Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of dat gezin van het bekende filmpje van dat Pie-Face spel ook goed betaald is of dat ze dat filmpje vrij mogen gebruiken.

Die vader en zoon gingen een hele tijd terug heel Facebook over met name omdat Pa zo grappig lachte.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 04 april 2017 @ 19:16:

Dat is mijn mama. En dat is mijn mama's mama.

Hoeveel kinderen staan er bij stil dat oma de mama van mama is

(Misschien had ik deze al genoemd maar ik blijf hem stom vinden)En dan die 'kijk-mij-eens-jong-zijn-dankzij-mijn-geweldige-anti-rimpel-creme-uitstraling' erbij, vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Truusdemier1981 schreef op 05 april 2017 @ 14:30:

[...]





En dan die 'kijk-mij-eens-jong-zijn-dankzij-mijn-geweldige-anti-rimpel-creme-uitstraling' erbij, vreselijk!bovendien: misschien was 'Mama's mama' een tienermoeder en haar dochter een jonge moeder, terwijl de ander met 35 haar eerste kreeg. Dan zijn ze gewoon vrijwel even oud.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Truusdemier1981 schreef op 05 april 2017 @ 14:30:

[...]





En dan die 'kijk-mij-eens-jong-zijn-dankzij-mijn-geweldige-anti-rimpel-creme-uitstraling' erbij, vreselijk!Vreselijk! Met dat zogenaamd-onschuldige-maar-o-zo-triomfantelijke-grijnsje !
Oral B. Zo zogenaamd amateuristisch scheef gefilmd
Alle reacties Link kopieren
De mevrouw die audicien is en haar beroep uitspreekt als: audizjien.
Alle reacties Link kopieren
dutch lease
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe reclame van h&m, met een zingende man, set me free little girl... Bbrr
Oral B, met de grootste schoonheiden hebben zo hun geheimen. Hoezo, dus als je geen schoonheid bent, heb je geen geheimen.
Alle reacties Link kopieren
Die grafstem van Spa die vertelt dat hij 4000 jaar geleden geboren is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Lenne85 schreef op 28 maart 2017 @ 18:55:

Mag ik de nieuwe reclame van Old Spice ook toevoegen? Wat een bloed irritante manier van praten heeft die man O, wat is dat een irritante reclame. Verschrikkelijk.
quote:nlies schreef op 04 april 2017 @ 19:16:

Dat is mijn mama. En dat is mijn mama's mama.

Hoeveel kinderen staan er bij stil dat oma de mama van mama is

(Misschien had ik deze al genoemd maar ik blijf hem stom vinden)Wij riepen hier in huis ook al, kreeg jij je eerste kind op je 16e?
quote:Lenne85 schreef op 28 maart 2017 @ 18:55:

Mag ik de nieuwe reclame van Old Spice ook toevoegen? Wat een bloed irritante manier van praten heeft die man Deze vind ik dus echt grappig
Eigenlijk vind ik alle reclames irritant.
quote:Kleurplaat schreef op 09 april 2017 @ 12:59:

Eigenlijk vind ik alle reclames irritant.Inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Iemand riep het hier volgens mij al maar ze hebben een ander kind bij de Jumbo. Het middelste kind, een meisje, is volgens mij vervangen door een ander kind. Ziehier: https://www.youtube.com/watch?v=6NxlOcY7760



En dan deze nu: https://www.youtube.com/watch?v=GsjUi0XAMUM
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik kon zo snel niet vinden of er al over gesproken is, maar ik vind die reclame van de plus zo raar en irritant over pasen. Het hele gezin gaat aan hrt paasontbijt en dan komt zoon binnen met zijn net opgedoken scharrel/vriendin.



Die vader kijkt naar zoon met een blik van 'goed gedaan jongen' (zo interpreteer ik het). Er zitten ook vrij kleine kinderen bij. En die stilte duurt veeel te lang. Alsof je, als je al iemand laat slapen, dat meisje meteen laat aanschuiven aan de paasontbijttafel. En alsof dat meisje dat zou doen, die sneaked snel het huis uit toch? Die moeder kijkt heel verbaasd alsof ze het er eigenlijk niet mee eens is, maar ze zegt er ook niks van.

Ik vind het maar raar allemaal. Ben ik de enige die zich aan deze reclame stoort?
Afentoe heb je nu een "reclame" waarin een persoon een christelijk symbool

in stukken scheurt, jezus of een kruis en dan staat er "in stukken" of iets in die trant.

Nou ben ik niet christelijk maar hoe haal je het in je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fishie44 schreef op 13 april 2017 @ 17:58:

Ik kon zo snel niet vinden of er al over gesproken is, maar ik vind die reclame van de plus zo raar en irritant over pasen. Het hele gezin gaat aan hrt paasontbijt en dan komt zoon binnen met zijn net opgedoken scharrel/vriendin.



Die vader kijkt naar zoon met een blik van 'goed gedaan jongen' (zo interpreteer ik het). Er zitten ook vrij kleine kinderen bij. En die stilte duurt veeel te lang. Alsof je, als je al iemand laat slapen, dat meisje meteen laat aanschuiven aan de paasontbijttafel. En alsof dat meisje dat zou doen, die sneaked snel het huis uit toch? Die moeder kijkt heel verbaasd alsof ze het er eigenlijk niet mee eens is, maar ze zegt er ook niks van.

Ik vind het maar raar allemaal. Ben ik de enige die zich aan deze reclame stoort? Volgens mij is de zoon zelf ook nog vrij jong. Jong genoeg om de avond te voren even te vragen of er een logee mag blijven
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hij is al voorbij gekomen maar die reclame van die jarige auto is natuurlijk tenenkrommend en misleidend. De premie kan omlaag ja, maar zeggen ze ook waarom? Nee natuurlijk niet. Hoe het zit is dat een auto ouder dan 5 jaar vaak niet meer all risk verzekerd hoeft te zijn maar kan degraderen naar beperkt casco. En ja, dan wordt je premie lager. Nou, hiep hiep hoera voor Allsecure zeg.
Alle reacties Link kopieren
Die nieuwe reclame van Ici Paris (dacht ik, of was 't nu Douglas) waarin dat meisje uit bed sluipt, dagcreme opdoet zodat "hij" die nog slaapt in bed, haar de allermooiste vrouw vind en voor altijd bij haar zal blijven of zoiets...Ook al kent ze hem pas 1 dag.

Echt zo erg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 20 april 2017 @ 00:22:

Die nieuwe reclame van Ici Paris (dacht ik, of was 't nu Douglas) waarin dat meisje uit bed sluipt, dagcreme opdoet zodat "hij" die nog slaapt in bed, haar de allermooiste vrouw vind en voor altijd bij haar zal blijven of zoiets...Ook al kent ze hem pas 1 dag.

Echt zo erg! Ja! En in diezelfde serie zorgt de mooie mascara of parfum ervoor dat iemand opslag krijgt. Want ja als vrouw moet je het natuurlijk van je uiterlijk hebben toch....
quote:Fishie44 schreef op 13 april 2017 @ 17:58:

Ik kon zo snel niet vinden of er al over gesproken is, maar ik vind die reclame van de plus zo raar en irritant over pasen. Het hele gezin gaat aan hrt paasontbijt en dan komt zoon binnen met zijn net opgedoken scharrel/vriendin.



Die vader kijkt naar zoon met een blik van 'goed gedaan jongen' (zo interpreteer ik het). Er zitten ook vrij kleine kinderen bij. En die stilte duurt veeel te lang. Alsof je, als je al iemand laat slapen, dat meisje meteen laat aanschuiven aan de paasontbijttafel. En alsof dat meisje dat zou doen, die sneaked snel het huis uit toch? Die moeder kijkt heel verbaasd alsof ze het er eigenlijk niet mee eens is, maar ze zegt er ook niks van.

Ik vind het maar raar allemaal. Ben ik de enige die zich aan deze reclame stoort?



Nee. Ik vind het heel raar dat iedereen het maar de normaalste zaak van de wereld vindt dat er opeens een wildvreemde meid 's nachts is blijven slapen en 's ochtends aan tafel aanschuift.



Op de radio is nu een reclame waarin mensen vertellen waar ze gelukkig van worden en die is heel stereotype. De mannen zeggen dingen als: mijn vrienden, vakantie en een avond op een terras. En wat zeggen de vrouwen? Mijn kind en shoppen.
Alle reacties Link kopieren
De reclame van de Lidl, over hun twintigjarig bestaan. Wéér die uitgekauwde formule die ook al door Nationale Nederlanden, ING en vast nog veel meer is uitgemolken. Compilatie van "de Nederlander" in allerlei hoedanigheden en omstandigheden, gedragen mannenstem en pianomuziekje eronder. Gaap.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 20 april 2017 @ 00:22:

Die nieuwe reclame van Ici Paris (dacht ik, of was 't nu Douglas) waarin dat meisje uit bed sluipt, dagcreme opdoet zodat "hij" die nog slaapt in bed, haar de allermooiste vrouw vind en voor altijd bij haar zal blijven of zoiets...Ook al kent ze hem pas 1 dag.

Echt zo erg! Je hebt deze reclame in 3 verschillende varianten, alledrie even irritant. Vreselijke reclame inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven