Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 07 april 2017 @ 08:56:

[...]





Ik.

vond hem oke, leuk om gezien te hebben, maar geen echte aanrader.

Al vond ik Adam Levine dan weer niet verkeerd op sommige momenten.Klopt, vond hem ook echt niet slecht... en het appartement waar ze naartoe gaan in new york is ook in het echt van hem... dat vond ik een leuk detail... er zijn idd betere films, maar vond deze wel een licht, makkelijk en positieve vibe hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jougla schreef op 07 april 2017 @ 05:33:

[...]





Ja, ik heb een seizoen gekeken. Het gaat over een internationaal politieteam dat misdaden oplost die met meerdere landen te maken hebben. Ik vind er weinig aan, de verhalen zijn ongeloofwaardig en een deel van de acteurs ook.



Thanks! Gisteren de eerste aflevering opgezet en halverwege in slaap gevallen. Daarna op een ander moment geprobeerd en weer in slaap gevallen. Denk dat ik maar op zoek ga naar iets anders



Heb The Blacklist op het oog, zou dat wat zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:sombrerito schreef op 07 april 2017 @ 18:12:

[...]





Thanks! Gisteren de eerste aflevering opgezet en halverwege in slaap gevallen. Daarna op een ander moment geprobeerd en weer in slaap gevallen. Denk dat ik maar op zoek ga naar iets anders



Heb The Blacklist op het oog, zou dat wat zijn?Ja die is goed....
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje123 schreef op 07 april 2017 @ 18:20:

[...]





Ja die is goed....Ik vond er niks aan
Alle reacties Link kopieren
Ik vond The Blacklist in het begin erg leuk, maar het ging me uiteindelijk vervelen. Kan niet helemaal zeggen waarom zonder te spoilen, maar het ging om een zeker ''geheim/mysterie'' waar elke keer maar geen duidelijk antwoord op kwam en dat irriteerde me.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Exact dat Catnip!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond tv avond samen met man. Alleen welke serie?! We hebben er ondertussen al zoveel gezien dat we hef even niet weten, jullie tips?



Iig geen fbi, detective,politie gebeuren of sf
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 07 april 2017 @ 18:48:

Ik vond The Blacklist in het begin erg leuk, maar het ging me uiteindelijk vervelen. Kan niet helemaal zeggen waarom zonder te spoilen, maar het ging om een zeker ''geheim/mysterie'' waar elke keer maar geen duidelijk antwoord op kwam en dat irriteerde me. Verdorie . Nou, ik ga het maar gewoon proberen dan, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 07 april 2017 @ 18:37:

[...]



Ik vond er niks aan



Ik vond crossing lines ook vest leuk dus misschien leg ik de lat laag



Maar ik vind designated survivor wel echt super... call the midwive ook heel leuk, gossip girl gekeken.... the missing.... verder weet ik het ff niet.... oh wacht recent shooter gekeken die was ook leuk....
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al de netflix original serie 'Love' gekeken? Hebben nu 5 afleveringen gezien en eigenlijk vind ik er geen hol aan, maar toch zetten we m soms maar weer aan voor een soort hersenloos vermaak, omdat je ergens benieuwd bent.. Die gast is de grootste nerd die ik ooit gezien heb en krijgt de knapste chicks, hoe dan!?
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond love de eerste 2/3 afleveringen ook niet zo maar daarna wel. Tweede seizoen ook al gezien.
Alle reacties Link kopieren
S7 van the good wife afgekeken. Beetje teleurstellend einde..
ach.. ik doe ook maar wat..
quote:Troeteltje schreef op 06 april 2017 @ 19:35:

Chesapeak Shores.........iemand die die al kijkt of gezien heeft?dank voor de tip, ik vind het leuk. Beetje in de good witch stijl. Zoetsappig maar vermakelijk met de laptop erbij op schoot.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand hier Black Mirror? Kreeg dat gisteren aangeraden van een vriend.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 07 april 2017 @ 18:59:

Exact dat Catnip!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:gizzmo-returns schreef op 08 april 2017 @ 18:19:

[...]





dank voor de tip, ik vind het leuk. Beetje in de good witch stijl. Zoetsappig maar vermakelijk met de laptop erbij op schoot.Leuk! Dank voor je reactie, leuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
13 reasons why.. hier en daar confronterend ivm jeugd..



The Missing deel 1 en 2... verdomde boeiend/spannend!
quote:-catnip schreef op 08 april 2017 @ 19:50:

Kijkt er iemand hier Black Mirror? Kreeg dat gisteren aangeraden van een vriend.Ja, maar even gestopt. Ik vind het een heftige serie.
Wij zijn nu the killing aan het kijken, goede serie om te kijken.



En ik ben begonnen met orange is the new black, al eerder een poging gedaan maar ik moest er even in komen.



Wel lastig als je de beste series op Netflix al uit gekeken hebt en dan steeds op zoek moet naar een andere goede serie.
Waarvan ken ik die actrice uit Chesapeake Shores toch??

Wat een mooie vrouw!

Haar zus in de serie ook trouwens. Dat donkere haar en die lichte ogen........heb ik ook. Hihihi.



En de zin: Als je een herinnering nodig hebt om iets niet te missen.......mis je misschien alles?!



Zo waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 08 april 2017 @ 22:32:

[...]



Ja, maar even gestopt. Ik vind het een heftige serie.Hmm oké! Zal het binnenkort toch eens proberen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ben bijna klaar met 13 reasons trouwens, het werd uiteindelijk met de aflevering wel heftiger en spannender, potverdorie.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:-catnip schreef op 09 april 2017 @ 17:21:

Ben bijna klaar met 13 reasons trouwens, het werd uiteindelijk met de aflevering wel heftiger en spannender, potverdorie.Dus......volgende keer meteen naar me luisteren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 09 april 2017 @ 17:22:

[...]



Dus......volgende keer meteen naar me luisteren!Yes, mental note gemaakt.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 08 april 2017 @ 19:50:

Kijkt er iemand hier Black Mirror? Kreeg dat gisteren aangeraden van een vriend.Ik heb alle seizoenen gezien. Vond het interessant en zet je aan het denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven