Entertainment alle pijlers

Mijn leven in puin

23-12-2012 22:35 940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Satsuna, geen idee waarom niet. Te snel en/of ze vind het te snel gaan. Zullen we nooit achterkomen.
Denk te snel, en spijt van spullen die ze weggedaan heeft. Was wel haar hele leven he, die spulletjes
Alle reacties Link kopieren
Ja als het al eerder gebeurt dan is de aanpak misschien te snel en te abrupt afscheid van spullen. Zielig voor alle betrokkenen.
Alle reacties Link kopieren
Die zooi die na een paar weken in de tuin lag.... waar haalt ze dat allemaal vandaan? Hele prestatie, of het moet van de zolder komen...



Het lijkt mij ook niet goed, vooral dat ze binnen die paar dagen waarin alles moet gebeuren, zo gaan graven in haar psyche. Dingen die de moeder zei op het sterfbed, ff onder hypnose. Dat maakt een boel los hoor, zeker als je daarna weer verder moet met puinruimen.



t Is leuk voor het programma maar verder niet echt tactisch.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Wekenlang dezelfde kleren aan...arme kinderen
Alle reacties Link kopieren
Heftige aflevering te zien aan de voorstukjes!
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waarschijnlijk maakt Manita haar nog gekker dan ze al is.
Alle reacties Link kopieren
denk dat ze voor het volgende seizoen toch wat moeten doen aan het format
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ze kijkt niet blij....





En dat die zoon daar dna in moet opgroeien...

Hoezo is dat moeilijk voor haar, gaat ze weer over haar spullen. en die justin dan...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Gebruikt ze iets ofzo?
Alle reacties Link kopieren
4 dagen, het is ook wel kort zeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 april 2013 @ 20:38:

4 dagen, het is ook wel kort zeg...Veel te kort!
Ik heb vanmiddag de versie bij TLC zitten kijken. Daar worden de spullen niet weggegooid maar 14 dagen in een opslagbox gedaan. De mensen krijgen dan de kans om zelf te bepalen wat weg mag.
Ze heeft wel een vaatswasser. Always look on the bright side of life
quote:bankje schreef op 09 april 2013 @ 20:39:

Ik heb vanmiddag de versie bij TLC zitten kijken. Daar worden de spullen niet weggegooid maar 14 dagen in een opslagbox gedaan. De mensen krijgen dan de kans om zelf te bepalen wat weg mag.Ja maar hier hebben we Manita die gewoon zelf spullen wegtieft en dan niet begrijpt dat mensen helemaal overstuur raken.
Alle reacties Link kopieren
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 09 april 2013 @ 20:39:

Ik heb vanmiddag de versie bij TLC zitten kijken. Daar worden de spullen niet weggegooid maar 14 dagen in een opslagbox gedaan. De mensen krijgen dan de kans om zelf te bepalen wat weg mag.Dat is volgens mij een veel beter concept. Dan is het niet zo'n invasie in je leven. Dit veroorzaakt zoveel paniek. Dit is gewoon niet te behappen in maar 4 dagen!
Alle reacties Link kopieren
misschien moeten ze een minimaal een 2 weken over doen. Een maand is ideaal en dan met echt goede psylogische hulp
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Twisted en Caaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven