Entertainment alle pijlers

Met welke (bekende) persoon zou je wel een beschuitje willen eten en waarom dan?

10-03-2007 17:06 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie je personen op tv, in de bladen of in films, waar je soms "wilde" fantasieen bij krijgt. Het kunnen natuurlijk ook personen zijn die veel dichterbij je staan.



Durven jullie je fantasie(en) te uiten en te vertellen wat deze persoon en/of personen bij jullie losmaakt.



Brand los, ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Alle reacties Link kopieren




quote: Helmy reageerde



Mmm, Gerrit Zalm staat al lange tijd op mijn verlanglijstje, echt waar!!!



Leuke intelligente vent, aanstekelijke lach, beetje gerijpt (oké, misschien vinden jullie hem belegen...), maar hij wekt zeker mijn interesse! Is dat financieel wel verantwoord??



Ik geloof dat ik wel een uitzonderlijke smaak heb...als ik het zo naast de andere reacties leg... nou ja, behalve Jude Law, die vind ik ook wel errug lekker!!!
Alle reacties Link kopieren
20 beschuitjes15 beschuitjes8 beschuitjesvan rechts naar links: 1 beschuitje 2 beschuitjes 3 beschuitjes



en dan zit mn ontbijtplanning van deze week wel even vol
Alle reacties Link kopieren
Zaza, fijn dat je plaatjes plakt! Merci..





Ja, Patrick Dempsey is ook een gaaf ding. Hij hangt bij mij op de kalender...



Chris Zeegers mag er ook best wezen.
Alle reacties Link kopieren
Chris zegers...mmm en niet alleen om een beschuitje mee te eten





Alle reacties Link kopieren


Noa:

Met langer haar issie wel leuker. Jammer dat hij niet echt brede schouders heeft. Maar verder is ie enorm lekker.
Alle reacties Link kopieren
Is er hier dan toevallig nog iemand die zo af en toe ook honger krijgt van Geert Hoes? Een heel lekker beschuitje met aarbeien en slagroom en Geert Hoes? En dan eigenlijk zonder beschuitje??? Mjammie....:D
Alle reacties Link kopieren
:o





Ik ken wel Geert Wilders en ook Isa Hoes...



Maar Geert Hoes?:$ Plak es een plaatje.....??
Alle reacties Link kopieren
Dit is hem hij is oa bekend van gtst, lotte en sterren dansen op het ijs...en ja idd best een lekker ding :D
Alle reacties Link kopieren
quote: persephone83 reageerde

Met langer haar issie wel leuker. Jammer dat hij niet echt brede schouders heeft. Maar verder is ie enorm lekker.



Ben het niet met je eens.. maar goed, speciaal voor jou!
Alle reacties Link kopieren


 Oh my God! Deze vent is zooooo onweerstaanbaar! Hier heb ik natte dromen van :P
Alle reacties Link kopieren
hihi mn geert hoes plaatje is weg...nou ja dan maar ff googlen dame`s
Alle reacties Link kopieren
?? staat er nog wel hoor....maar eentje extra kan nooit kwaad :)
Alle reacties Link kopieren
oew!!!
Alle reacties Link kopieren
Hm ik kan wel een aantal personen bedenken! Hou je vast :P:



Vrouwen: Skin (Skunk Anansie), Juliette Lewis (van Juliette & the Licks), Samaire Armstrong (oftewel Anna uit The OC voor de kenners).



Mannen: Eric McCormack (oftewel Will van Will & Grace), Patrick Dempsey, Sebastian Koch (Zwartboek) en nog twee ietwat vreemde persoonlijkheden: Brian Molko (zanger Placebo) en Marilyn Manson. Gewoon omdat ze zo 'anders' zijn en daarom voor mij errug interessant
Alle reacties Link kopieren
1. Hugh Grant

2 Robbie Williams

3 Eric de Vogel

4 Patrick Dempsey

5 Sebastian Koch

6 Mark Rutte

7...enz enz...
Alle reacties Link kopieren
Wentworth Miller, mmm... Christian Bale... De Richard Gere zoals ie er in Pretty woman uit zag.... zucht
Alle reacties Link kopieren
Richard Gere, vooral zoals ij er uit zag in Autumn in New York en in Sommersby



Wouter Bos (zolang 'ie z'n mond houdt want politiek gezien ben ik het absoluut niet met 'm eens)



Mel Gibson zoals hij eruitziet in The Patriot



McGuyver



(En twee leraren van de middelbare school, inmiddels alweer 10 jaar geleden maar nog steeds droom ik weleens over hen :$ )
Alle reacties Link kopieren
verplaatst van sex naar media
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig zie je personen op tv, in de bladen of in films, waar je soms "wilde" fantasieen bij krijgt. Het kunnen natuurlijk ook personen zijn die veel dichterbij je staan.



Durven jullie je fantasie(en) te uiten en te vertellen wat deze persoon en/of personen bij jullie losmaakt.



Brand los, ik ben benieuwd naar jullie verhalen.



Om de een of andere reden heb ik een tijd lang veel gedoomd over Piere Bokma....Het lijkt me eignelijk helemaal niet zo'n aardige man, maar wel ontzettend goed tussen de lakens ofzo....dus eigenlijk hoeft ie niet eens tot het ontbijt te blijven . hahaha
Alle reacties Link kopieren
Absolute nummer één is voor mij ook Wentworth Miller! Maar dan wel alleen maar zoals hij in Prison Break te zien is, met die tattoos en dat heerlijke grijze t-shirtje en bloesje eroverheen....dan ziet hij er zo lief en stoer en sexy tegelijk uit......OH MY GOD wat een lekker ding! :$



De andere Wentworth aanbidders: vinden jullie hem eigenlijk ook nog leuk met haar, en buiten de Prison Break context? Op zijn site zag ik van die echte modefoto's van hem (en ook met iets meer haar dus), daarop vond ik hem helemaal niet zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke vent en een heerlijk engels accent.

Daar zou ik wel een engels ontbijtje mee willen eten.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
@ biboune....en dit "keur jij ook af"??? Vast niet hè hahaha

Ik zou het heeeeelemaaaal niet erg vinden als hij zo thuis op wacht...
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Miss Poez, op die foto ziet hij er inderdaad ook erg appetijtelijk uit! Lekker zo'n foto meteen na het wakker worden en nog vóór het ontbijt...ik ga nu echt beschuitjes eten, zonder Wentworth maar mét hagelslag :P
Alle reacties Link kopieren
Plaatjes plakken is niet mijn sterkste punt, doei ik dus niet,



maar ik val op 2 soorten mannen:

-de ruwe bolster-types bv Russel Crowe in The Gladiator of Hugo Borst, vind ik ook een lekker ding



- of (au-contraire) de jongensachtige types alias Wenthworth Miller (jammie)



Britt
Alle reacties Link kopieren
Hoe voeg je ook al weer een plaatje in?



Ik vind Adam Garcia wel de moeite om een beschuit mee te eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven