Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
quote:netniet schreef op 12 november 2014 @ 20:39:

[...]



Kijk Daan, deze mensen hebben allemaal hun tanden niet goed gepoetst en zeurden altijd om snoepjes toen ze nog een kind waren.
quote:nessemeisje schreef op 12 november 2014 @ 15:11:

Ben jij dat Eleonora?

Ik vind je niet irritant hoor.

Die van de Kruidvat, díe is irritant.Haha dat is hadewich minis. Ik krijg eczeem van die menzis reclame
de reclame van menzis vind ik ook een ramp, gaat ie alles opnoemen, zo van, mens wat ben je mooi als je.......

als ik in de spiegel kijk, schrik ik me rot, dank denk ik wat zie jij er verrot uit. dus kijk nooit in de spiegel, ben niet mooi enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 12 november 2014 @ 19:41:

Hij was er net weer, de mega irritante TikTok GetikteTelegraaf.

...haast te groot voor dit land.....



Die vind m'n man ook zo irritant, ik zing hem altijd mee, kan hij niet tegen

(Ik vind hem zelf ook gruwelijk irritant, maar ken het liedje nu dus uit m'n hoofd)
quote:oldwood schreef op 12 november 2014 @ 20:58:

[...]



Die vind m'n man ook zo irritant, ik zing hem altijd mee, kan hij niet tegen

(Ik vind hem zelf ook gruwelijk irritant, maar ken het liedje nu dus uit m'n hoofd)





Precies, dat dus. TikTokTikTok, ja het staat in de krant.
die van Lidl

Mij is altijd geleerd dat je iets op mag eten als je betaald hebt

Dit jongetje laten ze in feite stelen
quote:nessemeisje schreef op 12 november 2014 @ 15:11:

Ben jij dat Eleonora?

Ik vind je niet irritant hoor.





:D

Alle reacties Link kopieren
Ach, als zoveel mensen die reclame als vervelend ervaren maar daardoor dus nu wel Fonq kennen kan je feitelijk stellen dat jij jouw werk zeer goed hebt uitgevoerd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
quote:chinchilla schreef op 12 november 2014 @ 20:55:

de reclame van menzis vind ik ook een ramp, gaat ie alles opnoemen, zo van, mens wat ben je mooi als je.......

als ik in de spiegel kijk, schrik ik me rot, dank denk ik wat zie jij er verrot uit. dus kijk nooit in de spiegel, ben niet mooi enz.Hahahahaa, dat heb ik ook. Ik vind het en een vervelende reclame en hij duurt ook nog zo lang... blablabla.... ohhh wat ben je toch een mooi, fantastische, briljant, prachtig, knap perfect menzzzzz hahhaa
Ja ik ken fonq nu maar door die irritante reclame bestel ik er nooit wat uit principe.
quote:Enn schreef op 12 november 2014 @ 23:56:

Ach, als zoveel mensen die reclame als vervelend ervaren maar daardoor dus nu wel Fonq kennen kan je feitelijk stellen dat jij jouw werk zeer goed hebt uitgevoerd.



Exactly.

Én het was heel leuk om te doen haha!
Alle reacties Link kopieren
Die van TVOH, met die irritant schreeuw/zingende mensen. Ik zet hem altijd op mute en teletekst.
Alle reacties Link kopieren
Die van Peijnenburg idd. Laat ie dat kind door de regen fietsen en nog voor niks ook, gaat ie een beetje staan glimlachen, sukkel. Ik zou dat stuk ontbijtkoek op zijn smoel plakken.
quote:Eleonora schreef op 13 november 2014 @ 07:26:

[...]





Exactly.

Én het was heel leuk om te doen haha!Wat grappig! Mag ik vragen hoe ze je hebben gevonden voor zoiets? Zit je bij een stem-castingbureau ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Er is zo'n reclame van Abn Amro, waarin een stel via de webcam een gesprek heeft met een hypotheekadviseur. Eerst zie je die man een balletje gooien naar zijn hond, even later zegt die vrouw 'Hé apenkop!' tegen haar dochter die in pyjama de kamer inkomt, en dan zie je die adviseur heel verschrikt opkijken. Alleen zei ze eerst, toen die reclame net op televisie was, 'Krijg ik nog een kus?'. Het irriteert me dat ze dat opeens veranderd hebben, en ik vraag me echt af wat daar de reden van is. Zouden ze er klachten over hebben gekregen of zo?
quote:Grapes schreef op 13 november 2014 @ 11:27:

[...]





Wat grappig! Mag ik vragen hoe ze je hebben gevonden voor zoiets? Zit je bij een stem-castingbureau ofzo?



Ook ja, maar dit ging via via.

Nav andere commercials die ik heb ingesproken.
quote:Eleonora schreef op 13 november 2014 @ 15:43:

[...]





Ook ja, maar dit ging via via.

Nav andere commercials die ik heb ingesproken.Net nog even naar een reclame geluisterd (met de pannen, ben jij dat?). Echt té grappig. Hij vindt alle pannen mooi (ik moet dan denken aan zo'n stel over de make-over van hun huis of tuin: "echt heel mooi, ja maar echt heel mooi, ja echt waar, echt heel mooi"). En dan eindigen met "Ga je koken dan?" "Nee, ik ga jou de hersens ermee inslaan, nou goed."
Alle reacties Link kopieren
fonq en drop voor boven de 18

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:SoMiDi schreef op 13 november 2014 @ 06:41:

[...]





Hahahahaa, dat heb ik ook. Ik vind het en een vervelende reclame en hij duurt ook nog zo lang... blablabla.... ohhh wat ben je toch een mooi, fantastische, briljant, prachtig, knap perfect menzzzzz hahhaa die vind ik juist leuk, word altijd meteen heel vrolijk er na
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:nerdopviva schreef op 13 november 2014 @ 16:13:

[...]





Net nog even naar een reclame geluisterd (met de pannen, ben jij dat?). Echt té grappig. Hij vindt alle pannen mooi (ik moet dan denken aan zo'n stel over de make-over van hun huis of tuin: "echt heel mooi, ja maar echt heel mooi, ja echt waar, echt heel mooi"). En dan eindigen met "Ga je koken dan?" "Nee, ik ga jou de hersens ermee inslaan, nou goed."



Ik ben alle vrouwenstemmen in die commercials.

En ja, die vind ik ook heel leuk inderdaad. :-)



Heb je de gezongen versie al gehoord?
Lijkt me wel erg leuk werk Eleonora, dat inspreken. Doe je alleen commercials of ben je stemacteur? (Heet 't zo?)
Allebei....
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 13 november 2014 @ 18:12:

[...]





Ik ben alle vrouwenstemmen in die commercials.

En ja, die vind ik ook heel leuk inderdaad. :-)



Heb je de gezongen versie al gehoord?werkelijk waar, oh jeetje ik krijg er kippenvel van sorry
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Eleonora schreef op 13 november 2014 @ 18:41:

Allebei....Leuk! Ben zjelours, kom ik met mijn saaie stieltje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven