Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ook die Antikal reclame, nu ruikt het zogenaamd lekker maar ze zeggen er niet bij hoeveel giftige dampen je inademt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Die vreselijke vrouwen die wasmiddelen aanprijzen.



"Ik wil even iets met jullie delen" Echt? Dan dan is één of andere capsule in de wasmachine gooien opeens véél makkelijker dan er gewoon wat wasmiddel in doen. Echt? Hoeveel tijd bespaart dat dan?



Of die vrouw die (is dat Vanish) vlekkenmiddel aanprijst.

"Dan heb ik hier twee sokkuuuuh, die zal ik even behandeluuuuuh". Mens, get a life!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Een of ander vaatwastablet, met de 'wetenschapper' die dan aan het woord is... - staat er bij ook dat hij een acteur is máár de werking van de tabletten wel bewezen is door wetenschappers.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 26 augustus 2014 @ 20:59:

[...]





Toevallig zag ik die vanavond, heeft iemand enig idee wat die stem op de achtergrond uitkraamt? Aan mijn oren mankeert niets maar het klinkt als baby gebrabbel.



Ik versta: Fuck you in the middle.



Maar dat lijkt nergens naar...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Nog veel erger vind ik die reclame voor Dokter Tinus, waarbij je een volgescheten luier ziet....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Quinty en die twee rare vrouwen en hun "slimme" tandpasta.



Zum kotzen!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:MarianneDavids schreef op 26 augustus 2014 @ 20:59:

[...]





Toevallig zag ik die vanavond, heeft iemand enig idee wat die stem op de achtergrond uitkraamt? Aan mijn oren mankeert niets maar het klinkt als baby gebrabbel.Tadaaaaa: Reclame Spa: fuck in je lul? .
Alle reacties Link kopieren
Die van Basiq Fit met Tatjana die staat te schreeuwen dat mensen hun vakantie kilo's er af moeten sporten...
Alle reacties Link kopieren
quote:WishfulThinking schreef op 26 augustus 2014 @ 22:44:

[...]



Tadaaaaa: Reclame Spa: fuck in je lul? .Iets dergelijks versta ik ook maar waar slaat het in hemelsnaam op?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Welke reclame is eigenlijk niet vreselijk en vreselijk irritant?
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 26 augustus 2014 @ 23:00:

[...]





Iets dergelijks versta ik ook maar waar slaat het in hemelsnaam op?Als een lul op een drumstel .
Alle reacties Link kopieren
Die reclame van Vodafone die zogenaamd grappig is.
Alle reacties Link kopieren
Dat achterlijke gelul van die Tatjana die wel even gaat bepalen wie wel en niet naar de sportschool moet. Wat een irritant kreng zeg.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Volgens mij zingen ze "what can you do" of iets in die strekking in de Spa reclame.
Alle reacties Link kopieren
Ik had willen vragen of iemand die vrouw van de Kruidvat reclames wou afschieten, maar besloot eerst te zoeken wie het nu is.



Wat ik al vreesde. Het is dus een hele leuke actrice. Hadewych Mines. Ze was deze week nog te zien in Moordvrouwen. Die blonde met dat lange haar. Dat is dus de stem van Kruidvat.
Alle reacties Link kopieren
De reclame van Fonq... vreselijk..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Die antikal met bloemengeur.

Antikal is zo chemisch dat je het niet moet inademen (en dat ruik je ook)

Maar nu ruikt het lekker, dus is het ineens wel gezond om die dampen te inhaleren?





(en sowieso zijn al hun reclames te dom voor woorden)
Alle reacties Link kopieren
Die ene van Scheidegger met die vrouw die ineens op maandag de manager van haar collega's is en hun overleg heel zelfingenomen voorzit. En dan die grafstem van haar: "goedemorgen allemaal, fijn dat jullie er zijn".
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
En die slimme tandpasta inderdaad, wat een mutsen zeg.

Heb ook het idee dat het half nagesynchroniseerd is. Die aziatisch uitziende vrouw spreekt volgens mij geen Nederlands, die donkere vrouw naast haar wel. Denk ik.

En dan die quincy muts met dat viezige haar zonder model.



Daarnaast geloof ik geen hout van tandpasta die zelf nadenkt. Wie verzint uberhaupt zoiets?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 27 augustus 2014 @ 08:16:

Die antikal met bloemengeur.

Antikal is zo chemisch dat je het niet moet inademen (en dat ruik je ook)

Maar nu ruikt het lekker, dus is het ineens wel gezond om die dampen te inhaleren?





(en sowieso zijn al hun reclames te dom voor woorden)Kroketje of bitterbal?
verba volant, scripta manent.
quote:mika65 schreef op 06 juli 2009 @ 11:32:

Ik kijk nooit geen reclame, vind het ergelijk irritant dus ga ik zappen zodra ik zie dat de reclame begintDus altijd???
Die reclame van Zalando vind ik echt verschrikkelijk. Dat hysterische geschreeuw zodra de dames die " Zalandoman " herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Weliswaar niet op de buis maar irritant genoeg:



http://dagelijksekrant.co ... gen-doodsbenauwd-lagrend/



Vooral die rimpels die uit je voorhuid verdwijnen ... .
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Die HG reclame, die kerel die 'zogenaamd wakker schrikt' omdat de badkamer beschimmeld is. Vréselijk slecht acteerwerk
Dump the horse. Ride a cowboy!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op de reclameblokken. Je hebt genoeg tijd om de tafel af te ruimen en de zooi in de vaatwasser te zetten, of om de vaatwasser leeg te halen en de boel op te ruimen. Even de hond uitlaten die 's avonds alleen maar en plasje wil doen en dan heel snel weer naar de deur rent, je haar wassen, wasmachine of droger aanzetten of uitruimen, snel even douchen, een telefoontje plegen, de hal stofzuigen, bed opschudden, planten water geven. Allemaal kleine karweitjes die je makkelijk in die tijd kunt doen.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven