Entertainment alle pijlers

Melisa van Andy en Melisa

06-09-2014 12:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap haar echt niet. Ze ziet er viezig uit. De haren vooral en teveel oog makeup. Ergste is haar kleding. Je ziet haar altijd in een trainingsbroek en wijde tshirt in een donkere kleur. Ik vind haar ook heel mannelijk overkomen, haar manier van lopen en praten.



Ik snap niet dat iemand zich vol spuit met botox en allerlei ingrepen laat doen en dan niet de kleine moeite neemt om leuke kleding aan te doen en je haar, ze is kapper notabena!.
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Alleen dat haar en kleding! Voor de rest ziet ze er wel goed uit hoor.. Hou wel van nep
Alle reacties Link kopieren
Pfffff dan kijk je toch lekker niet..
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Wow, je hebt echt de tijd genomen om een topic over haar te openen en een stukje neer te pennen over haar. Laat mensen toch in hun waarde.
Alle reacties Link kopieren
Wie???
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 06 september 2014 @ 12:45:

Wie???De vriendin van Andy van der Meijde. Ik vind haar een aantrekkelijke vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Tja mijn type is het ook niet,maar om er nou een topic over te openen.

Je hoeft niet te kijken hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 september 2014 @ 12:49:

Tja mijn type is het ook niet,maar om er nou een topic over te openen.

Je hoeft niet te kijken hèAch ik lees hier zo vaak dit soort dingen. Zo serieus is het niet bedoeld. Vind het wel leuk om te kijken. Ik vind het eerder zonde dat ze dat soort kleren draagt en haar haar. Ze zou er veel beter uit kunnen zien.
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Zij vindt waarschijnlijk dat zij er leuk uitziet en dat haar haar goed zit. Die denkt echt niet, goh, wat zie ik er viezig uit met dat haar, die joggingbroek en dat botoxhoofd. Haar definitie van mooi is gewoon anders dan die van jou.
Alle reacties Link kopieren
Dat haar ?, die valse slierten bedoel je.

Ik vind het ook nergens op lijken, helemaal niet als je een extensions salon runt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Tis inderdaad een vreselijk wijf. Die vent duegt overigens ook niet. Raar eigenlijk dat dat soort volk toch genoeg oplevert voor een omroep.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 06 september 2014 @ 13:38:

Tis inderdaad een vreselijk wijf. Die vent duegt overigens ook niet. Raar eigenlijk dat dat soort volk toch genoeg oplevert voor een omroep.Waarom deugt die vent niet dan?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik snap haar dooie slierten ook niet. En die enorme wenkbrauwen van zijn zus ook niet. Maar goed ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
quote:hansdeman schreef op 06 september 2014 @ 12:48:

[...]





De vriendin van Andy van der Meijde. Ik vind haar een aantrekkelijke vrouw.Wie is andy vd meijde dan?
Alle reacties Link kopieren
Live and let live....

Jij zult waarschijnlijk ook wel onhebbelijkheden hebben in Melisa's ogen. Of sterker nog, Melisa zal het waarschijnlijk aan haar derrière oxideren wat jij van haar denkt. Good for her!
Alle reacties Link kopieren
Voormalig prof foeballer



http://nl.wikipedia.org/wiki/Andy_van_der_Meijde
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tokkies, maar dan met (een beetje) geld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar wel leuk. en ook best sexy op haar eigen manier.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft een grof gezicht maar een fantastisch lijf.
Alle reacties Link kopieren
Blond haar staat haar beter. Ik vind haar verder wel wat hebben. Ze komt ook heel aardig over.

Die Andy daarintegen vind ik echt een stom vervelend kind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook leuk. En hem trouwens ook. Inderdaad leven en laten leven.
Geen goede reclame. Ik zal nooit extensions bij haar laten zetten.
Ik vind ze beide enorm dom overkomen, beetje Barbie en Michael.



En zij zie er idd niet uit.
quote:ElleMichelle schreef op 06 september 2014 @ 15:40:

Ze heeft een grof gezicht maar een fantastisch lijf.Oooh, dan volstaat een zak over haar hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 06 september 2014 @ 19:21:

Geen goede reclame. Ik zal nooit extensions bij haar laten zetten.

Ach lievie van mij, dat heb jij toch ook hélemaal niet nodig.............

tssssssssss.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven