Entertainment alle pijlers

Naam voor nieuwe, moderne zanggroep

28-08-2015 16:12 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben van plan om in mijn omgeving een nieuwe zanggroep te starten. Geïnspireerd op de serie Glee, hoop ik een aantal enthousiaste vocalisten en muzikanten bij elkaar te krijgen om samen muziek mee te maken. Niet persé om op te treden, maar vooral om zelf te genieten van het muziek maken en lekker bezig te zijn met wat ik het liefste doe. En wie weet wat daar uit voortkomt!



Maar nu.... Ik wil de groep wel graag een naam geven, zodat ik via Facebook reclame kan maken en mensen uit kan nodigen tot contact. Hebben jullie een leuk idee voor een naam voor deze groep?



En heeft iemand misschien tips om (niet onder mijn eigen naam) mensen bij elkaar te zoeken in mijn eigen omgeving?



Bedankt alvast, groetjes, Brenda
Uitgleesers
Klie-klup
De Singers, de non-singers, de kweelers, de niet-kweelers, de non-aanhoribles, de .....





Als je toch niet publiek wil gaan, dan is een naam echt een non-issue.
Alle reacties Link kopieren
De gleuven
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
De uitglijders

Toontje hoger
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Deep Throat
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 28 augustus 2015 @ 16:15:

De Singers, de non-singers, de kweelers, de niet-kweelers, de non-aanhoribles, de .....





Als je toch niet publiek wil gaan, dan is een naam echt een non-issue.Haha helemaal gelijk, maar ik zou mensen met de naam wel willen triggeren om er bij te komen ;)
En heeft iemand misschien tips om (niet onder mijn eigen naam) mensen bij elkaar te zoeken in mijn eigen omgeving?



Waarom zou je dat niet onder je eigen naam willen doen? Het komt betrouwbaarder over als je daarbij juist wel je eigen naam gebruikt. Verder: bij cafés kun je vaak wel een briefje ophangen. Bij de muziekschool, bibliotheek (hier kun je oefenen in de bieb), afhankelijk van de leeftijd die je zoekt ook bij studentenverenigingen e.d. Briefje bij de supermarkten.
quote:Glee_1991 schreef op 28 augustus 2015 @ 16:32:

[...]





Haha helemaal gelijk, maar ik zou mensen met de naam wel willen triggeren om er bij te komen ;)



Kom Zingen

Glee & Magie
En nu weer een topic waar wij als gewone forummers moeten gaan zoeken namens een ander? Net een brief schrijven, nu een bandje oprichten, wij zijn van alle markten thuis!
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker waar. Maar dat is voor mij niet omdat ik niet wil dat degene die interesse hebben mijn naam niet weten,

Maar omdat ik het naar mijn bestaande sociale kring voor mezelf wil houden. Als ik het onder mijn eigen naam op facebook zet, is mijn privacy daarin volledig weg.



Misschien kies ik er uiteindelijk alsnog voor hoor, maar ik wilde even pijlen of iemand misschien een website wist waarbij muzikanten elkaar kunnen zoeken.

www.muzikantenbank.net heb ik al ;)
Welke regio zit je. Ik heb nog een vocaliste in de aanbieding :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 28 augustus 2015 @ 16:38:

Welke regio zit je. Ik heb nog een vocaliste in de aanbieding :-)Regio Gelderland - Winterswijk
quote:Doreia schreef op 28 augustus 2015 @ 16:36:

En nu weer een topic waar wij als gewone forummers moeten gaan zoeken namens een ander? Net een brief schrijven, nu een bandje oprichten, wij zijn van alle markten thuis! Ben je al klaar met die brief dan?
Ja dat is dan weer jammer. Maar veel plezier. Zingen/muziek maken is zo fijn.
Alle reacties Link kopieren
Band with no inspiration

Inspiratieloos

I like to spam on Facebook

Spam je rot

Not my name it is a shame

Pompidom

Lalalalala

LOL

PWZNZGAG(Poppelepee wij zijn niet zo goed als Glee) en dan Glee op zijn hollands uitspreken natuurlijk want anders rijmt het niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Barbarettes (barbershop) maar dan alleen vrouwen dus.

Le group.

LaDiDa

SingIt

KwinkelTwinkel

Jubilee

Niet kwijlen maar kwelen.
Dat is lang g'lee
Is de naam van zo'n groep uitzoeken niet nu juist iets wat je als groep doet? Met een beetje mazzel spontaan?
Alle reacties Link kopieren
Pitch Perfect
Shoot first, ask questions later!
Shoot-Uzz [shoot us]

CoverZ

Glee 'N Snee

The wet Snee's
the skanks

bitches & ho's

cycle sluts from hell bestaat jammer genoeg al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven