Entertainment alle pijlers

Netflix, welke serie raad je aan?

25-03-2017 15:26 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net eindelijk maar eens een account aangemaakt.

Welke serie raden jullie me aan en waar gaat deze dan over?



Ben benieuwd!

Ps hou niet heel erg van sience fiction
Alle reacties Link kopieren
De 100



Vanaf aflevering 1 spannend!
Alle reacties Link kopieren
The Good Wife advocaten serie maar het gaat om de hoofdpersoon de vrouw van de gouverneur. Verslavend goed.
Alle reacties Link kopieren
Narcos, OJ Simpson, Stranger Things, The Missing.
Alle reacties Link kopieren
Probeer wat series uit en kijk wat aan je blijft plakken. Netflix vond ik in het begin een beetje overweldigend. Alsof een kind vrij spel kreeg in een snoepwinkel. Niet alles vond ik even goed en van sommige series begrijp ik de hype niet zo. Kortom, gewoon uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Ohja! En Orange is the new black natuurlijk!



Is niet voor niets in de prijzen gevallen. Ook een erg goede en soms waanzinnig grappige serie over vrouwen in de gevangenis. Erg catchy ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:_X_ schreef op 25 maart 2017 @ 15:34:

Probeer wat series uit en kijk wat aan je blijft plakken. Netflix vond ik in het begin een beetje overweldigend. Alsof een kind vrij spel kreeg in een snoepwinkel.Precies dit
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 25 maart 2017 @ 15:28:

De 100



Vanaf aflevering 1 spannend!



Zo kan je zien zo veel smaken, vind hem afschuwelijk, beetje kinderachtig ook maar ik kijk vooe de gezelligheid mee net de kinderen.

Stip op 1 voor mij The Missing
Alle reacties Link kopieren
Outlander(L) Leukste serie die ik ooit gezien heb. Gaat over een Engelse vrouw die 200 jaar teruggaat in de tijd in schotland (ja dit is het enige science fiction eraan, rest is wel 'realistisch') en die moet dan trouwen met een schotse lord. En dan maken ze heel veel avonturen mee enzo. Leukleukleuk.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
quote:Lilith75 schreef op 25 maart 2017 @ 15:30:

The Good Wife advocaten serie maar het gaat om de hoofdpersoon de vrouw van de gouverneur. Verslavend goed.Eens! Jammer dat ik hem al heb uitgekeken. Wachtend op het nieuwe seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Suits
Alle reacties Link kopieren
The Killing ook erg goed.



Maar probeer gewoon een titel die je aanspreekt en ga er voor.

Zorg wel voor lekkers binnen handbereik het is verslavend!
Alle reacties Link kopieren
Er is toch een groot Netflix topic?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Once upon a time

Grimm



The 100 vonden wij oke, maar niet heel bijzonder.
Once upon a time.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 25 maart 2017 @ 15:36:

[...]





Zo kan je zien zo veel smaken, vind hem afschuwelijk, beetje kinderachtig ook maar ik kijk vooe de gezelligheid mee net de kinderen.

Stip op 1 voor mij The Missing



Hier is hij wel erg populair onder de volwassenen al is het inderdaad zo dat het in deze serie wel om 100 jongeren draait. Dus ik kan me best voorstellen dat niet iedereen het wat vind. De verhaallijnen zelf vind ik erg spannend en als je doorkijkt wordt het één spannend geheel. Het zijn voornamelijk jong volwassenen maar de serie is niet voor kinderen/jongeren gemaakt. TO: De wereld is vergaan. Buiten aarde zweeft er nog een station met mensen welke 100 gevangenen terug stuurt om te pijlen of de aarde inmiddels weer bewoonbaar is. Moderne technologie vanuit de ruimte vs overlevers die inmiddels als een soort van wilden leven. Later moeten ze wel samenwerken want nu begeven de overgebleven kerncentrales het weer.. Een beetje futuristische actie en drama in 1.



Zelf heb ik een enorm brede smaak. De missing vind ik ook erg goed!



Kortom TO je komt ogen en tijd tekort
Alle reacties Link kopieren
The Missing! Seizoen 2 vond ik nog spannender dan 1 en in 4 dagen uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:CleopatraVII schreef op 25 maart 2017 @ 15:38:

Outlander(L) Leukste serie die ik ooit gezien heb. Gaat over een Engelse vrouw die 200 jaar teruggaat in de tijd in schotland (ja dit is het enige science fiction eraan, rest is wel 'realistisch') en die moet dan trouwen met een schotse lord. En dan maken ze heel veel avonturen mee enzo. Leukleukleuk.Heel goed ook, seizoen 2 komt eraan he!
Alle reacties Link kopieren
100 vond ik ook wel leuk. Maar de eerste 5 afleveringen waren gewoon slecht. Daarna wordt het ook wat minder kinderachtig. Soms moet je (of de serie) even inkomen.
Alle reacties Link kopieren
Orange is the new black

Call the midwife

Stranger things

The Walking dead

Orphan black

Outlander



Call the midwife en Orange is the new black zijn redelijk luchtige series om te kijken.

De andere series vond ik vooral erg spannend en verslavend.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Alle reacties Link kopieren
Downton Abbey. Ik wacht met smart op het volgende seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Once upon a time

Call the midwife

The crown

Reign

How to get away with murder



En verder staan er heel veel leuke films op Netflix!
Alle reacties Link kopieren
The Missing (over een vermist kind, de 2 seizoenen die er nu zijn zijn 2 op zich staande verhalen)

Designated Survivor (over een man die door een grote aanslag ineens president wordt en met een samenzwering te maken krijgt)

the O.A. (een vrouw die als kind vermist is geraakt keert terug met een mysterieus verhaal)

Narcos (over Pablo Escobar en de agenten van de DEA die achter hem aanzaten)
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
House of cards, Homeland, The Fall, The Bridge

En inderdaad Orange is the new black en Call the midwife.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 25 maart 2017 @ 15:53:

[...]





Heel goed ook, seizoen 2 komt eraan he!Seizoen 2 is al uit! Seizoen 3 komt in september, kan niet wachten! Ik heb nu ook alle boeken gelezen, daardoor zal de serie wel iets minder spannend worden.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven