dat afwasmiddel in een andere fles over en laat dat kind een raket maken!Op mij komt die vader meer over als duidelijk ongeïnteresseerd in wat zoon wil. Hij kijkt echt zo van kind zeur niet, ik weet niet waar je het over hebt, en ik wil het niet weten ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sven Kramer die 'enerzie' zegt ook heel irritant.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Kruitvat met de Partij van de Aanbiedingen, SpotPrijzen, Pakken Vol Voordeel,... pffffff

Ik hoop dat we daar morgen vanaf zijn.
quote:AnAppleADay schreef op 14 maart 2017 @ 07:44:

Ik vind Sven Kramer die 'enerzie' zegt ook heel irritant.Ik vind Sven Kramer sowieso irritant
Alle reacties Link kopieren
quote:SinDudas schreef op 14 maart 2017 @ 09:13:

[...]





Ik vind Sven Kramer sowieso irritant



Vond ik eerst ook maar heb hem ontmoet en hij is eigenlijk heel aardig.



Maar hij kan geen energie zeggen.
Nou, zo te zien aan een reclameblok op deze site, houdt zijn vriendin zich ook al bezig met energie
Alle reacties Link kopieren
Tenenkrommend vind ik de reclame van Winston en Renate en het wasmiddel. Djiezz wat een rolbevestigende reclame anno 2017
Op het moment dat schreeuwende jongen die aftelt van 5 naar 1, gaat over een wc blok schoonmaakding.



Finish vaatwasreiniger, de prut, de viezigheid, de ieoeh( of zoiets)



Zeikvent van Trivago



Zal nog wel meer zijn, maar dit is het voorlopig.
Alle reacties Link kopieren
Mama heeft een nieuwe manier gevonden om mij te beschermen..............WC EEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In een wereld vol kinderlokkers, pedofielen, radicalen en wat niet meer wordt het kind beschermd met WC Eend.



En Nartjie ik vind Trivago ook heel irritant. Een hotel boeken op internet. Dat is lastig. NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is totaal niet lastig. Dat is superhandig en niet dankzij Trivago.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe van Tim & Tom Coronel over autoverzekeringen.

Groot feest omdat een auto 6 jaar geworden is, en nu de premie omlaag kan? Of zo.
Alle reacties Link kopieren
Die BH reclame, is dat Sloggie? Iedereen die ongevraagd daar aan zit krijgt tikken. En de eerste de beste hipster die mijn BH aantrekt krijgt minimaal een schop.
Die stomme reclame over een stank vrij toilet mag van mij ook wel van de radio.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven