Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst







Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).





Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Alle reacties Link kopieren
quote:Daaromniet schreef op 20 maart 2017 @ 09:48:

Durf het bijna niet te zeggen maar ben begonnen met Pretty Little Liars. Twee afleveringen gezien en ben nog niet afgehaakt.ach, ik ben pas bij seizoen 6 afgehaakt.. Gewoon kijken tot je het niet leuk meer vindt
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
quote:Daaromniet schreef op 20 maart 2017 @ 09:48:

Durf het bijna niet te zeggen maar ben begonnen met Pretty Little Liars. Twee afleveringen gezien en ben nog niet afgehaakt.De eerste 3 seizoenen vond ik echt leuk. Daarna werd het pas heel langdradig. Het einde van de serie is in zicht (20juni allerlaatste aflevering!) en dan is het ook na seizoen 3 best een leuke serie om te bingewatchen hoor. Vond het zo vervelend dat je aldoor maar weer moest wachten.
Ik werd na drie afleveringen PLL agressief.

Dus toen ben ik er maar mee gestopt.
Ik heb PLL gekeken als serie onder het strijken. Ik heb gekeken bij gebrek aan een alternatief toen. Heb me redelijk ver door seizoen 1 geworsteld omdat ik nu eenmaal was begonnen (en strijk genoeg heb) en wel wilde weten wie A nu was. Geen idee dus uiteindelijk, want ik ben gestopt na tig afleveringen. Er komt geen end aan!

En dan zijn er nóg meer seizoenen?
Ik ben aan het begin van seizoen 5 afgehaakt bij PLL. Maar als straks bekend is wie A is wil ik de laatste paar afleveringen nog wel gaan zien.
quote:-Kittens- schreef op 20 maart 2017 @ 11:39:



En dan zijn er nóg meer seizoenen?Even gekeken op Netflix net en ze zijn nu t/m afl. 10 in seizoen 7
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 20 maart 2017 @ 10:57:

Ik werd na drie afleveringen PLL agressief.

Dus toen ben ik er maar mee gestopt.Ik denk dat ik niet eens de drie gehaald heb.
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 maart 2017 @ 12:14:

Ik ben aan het begin van seizoen 5 afgehaakt bij PLL. Maar als straks bekend is wie A is wil ik de laatste paar afleveringen nog wel gaan zien.A is al bekend. Ze hebben nu A.D.
Het Viva- forum herontdekt...

Netflix nog niet zo lang geleden ontdekt.



Ik ga dit topic dus maar eens volgen. Ik ben heel benieuwd!
quote:Peacy schreef op 20 maart 2017 @ 12:33:

[...]





A is al bekend. Ze hebben nu A.D.



Weet jij in welke aflevering (ongeveer) A werd ontmaskerd dan? Als ik me dan een keer écht verveel pak ik het daar op





Voorlopig heb ik nog Trapped (net 3 afl. gezien) en Iron Fist (bijna klaar ) en Designated Survivor is weer begonnen.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 maart 2017 @ 12:39:

[...]





Weet jij in welke aflevering (ongeveer) A werd ontmaskerd dan? Als ik me dan een keer écht verveel pak ik het daar op





Voorlopig heb ik nog Trapped (net 3 afl. gezien) en Iron Fist (bijna klaar ) en Designated Survivor is weer begonnen.Pfoe, zal even spieken, moment. seizoen 6 ongeveer? of Seizoen 5, eind. Zal straks even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ben klaar met S1 van Tyrant, op zich een goede serie maar ik merk gewoon dat ik mij irriteer aan de ontzettend slecht gecaste acteurs en ongeloofwaardige verhaallijn. S2 staat nog niet op NF.
Halverwege Iron Fist.

Echt top.

Vond Luke Cage persoonlijk iets minder.

IF doet niet onder voor Daredevil ( mijn nummer 1 Marvel personage/serie )

Ja, heel blij mee.



Nu is het wachten op The Punisher en The Defenders.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 maart 2017 @ 12:39:

[...]





Weet jij in welke aflevering (ongeveer) A werd ontmaskerd dan? Als ik me dan een keer écht verveel pak ik het daar op





Voorlopig heb ik nog Trapped (net 3 afl. gezien) en Iron Fist (bijna klaar ) en Designated Survivor is weer begonnen.Laatste aflevering van seizoen 6. Daarna is een sprong in de tijd van 5 jaar geweest en komen de liars na de universiteit weer terug naar Rosewood om weer lastig gevallen te worden. Waarschijnlijk is dit iemand die al die tijd aan de touwtjes heeft getrokken.
quote:Sugarbaby schreef op 20 maart 2017 @ 13:31:

[...]





Laatste aflevering van seizoen 6. Daarna is een sprong in de tijd van 5 jaar geweest en komen de liars na de universiteit weer terug naar Rosewood om weer lastig gevallen te worden. Waarschijnlijk is dit iemand die al die tijd aan de touwtjes heeft getrokken.



Seizoen 6, aflevering 10 is het idd. Aflevering 11 is die sprong.

Dat vond ik zo onrealistisch, met het binge-watchen van de serie.
quote:Sugarbaby schreef op 20 maart 2017 @ 13:31:

[...]Laatste aflevering van seizoen 6. Daarna is een sprong in de tijd van 5 jaar geweest en komen de liars na de universiteit weer terug naar Rosewood om weer lastig gevallen te worden. Waarschijnlijk is dit iemand die al die tijd aan de touwtjes heeft getrokken.quote:Peacy schreef op 20 maart 2017 @ 13:55:

[...]

Seizoen 6, aflevering 10 is het idd. Aflevering 11 is die sprong.

Dat vond ik zo onrealistisch, met het binge-watchen van de serie.Dank dames!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 19 maart 2017 @ 15:45:

Ik vind die serie volgens mij erg goed. Deel je mijn mening? Of ben jij anti Walking Dead?



Ik heb er veel over gehoord en ging nu overstag. Goed dat ik dacht het maar eens te starten, want ben voornemens verder te kijken. Zo zie je dat iets wat je misschien niks lijkt toch kan meevallen of zelfs erg leuk kan zijn.Nee ik ben vanaf het begin al fan, was meteen verkocht al vind ik dit seizoen waar we nu in zitten een stuk saaier. Niet dat ik stop met kijken,dat niet maar ik zit niet meer op het puntje van mijn stoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 20 maart 2017 @ 09:05:

Ik kijk ook naar TWD, maar ik vind het wel saai de laatste weken.Ik ook al vond ik het vorige week wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begonnen met S1 van Grimm. Tis leuk tijdverdrijf maar dat het nu echt boeiend is nah

Iemand die deze serie al heeft gezien? En wat vond je er van?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 20 maart 2017 @ 23:48:

Ik ben begonnen met S1 van Grimm. Tis leuk tijdverdrijf maar dat het nu echt boeiend is nah

Iemand die deze serie al heeft gezien? En wat vond je er van?Ik denk dat ik één seizoen gekeken heb. Daarna afgehaakt.
Life is short. Eat dessert first.
Ik vond Grimm echt afschuwelijk slecht
Ik heb bij Grimm niet de 1e aflevering uit kunnen kijken. Vreselijk slecht.
Ik wilde Grimm nog gaan kijken, maar geen aanrader dus .
Ik heb Blue Eyes gekeken, wel aardig, vraag me af wanneer Netflix het vervolg erop zet...



Grimm bewaar ik wel als ik niks anders meer te kijken heb.



Iemand al London Spy gekeken?
Nope, nog niet.

Ik kijk trouwens uit naar vrijdag.

Gracie And Frank komt met het volgend seizoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven