Entertainment alle pijlers

MP3-speler Creative

12-03-2007 10:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik overweeg om een MP3-speler van het merk Creative aan te schaffen. Volgens mij zit er meer geheugen op dat op die Ipods van Apple en zijn ze aantrekkelijker geprijsd. Wie heeft ervaring met dat merk? Of zijn er andere (betere) MP3-spelers?
Ik heb een Creative Zen Micro met 6 GB geheugen en ben helemaal fan van dat dingetje!Het was in het begin wel even wennen met de bediening (dat touch-gebeuren zeg maar) maar nu dat onder de knie is vind ik hem echt geweldig.Muziek erop zetten gaat hardstikke makkelijk, playlists maken ook. Geluid is goed, al zouden de oordopjes een beetje kleiner mogen zijn (als ik ze lang in heb dan doen ze pijn aan mijn oren). Op die van mij zit ook nog een radio en een voicerecorder maar die gebruik ik niet.Ik heb geen ervaring met andere MP3 spelers dus ik kan helaas niet vergelijken...
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb zelf een Philips GoGear. Ik ben ook voor zn uiterlijk gegaan en t was liefde op t eerste gezicht. hahaha. Heb m nu sinds oktober en nog steeds zijn we onafscheidelijk.

Maar terug naar je vraag... in de consumentengids van afgelopen najaar stond de Creative ook goed aangeschreven. dus... volgens mij is het een goede mp3-speler...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Creative Zen Sleek Photo met 20 GB geheugen en ik vind 'm geweldig! Makkelijk te bedienen, je kunt er makkelijk de muziek op zetten, superding! Ik ken 2 mensen die dezelfde hebben en die zijn ook helemaal enthousiast. Mijn vriend heeft ook een Creative, een wat ouder model, maar die is er nog steeds heel erg blij mee :)
Alle reacties Link kopieren
Ikheb ook een creative een ouder model en die doet het na een jaar of 4ook nog steeds prima. Ik heb wel andere oordopjes, die van creative passen me niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een creative, prima ding. Werkt goed.