Entertainment alle pijlers

meest irritante reclame?

06-07-2009 10:54 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?



ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.



ben benieuwd naar die van jullie.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 24 november 2014 @ 09:55:

De reclame van de Panda.



De Panda wel!

Aaargh.

Oh, die vind ik juist leuk. Maar ik heb sowieso een zwak voor de Panda. Al sinds de tijd dat je met een Panda iedereen uitlachte.



Kan me trouwens voorstellen dat die van De Panda Wel op den duur wel irritant wordt, maar ik heb 'm pas twee keer gehoord.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
die nieuwe reclame met die nerdie-vent met naar achter gekamd haar en bril met een bol om zijn lichaam waar internet op staat, stom staat te grijnzen.
o ja en die grappig bedoelde reclame over sappige gehaktballen.
Alle reacties Link kopieren
Die van Tele2 met die wannabe bodybuilder. Echt heel irritant.



Die van de gehaktballen met die studenten vind ik juist wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die radio reclame in mijn hoofd; "oow ooow oow ooow er zit een sterretje in m'n glas" zeer irritant.
Op dit moment vind ik de reclame onderaan de pagina's van de Viva hier super irritant.. Bij elke nieuwe pagina of reactie posten moet je hem weer wegklikken. Doe je het niet snel genoeg , komt er weer een pop-up tevoorschijn.
Alle reacties Link kopieren
Alle reclames die hier tussen de forumberichten staan. Zet ze gewoon aan de zijkant. Wordt het forum meteen een stuk leesbaarder van.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de radio-reclame van Lidl verschrikkelijk: "al vijf jaar de allerbéfste"
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vooral irritant vind is de hoeveelheid reclame. Als je heerlijk in een film of serie zit dan krijg je bijna 10 minuten reclame. En dat soms meerdere keren in 1 film. Ik neem de films steeds vaker op (series ook) zodat je kunt doorzappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:IngeWP schreef op 26 november 2014 @ 21:36:

Wat ik vooral irritant vind is de hoeveelheid reclame. Als je heerlijk in een film of serie zit dan krijg je bijna 10 minuten reclame. En dat soms meerdere keren in 1 film. Ik neem de films steeds vaker op (series ook) zodat je kunt doorzappen.Inderdaad irritant, aan de andere kant ruim de tijd om te plassen, wat in te schenken, toastjes smeren, chips in het bakkie etc....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dan kan je om de 10 minuten die toostjes bijvullen want die reclames komen net zo vaak als de serie en/of film duurt :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:IngeWP schreef op 26 november 2014 @ 23:25:

Ja, maar dan kan je om de 10 minuten die toostjes bijvullen want die reclames komen net zo vaak als de serie en/of film duurt :-)Ja da's waar, bij een beetje lange film knaag je er zo een kilo aan door al die reclames!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp die hele reclame van tele2 ook niet met die ietwat vatsige man die bodybuilding dingen voor een spiegel staat te doen. Ze hebben namelijk iets nieuws en het heet: een winkel. Wauw.. wat een innovatie... dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben. Jaahaa... mensen kunnen ook iets ophalen in de winkel..
Ja en de telefoon heeft ie uitgepakt en werkend in zijn hand in de winkel. Typisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 27 november 2014 @ 09:12:

Ik begrijp die hele reclame van tele2 ook niet met die ietwat vatsige man die bodybuilding dingen voor een spiegel staat te doen. Ze hebben namelijk iets nieuws en het heet: een winkel. Wauw.. wat een innovatie... dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben. Jaahaa... mensen kunnen ook iets ophalen in de winkel..Sowieso stoor ik mij aan veel reclames van tegenwoordig waarin een wat dikkere man wordt neergezet als oen. Er is geen middenweg. Dikkere mannen zitten op de bank oenig te wezen of hebben niets te vertellen.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 27 november 2014 @ 09:12:

Ik begrijp die hele reclame van tele2 ook niet met die ietwat vatsige man die bodybuilding dingen voor een spiegel staat te doen. Ze hebben namelijk iets nieuws en het heet: een winkel. Wauw.. wat een innovatie... dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben. Jaahaa... mensen kunnen ook iets ophalen in de winkel..De boodschap is dat je de telefoon dan kan ophalen wanneer het JOU uitkomt. In een winkel. Want Tele2 heeft zelf geen eigen winkels. Maar ik vind dat dus beetje raar want een winkel is vaak weer aan openingstijden gebonden dus hoezo 'ophalen wanneer het mij uitkomt'? Dan zou ik dus liever hebben dat ze hem komen bezorgen en dat je dan ook kan aangeven wanneer zodat je niet voor jan lul op je pakketje zit te wachten.
quote:apestaartje30 schreef op 27 november 2014 @ 11:01:

[...]



Sowieso stoor ik mij aan veel reclames van tegenwoordig waarin een wat dikkere man wordt neergezet als oen. Er is geen middenweg. Dikkere mannen zitten op de bank oenig te wezen of hebben niets te vertellen.Sowieso dikke mensen in het algemeen. Fatshaming noemen ze dat toch?
ik heb ook overgewicht, dus ik ben ook een oen. thanks. en nee komt niet door vreten, maar door medicatie bijwerkingen, en een schildklier wat niet helemaal naar behoren werkt. Nee, als je dik bent komt omdat je teveel vreet en niet aan bewegen doet enz.
Ik ben ook niet de slankste ter wereld. Ik weet wel dat ik teveel van koekjes hou maar dat maakt me niet dom. Ik weet dondersgoed wat ik moet doen om af te vallen, alleen mijn wilskracht laat het regelmatig afweten. Dat heeft overigens niks met mijn IQ te maken (146) dus waar ze die stereotypering vandaan toveren..... En inderdaad als het door medicatie komt is het helemaal zuur!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 23 november 2014 @ 21:55:

[...]





Nee hoor, dat ben ik niet. Ik ben de stem bij de commercials met de plaatjes en op de radio. Bij de geacteerde versies zijn anderen ingezet.Nou, Leo.... dat wist ik helemaal niet! Wat grappig dat jij dat doet!!!!!! Stiekem ben ik heel trots op jou... je doet t toch allemaal steeds maar weer....
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral die reclame van hoyhoy zo rete irritant.. stom ding..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Mooi stukje:

http://www.trouw.nl/tr/nl/4516/Gezondhe ... erds.dhtml
Alle reacties Link kopieren
ik word gek van de Veronica premieremaand. Voorfilmpjes van Harry Potter arggghhh.
quote:biol schreef op 27 november 2014 @ 12:14:

[...]





Nou, Leo.... dat wist ik helemaal niet! Wat grappig dat jij dat doet!!!!!! Stiekem ben ik heel trots op jou... je doet t toch allemaal steeds maar weer.... Awwww....wat lief. Dank je wel!
Aaaaah feestdagen nu komt ie nog vaker....fonq fonq fonq ik blijf deze toch het leukst vinden https://www.youtube.com/watch?v=gEyvUgfjyuA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven