Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
quote:mamsvan schreef op 13 november 2014 @ 18:50:

[...]





werkelijk waar, oh jeetje ik krijg er kippenvel van sorryWerkelijk waar wat....?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 13 november 2014 @ 19:39:

[...]





Werkelijk waar wat....?ik krijg kippen vel van die reclame, de mensen zijn te enthousiast, :D
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Sorry.

Nog een maandje of wat.

Dan ben je er vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de fonq reclames juist leuk! Man en ik worden er altijd een beetje melig van dus Eleonore wat mij betreft missie geslaagd!Ps: heb er al een mooie prullenbak gescoord
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu die fonq reclames opzoeken. Is het radio of tv?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Allebei Louise, en ze staan op youtube. 25 of zo.



Thanks Miss P.!
Alle reacties Link kopieren
Eleonora, kun je er niet nog een stuk of wat inspreken?

Ik vind ze leuk, en mijn man ook
Dat gezin van de jumbo. Walgelijk. Vooral die moeder brrrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:lammy schreef op 17 november 2014 @ 16:22:

Dat gezin van de jumbo. Walgelijk. Vooral die moeder brrrr.Inderdaad, dat betweterige hoofd van haar, vreselijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Die reclame van een brillenzaak (volgens mij specsafers) met die false nicht aaarrgh!
quote:lammy schreef op 17 november 2014 @ 16:22:

Dat gezin van de jumbo. Walgelijk. Vooral die moeder brrrr.



Jaaa aaarrggghhh "jongens!" - en de hele tijd dat gezeur met die bananen.



Over bananen gesproken: het is Lidl toch, met die irritante radio-reclame? Met dat slissende kind die "gewoon de bessfssste" uitspuugt? Ook zo irritant. Ik schakel snel naar een ander station als ik hem aan hoor komen
Alle reacties Link kopieren
"Wij sturen u 4 unieke mesjes"



Gaat over scheermesjes... Wat moet ik me voorstellen bij unieke mesjes, zijn ze allemaal anders?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat gedoe van één of andere datingsite. Komt die jongen opeens in een colbertje en met een flesje wijn onder de arm bij zijn vrienden aan die in een voetbalshirt en met een kratje bier op hem zitten te wachten om samen voetbal te kijken. Really? Maar blijkbaar is het alleen de man die zich dan anders gaat gedragen, want alle spotjes gaan over ZIJN opeens andere gedrag. Maar echt, het komt allemaal goed, zegt die reclame dan, en aan het eind zit hij dan (wederom keurig aangekleed) aan tafel met vriendin en vrienden. Zum kotzen. Een man die zich opeens zo radicaal anders gaat gedragen dan hij echt is, kan wat mij betreft zijn biezen pakken. Wees lekker jezelf, bij je vrienden, en overal.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Die van Reaal verzekering over die man die zich geen zorgen maakt over zijn badkamerraampje en inbrekers omdat hij zo goed heeft nagedacht over zijn verzekering.

Dus denkt hij nergens aan.



En die vrouw die niet nadenkt over haar pensioen omdat ze zo goed over haar pensioenpolis heeft nagedacht. Dus denkt ze nergens aan.

Alleen jammer de bammer dat Reaal wel nadenkt en die pensioenpolis dus waarschijnlijk wel een woekerpolis zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 19 november 2014 @ 19:24:

Dat gedoe van één of andere datingsite. Komt die jongen opeens in een colbertje en met een flesje wijn onder de arm bij zijn vrienden aan die in een voetbalshirt en met een kratje bier op hem zitten te wachten om samen voetbal te kijken. Really? Maar blijkbaar is het alleen de man die zich dan anders gaat gedragen, want alle spotjes gaan over ZIJN opeens andere gedrag. Maar echt, het komt allemaal goed, zegt die reclame dan, en aan het eind zit hij dan (wederom keurig aangekleed) aan tafel met vriendin en vrienden. Zum kotzen. Een man die zich opeens zo radicaal anders gaat gedragen dan hij echt is, kan wat mij betreft zijn biezen pakken. Wees lekker jezelf, bij je vrienden, en overal.Dat mensen zich anders gaan gedragen van Pepper.nl klopt anders wel hoor, wij hadden een vriendin die via Pepper iemand ontmoette en BAM- ze verhuist 100 km verderop en we horen nooit meer wat van haar, ook niet na herhaaldelijk contact zoeken
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
En door dit topic zit nu dat stomme liedje van de Televaag in mijn hoofd
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Er is er wel een van Pepper waar de vrouw zich ineens anders gaat gedragen. Maar die vind ik inderdaad ook stom, alsof je totaal onaangepast wordt en veranderd door een nieuwe relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht van de week ook wat te horen van een appel, die volgens andere appels puur naruur is. In tegenstelling tot appels in het algemeen, kennelijk. Die zijn allemaal kunstmatig gemaakt en zitten vol met kunstmatige kleur- en geurstoffen?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Haha, zat ik vanmiddag met dochter naar tv te kijken komt de reclame van Fonq voorbij; dochter vond hem erg leuk, ze zat er echt om te grinniken.



Zelf vind er ik niet veel van, niet supergrappig maar ook niet irritant. Hij blijft wel goed hangen en ik zie leuke producten voorbijkomen. Binnenkort maar eens naar de site toe.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Dat reclame van Zalando komen mijn nek uit hoe die wijven zo stom dansen



Bonprix reclame waar een vrouw in een bonprix kleding loopt en dat de andere

vrouw wegzwijmt en alles verkeerd of omgekeerd doet.



Reclame van kruidvat zooooó irritant vooral dat stem.
Alle reacties Link kopieren
Die van de Zeeman, met die twee wezens in hoodies, nachtmerrie!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de nieuwe Hugo boss reclame voor rrn mannen parfum bottelt ofzoiets gezien. Met als thema Menoftoday. Walgelijk, van een waarschijnlijk bekende man die ik niet ken die mega kwijlerig of wat een man wel niet is loopt de "zeuren" met als einde men of today point. Ik kreeg nijgingen om de de hugo boss parfum van men vriend de vuilbak in te smijten
Alle reacties Link kopieren
SOS kinderdorpen. Ik zeg niets van het doel, maar dat irritante kinderstemmetje dat zegt dat kind in ver land, geen boekje heeft om voorgelezen te worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik vind al die semi-poëtische/mijmerende reclames ook zo irritant, volgens mij zijn ze van de Telegraaf.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
De reclames van fonq.nl

Die stem! Brrrr



En de reclames van hoyhoy, jumbo ( kan geen banaan meer zien), zeeman.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven