Entertainment alle pijlers

Mooi oud geworden.....

16-03-2007 23:28 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vinden jullie mooi oud geworden. Man of vrouw.

Ik vind Morten Harket (van A-ha) zo MOOI!



Morten toen:





Morten nu:





Middelste is Morten dan.



Nog steeds hot op zijn 47e!
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het om een foto van nu gaat?

Volgens mij is deze foto al ouder.
Alle reacties Link kopieren
Dez is uit 2005:

Ja, ik vind hem ook nog steed erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, is een foto van nu, die eerste van jou.

 Ik vind dat platte haar wel leuk, dat brilletje ook, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Beetje vreemd misschien maar ik vind Jaap Jongbloed echt een knappe oudere man. Kon geen foto van hem vinden in zijn jongere jaren. Maar toen was hij ongetwijfeld ook een knappe man... en ook nog eens sympathiek. Zo komt hij i.i.g. op mij over.
Alle reacties Link kopieren
Mooi en natuurlijk oud worden, is vooral een voorrecht voor mannen denk ik.... Tenminste als ze hun gewicht en kapsel blijven verzorgen.



Een man met grijs haar en diepe zonnerimpels kan heel sexy zijn, maar een vrouw met al deze kenmerken :o
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel een vrouw bedenken. Sophia Loren:
Alle reacties Link kopieren
Jane Fonda:



Toen:
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel even erbij vermelden dat de dames Loren en Fonda voor aardig wat centjes hun gezicht hebben laten versleutelen?

Oké, het is wel mooi versleuteld, maar ze zijn zeker niet alleen door moeder natuur zo mooi gebleven.....

Net zoals Deneuve, die ziet er ook nog prachtig uit, maar daar zal ook het een en ander aan gedaan zijn:
Alle reacties Link kopieren
Sean connery vind ik mooi oud geworden..
Alle reacties Link kopieren
Sharon stone ziet er nog erg mooi uit. Weet niet hoe natuurlijk het is en ze is ook nog niet erg oud, maar wat een mooie vrouw.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Zo zag ze er 'vroeger'uit.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Meryl Streep er nog erg mooi uitzien
Alle reacties Link kopieren
Deze mevrouw ontdekte ik net ergens. Niet bekend, wel spectaculair. Ze is inmiddels 86, en begon op haar 73ste met krachttraining omdat ze kattenbakvulling niet meer kon tillen....





Ik had hem overigens ook gepost bij Lijf, maar moest ineens aan dit topic denken...
Alle reacties Link kopieren
bijna 50
Sharon stone ziet er nog erg mooi uit. Weet niet hoe natuurlijk het is en ze is ook nog niet erg oud, maar wat een mooie vrouw.
Sharon Stone vind ik juist het voorbeeld van hoe je niet mooi ouder wordt. Het is net ff te duidelijk dat haar gezicht stijf staat van de botox en/of een trekje of rukje van de plastisch chirurg. En dan  heb ik nog niet eens over die afzichtelijke borsten die ze heeft laten inbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Linda van Dyk een vrouw die zonder sleutelen toch wel prachtig mooi oud wordt! Komt vooral door die lichte ogen denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
/
/
Alle reacties Link kopieren


Deze mevrouw ontdekte ik net ergens. Niet bekend, wel spectaculair. Ze is inmiddels 86, en begon op haar 73ste met krachttraining omdat ze kattenbakvulling niet meer kon tillen....





Ik had hem overigens ook gepost bij Lijf, maar moest ineens aan dit topic denken...





86??????? Ik had haar iets van 50 ofzo gegeven:o
Alle reacties Link kopieren
Oprah Winfrey is naar mijn mening een vrouw op leeftijd die er nog erg goed uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Brigitte Bardot nog steeds mooi. En die heeft toch niks laten doen? Ondanks erge rimpels (die ik in haar de colleté eerlijk gezegd niet mooi vind) heeft ze nog een erg mooie uitstraling en een mooi figuur.

Kan geen plaatje plakken, sorry, maar hier een verwijzing naar waar ze te vinden is:



http://johnwmacdonald.com/7695_brigitte_bardot.jpg





Verder vind ik prinses Margriet ook een erg mooie vrouw op leeftijd.
Whatever, I do what I want
Alle reacties Link kopieren
@Lonbonton: klopt die foto van Morten was wat ouder. Ik kon zo gauw geen mooie foto van hem vinden die te kopieeren was tenminste. Op de officiele website van A-ha staan mooie foto's van Morten, maar die zijn niet te kopieeren helaas.

Ik vond een nog wat betere recentere foto nu:
Nelson Mandela.
Susan Sarandon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven